Bound סיפור מתורגם על הארי סטיילס – פרק 4

05/03/2018 1228 צפיות אין תגובות

פרק 4 – להיות סבלני

-נקודת המבט של קלסי-

האוויר הקר שעטף אותי ברגע שיצאתי משדה התעופה בלונדון גרם לי לעטוף את ידיי סביבי למרות שלבשתי ג'קט חם. לא הייתי רגילה למזג האוויר הקר בלונדון כי קליפורניה הייתה חמה מאד. הטיסה הייתה ארוכה וישנתי ברובה. אני חושבת שהג'ט לג יבקר אותי בקרוב.

אני והארי יצאנו משדה התעופה עם המבט מטה כדי שלא יזהו את הארי. בחוץ חיכתה לנו מכונית ואחרי שהעמסנו את כל המזוודות בתא המטען הנהג נסע ליעד.

הראש שלי היה מונח על החלון הקר והארי ישב לידי. היה שקט במכונית והרעש היחיד שנשמע היה הרעשים מבחוץ. השעה הייתה שמונה בערב לפי מה שהארי אמר לי אז היה קצת חשוך בחוץ.

כמה דקות לאחר מכן הרכב עצר ליד מבנה מגורים גדול. "בואי" הארי אמר בשקט ושחרר את החגורה של הרכב.

עשיתי את אותו הדבר והלכתי אחרי הארי. הנהג ועוד בחור לקחו את כל המזוודות שלנו מתא המטען. "בואי ניכנס" הארי אמר.

הנדתי בראשי ועקבתי אחרי הארי. נכנסנו למעלית והארי לחץ על כפתור לקומה הנכונה. המעלית החלה לעלות ואחרי דקה היא עצרה והדלתות נפתחו. יצאנו מהמעלית, המשכנו במסדרון ונעמדנו מול דלת.

הארי מחפש בכיסיו עד שהוא מוצא את המפתח, מכניס אותו למנעול הדלת ופותח אותה. כשהוא פתח את הדלת נשמעו צעקות "ברוכים הבאים הביתה."

קפצתי בבהלה למשמע הרעש ששבר את השקט שהיה עד עכשיו. כשהסתכלתי ראיתי מולי ארבעה בחורים ושתי בחורות. זיהיתי את הבנים כשאר חברי וואן דיירקשן אבל לא זיהיתי את הבנות.

"הרולד חזרת" הבחור עם העיניים הכחולות והשיער החום, לואי אני חושבת, אמר וחיבק את הארי.

צחקתי על הארי המופתע שלקח לו זמן לחבק חזרה את לואי. "טוב לראות אותך גם לואי" הוא אמר.

כשכולם סיימו לברך את הארי, הם הסתכלו עליי ועמדתי במקום מובכת. "זאת קלסי חברים" הארי הציג "והיא…"

"אשתך" אחת מהבנות השלימה את המשפט. היה לה שיער ארוך בצבע חום בהיר ועיניים בצבע דבש. "נעים מאד לפגוש אותך קלסי. אני אלינור, החברה של לואי."

"ואני דניאל, החברה של ליאם" הבחורה השנייה אמרה וחייכה. היו לה עיניים כהות בצבע שוקולד ושיער ארוך ,כהה ומתולתל שנראה טוב עליה. שתי הבנות היו יפיפיות והרגשתי חסרת ביטחון לידן.

"נעים לפגוש אותכן" אמרתי וחייכתי.

" בואי קלסי" הארי אמר "אני אראה לך את החדר שלך."

-נקודת המבט של הארי-

חזרתי וראיתי את כל החברים שלי יושבים בסלון. "היי" אמרתי התיישבתי ליד אלינור.

"היי" נייל אמר "איפה קלסי?"

"היא ישנה" אמרתי "הג'ט לג תפס אותה והיא צריכה לנוח."

ליאם הנהן. "זה טוב. היא צריכה לנוח אחרי כל מה שהיא עברה."

"אני יודע" נאנחתי.

"אתה צריך להיות מאד זהיר איתה הארי" דניאל אמרה ושיחקה עם הטבעות שלה. "לא רק שאמא שלה מתה אלא היא גם עברה לפה כל כך מהר. היא בארץ זרה נשואה לאדם שהיא בקושי מכירה. היא הולכת להכיר את העולם שלך וייקח לה זמן להתרגל. אתה צריך לעזור לה."

"דני צודקת" זאין אמר "כבעלה אתה צריך לוודא שהמעבר הזה יהיה לה קל, לפחות עכשיו. היא צריכה להתרגל לסגנון החיים שלך ולמוות של אמא שלה. זה לא הולך להיות קל."

אלינור שמה את ידה על הכתף שלי. "אתה רק צריך להיות סבלני."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך