טוב אז אולי נמשיך מחר או משהו אבל בנתיים יש את זהה תהנוו
ושקד תודה על השם אם בנתיים השם שלך יהיה השם של הסיפור אם נמצא שם ממש ממש טוב נחליף אותו אבל זה שם ממש טוב
לאב יוו 3>

נתקעתי איתו – תיאור דמויות + הקדמה

27/12/2013 1256 צפיות 5 תגובות
טוב אז אולי נמשיך מחר או משהו אבל בנתיים יש את זהה תהנוו
לאב יוו 3>

בנות אנחנו ממש ממש מתרגשות החלטנו לעשות על ההקדמה הראשונה בגלל שלא היה הרבה בקשות אז החלטנו ואולי אחרי שנגמור הסיפור הזה נתחיל את ההקדמה השניהה טוב אז הרחבנו את ההקדמה ועשינו תיאורים
תהנו:
תיאור הדמויות: אלי (אלינור) : שיער שטני חלק עם קצוות בלונדיניים ( טבעי היא לא חימצנה – כמו שלייי) עד אמצע הגב עיניים ירוקות נדירות בת 19 אוהבת מאוד לרקוד בעיקר היפ-הופ מכורה לאייפון שלה (בעיקר לאינסטגרם) היא ולילי הכירו שהן היו בנות 3 בגן יש לה שני אחים חוץ ממנה – אנה- בת 16 וריאן- בן 13 הוריה הם אד וג'סי היא ג'ייד ולילי גרות בדירה בלונדון.

לילי (ליליאן) – שיער חום בהיר גלי מאוד אבל לא מתולתל עד אמצע הגב עיניים חומות – דבש בת 19 אוהבת לרקוד בעיקר היפ- הופ (כמו אלי וג'ייד) היא ואלי הכירו שהיו בנות 3 בגן היא מכורה לשופינג יש לה שני אחים גדולים ממנה – בריידי- בן 25 (נשוי ואשתו בהריון ) דין- בן 21 ואמא שלהם לינה (אבא שלה נפטר כשלילי הייתה בת 14 ) היא אלי וג'ייד גרות בדירה בלונדון .

ג'ייד- שיער חום בהיר וחלק עד קצת אחרי אמצע הגב עיניים חומות כהות בת 19 אוהבת לרקוד היפ-הופ הגיעה ללונדון כשהייתה בת 10 מניו יורק ללונדון עם אמא שלה דיאנה והכירה את לילי ואלי כשהייתה בת 11 ומאז הן נהיו חברות הכי טובות היא בת יחידה להורים שלה ( ההורים שלה גרושים ) לאמא שלה יש בעל (אריק) מאז שהיא הייתה בת 14 ויש לאמא שלה ולבעלה שני ילדים – דידי- בת 14 ואדי- בן 11 היא לילי ואלי גרות בדירה בלונדון

הקדמה:
נקודת מבט של אלי:
בבוקר קמתי והסתכלתי על השעון 12:48 רגיל… נכנסתי למקלחת סידרתי את השיער וצחצחתי שיניים וירדתי לסלון כשאני רואה את לילי וג'ייד שותות קפה נראות כאילו קמו לפני עשר דקות.
"בוקר אור ישנונית " לילי אמרה "בוקר" אמרתי מפהקת והכנתי לי נס עם קצפת כמו שאני אוהבת .
"בנות מה נעשה היום?" ג'ייד שאלה "אמ… בואו נלך לקניון" אמרתי שחיוך עלה על פנייה של לילי – ידעתיי שהיא תשמח . "ישששש!!! אייי לוב יווו בנות!" לילי צעקה בשמחה. היה רגע של שקט ואז כולנו צחקנו והלכנו להתלבש בחדרים. אני לא ידעתי מה ללבוש ובסוף לקחתי חולצה לבנה נופלת עם ציור של נעליים וג'ינס ארוך שחור עשיתי קוקו מתוח התאפרתי ויצאתי לקחת את הנעלי בובה הלבנות שלי. פתאום לילי יצאה מזמזמת בשמחה היא הייתה לבושה עם גופייה שחורה חלקה וג'ינס סגול כהה ואז ג'ייד יצאה לבושה בחולצה של דגל ארצות הברית עם ג'ינס רגיל וקצר. יצאנו לקראת האוטו שלי שאני כמובן מעלה תמונה שלי לאינסטוש וג'ייד נהגה.

~כעבור שעתיים וחצי בקניון~
עברנו אולי את כל החניות והיינו בסרט ואז הייתי צריכה לשירותים וכמובן שהלכנו לשם ..
השירותים היו ריקים אז נכנסנו ישר ואז כשיצאתי ג'ייד נכנסה גם לשירותים ולילי סידרה את השיער .

כשיצאנו מהשירותים אף אחד לא היה בקניון ונורא דאגנו אז רצנו אל היציאה ואז ראינו מלא בנות כנראה מעריצות עם שלטים שכתוב עליהם "וואן די " ו"וואן די המושלמים" ועוד כאלה והבנו שאנחנו תקועות עם הלהקה וואן דירקשיין בקניון . אחרי עשר דקות שלא ידענו מה לעשות התקרב אלינו מישהו עם שיער חום ועיניים כחולות הורס , חתיך , מהמםם כמעט התעלפתי שם שהוא היה כבר ממש לידנו הוא אמר היי אני ……