Body on me – chapter 1

29/10/2015 831 צפיות אין תגובות

קודם כל לפני הפרולוג של הסיפור,כמה פרטים קטנים שלא תגידו שלא הזהרתי וחלקכן לא יתחברו, הסיפור רובו סוטה עם קטעים מיניים,מפורט עד כמה שאחשוב עליו.
השפה היא שפה גבוהה משולבת בסלנג וקללות, הרבה קללות.
מקווה שתהנו.. :)
—————————————————————————————-
^פרולוג^
דמויות הסיפור:
דמויות ראשיות:
מרלין מור, בת 20 בת דודה קרובה (אך בקשר טוב איתו,הוריה נפטרו וסקוטר וסבה וסבתה של מרלין היחידים שנשארו) של סקוטר בראון מנהלו האישי של ג'סטהפעלתי ין ביבר.
דוגמנית ושחקנית בין העבודות, עיינים בצבע הייזל ( שמי שלא יודע זה חום בהיר) שיער בצבע חום שוקולד ומתבהר בקצוות, יופי מולאטי.
אדמונד בארי: סוכנה האישי של מרלין ודואג לכל מבוקשה,בן 27, שחום, גבוה ועיינים מלאות,זיפים ושיער משוך אחורה.
ג'סטין ביבר: בן 22 בקרוב 23, מפורסם כזמר שחקן ודוגמן, בלונדיני עם עיינים בצבע הייזל כמו של מרלין.
לילה ג'יי: תכירו אותה בהקדמת הסיפור ותכף תבינו למה אני לא מתארת את הבן אדם, כהת עור, דוגמנית, שפתיים מלאות,שיער גלי.
—————————————————————————————-
"האם את, מוכנה להיות איתו בטוב וברע,בעוני ובחולי,באושר ובעוני?" הכומר אמר.
" כן." היא אמרה בלי היסוס והסתכלה על עיניו היפות.
"אם יש מישהו בקהל המתנגד לנישואים הוא מתבקש לומר את דברו או לידום לעד." הכומר אמר.
" אל תעשה את זה,אני מתחננת ממך." צעקתי והסתכלתי עליו שניה לפני שאני טורפת אותו פה לעיני כולם.
—————————————————————————————
**ארבעה חודשים לפני**
"קפה?" אמרתי והפעלתי את הקומקום.
"כן אני אשמח." אדוארד אמר והסתכל על עצמו במראה.
" אתה מספיק חתיך" אמרתי והורדתי את החולצה שתכסה את התחת שלי שבצבץ מבין החולצה.
" אז מה מרילין.." אדוארד אמר ועמד מולי עם הקפה בזמן שאני יושבת על השיש.
" אז מה אדוארד.." מלמלתי וצחקתי, איך אפשר להסתכל על הדבר הזה ולא לקבל חצי אורגזמה אני לא מבינה.
" אני מספיק חתיך בעייניך?" הוא אמר בטון פלרטטני.
" אל תנסה אפילו אדוארדו." קטעתי את קו מחשבתו,זה יהרוס את מה שנרקם בנינו למרות שאני כל כך רוצה אותו.הוא אפילו לא יודע כמה.
"לא לנסות מה?" הוא אמר בקול הצרוד מסיגריות שלו, אח אח אח.
" תן לי ללבוש מכנס." אמרתי ונפנפתי במכנס שלי מול הפנים שלו.
"למה ?" הוא אמר וזרק את המכנס ונעל אחריו את הדלת.
" אל תעשה שטויות " אמרתי והסתכלתי עליו. טוב די סעמק.קטעתי את חוט המחשבה שלי תוך כדי שאני נופלת עלי המיטה מנשקת את אדוארד.
" אתה בטוח שזה מה שאתה רוצה?" שאלתי אותו תוך כדי שהוא מנשק את הצוואר והבטן.
" תפסיקי כבר לדבר" הוא אמר ותפס את היידים שלי.
היידים שלו טיילו לי על כל הגוף, אין מה להגיד הבן אדם יודע לעבוד.
" וואו לא ידעתי שאתה חיה כל כך." אמרתי והוא הדליק את הסיגריה.
" תביא תביא" התחלתי לצחוק ולקחת שאכטה .
" הפתעת אותי." הוא אמר והסתכל על תקרת החדר.
" טוב צריך ללכת, יש לנו פגישה עם איזה זמר לקליפ, הם רוצים לעשות סיעור מוחות ורוצים את העזרה שלנו ואת הדעה שלנו,תתלבשי ונצא.
הוא אמר ורכס את הג'ינס שלו שישב עליו בצורה מושלמת,הוא היה כל כך סקסי.
"אני מוכנה, בוא נצא." אמרתי ויצאתי.
" אני רואה אותך מסתכל לי על התחת אז די." אמרתי והנחתי את משקפי השמש שלי על העיינים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך