~הסוף~ אני מקווה שאהבתן.ם. לא המשכתי את הסיפור שלי מלא זמן כי יש לי מחסום כתיבה רציני בקשר אליו. אני חושב שאכתוב הרבה פרקים ורק אז אעלה אותם.

Change- Nouis

15/11/2015 1004 צפיות 2 תגובות
~הסוף~ אני מקווה שאהבתן.ם. לא המשכתי את הסיפור שלי מלא זמן כי יש לי מחסום כתיבה רציני בקשר אליו. אני חושב שאכתוב הרבה פרקים ורק אז אעלה אותם.

Change- Nouis:
"לואי אנחנו צריכים לדבר." אמר נייל לבן זוגו לואי.
"זה דחוף?" שאל לואי ונייל נאנח.
"כן לואי," אמר נייל. "זה מאוד חשוב." לואי הפסיק את העבודה שלו וסידר את הדפים בצד והסתובב לנייל.
"מה כל כך דחוף?" שאל לואי בחיוך.
"אני חושב שאנחנו צריכים להיפרד." אמר נייל והחיוך של לואי נמחק.
"מה?? שאל לואי.
"אני חושב שאנחנו צריכים להיפרד." חזר נייל על דבריו.
"למה?" שאל לואי.
"כי אתה לא אותו לואי שהתאהבתי בו." אמר נייל את מה שרצה להגיד לבן זוגו כבר זמן רב. "אתה לא אותו גבר מדהים בתמיד היה שם בשבילי. השתנית בצורה רעה. פעם תמיד שאלת אותי איך עבר עליי היום. פעם תמיד היינו יוצאים לדייטים ומבלים ביחד. פעם לא היית צועק עליי כל הזמן אבל המצב ככה כבר חמש שנים ואני לא מסוגל לסבול את זה יותר. נשארתי איתך כי אני אוהב אותך אבל הבנתי שדרכינו צריכות להיפרד. מערכת היחסים שלנו לא בריאה. קיוויתי שתחזור להיות אותו לואי שהתאהבתי בו אבל זה לא קורה. כבר חמש שנים אנחנו לא עושים כלום ביחד. כבר חמש שנים לא אכפת לך איך עבר עליי היום. כבר חמש שנים אני מרגיש לא אהוב בבית. כבר שנים אתה חוזר מהעבודה וצועק עליי כי האוכל לא מוכן או כי הבית קצת מבולגן. כבר חמש שנים שאכפת לך מהכל חוץ ממני. כבר חמש שנים שאתה בוגד בי! אולי אתה מופתע אבל אני יודע את האמת! אני יודע שבלילה אתה הולך למועדונים ומוצא סטוצים. ובימים שאתה לא, אתה חוזר הביתה שיכור, זורק בקבוק על הקיר או משהו ואומר לי כמה חרא אני. אתה אומר לי שזו הייתה טעות לצאת איתי וכמה פעמים אפילו הכית אותי ואמרת לי שאני כישלון והורס את החיים שלך. אחרי שאתה הולך לישון אני מנקה את הבית והולך לישון אחרייך. בבוקר אין זכר למה שקרה בלילה ואתה שוכח מזה. אני עדיין אוהב אותך אבל נמאס לי לסבול. תשמח, עכשיו אני לא אהרוס את החיים שלך ולא תחייה עם כישלון."
כשנייל סיים את הנאום שלו הוא ולואי בכו.
"ניילר," אמר לואי והתקרב אל אהובו. "אני מצטער על הכל. אני אף פעם לא שוכח שאני מכה אותך ומשפיל אותך אבל אני מנסה. אני תמיד מקווה שאם אשכח את זה זה יימחק. כאילו זה לעולם לא קרה. אני מצטער על כך שאני בוגד בך. אני אפילו לא זוכר למה אני עושה את זה. אני מצטער על כל חמש השנים האחרונות הייתי חרא אלייך. אני מבין למה אתה רוצה לעזוב אבל אני מתחנן בפנייך, תישאר. אני אשתנה. אני אהפןך לאדם טוב ולבן זוג טוב יותר. אני מוכן לעשות הכל בשבילך." לואי סיים את נאומו ממש קרוב לאהובו. הוא נגע בלחי של נייל והעביר את ידו אל היד של נייל. "תגיד משהו," הוא אמר לנייל.
"מאוחר מדי בשבילך. אני עשיתי את ההחלטה שלי, אני עוזב." אמר נייל והלך משאיר את אהובו בחדר העבודה בוכה.
*********************************************
עברו כבר שלוש שנים. שלוש שנים שבהן לואי היה בלי נייל. לואי הפסיק ללכת למועדונים והפסיק לשתות. הוא ניסה להיות אדם טוב יותר. הוא ידע שזה לא יחזיר לו את נייל אבל הוא עשה את זה בשביל נייל. לואי לא הלך למועדונים עד היום. הוא שמע שהלהקה "Heart Of Fire" מופיעה במועדון שקרוב יחסית לבית שלו והוא יודע שנייל בלהקה. הוא הקשיב לשירים שלהם והם מעולים. הוא היה מאושר שנייל הגשים את החלום שלו. לואי הלך לכל ההופעות של הלהקה בבריטניה. הוא תמיד היה מאחורה כדי שנייל לא יראה אותו אבל הוא הלך לכל ההופעות שלהם בבריטניה. היום בפעם הראשונה הם מופיעים במועדון אז זו הפעם הראשונה בשלוש שנים שלואי הולך למועדון. הוא נכנס למועדון בלחץ וכמה דקות אחרי זה ההופעה התחילה. הפעם לואי לא היה מאחורה ובאמצע ההופעה נייל ראה אותו. לואי שם לב שבשאר ההופעה נייל נראה לא בנוח, כנראה זה היה בגלל שלואי היה נוכח והפעם בניגוד לפעמים אחרות נייל ראה אותו. בסוף ההופעה לואי חיפש את נייל והוא מצא אותו מדבר עם חברי הלהקה האחרים. "נייל!" צעק לואי ונגע בכתפו. נייל הסתובב וכשראה את לואי הוא שאל בכעס, "מה אתה רוצה?!"
"לדבר איתך," אמר לואי. "בארבע עיניים."
"תעמיסו את הכלים על הטור באס. אני עוד מעט אגיע." נייל אמר לחברי הלהקה האחרים.
"בסדר," אמר חבר להקה שקוראים לו אדוארד וחברי הלהקה הלכו.
"מה אתה רוצה?" שאל נייל.
"אני אוהב אותך." אמר לואי.
"בולשיט," אמר נייל.
"מאז שעזבת אני לא שותה ולא הולך למועדונים. הפסקתי עם הסטוצים. היום באתי לפה רק כי אתה הופעת פה. ניסיתי להיות אם טוב יותר ואני חושב שהצלחתי. אני אוהב אותך ואני מוכן לעשות הכל כדי להחזיר אותך אליי. אני אוהב אותך." אמר לואי. "לא היה לי אף אחד מאז שעזבת."
"אני אוהב אותך." אמר נייל ללואי. "אבל אני לא יכול לסמוך עלייך."
"כן אתה כן!" התעקש לואי. "אני השתניתי! אני מבטיח! השתניתי בגללך! בגלל שאני אוהב אותך."
"אני רוצה לסמוך עלייך אבל אני פוחד." אמר נייל.
"אל תפחד. אני באמת אדם טוב יותר. אני לא אפגע בך יותר. לעולם." אמר לואי.
"מבטיח?" שאל נייל.
"כן," אמר לואי ונייל נישק אותו.
~הסוף~


תגובות (2)

וואי, סיפור מרגש! עלו לי דמעות בעיניים. הכתיבה שלך מעולה!!!

12/05/2016 18:43

    תודה רבה

    26/06/2016 22:57
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך