Alise styles
מקווה שתאהבו.. עקב בקשה , אני יתחיל בנוסף לסיפור Dark לתרגם את הפאנפיק After.

Dark – (מתורגם) -פרק 7-

Alise styles 03/05/2014 1272 צפיות 6 תגובות
מקווה שתאהבו.. עקב בקשה , אני יתחיל בנוסף לסיפור Dark לתרגם את הפאנפיק After.

נשמתי נעתקה מפי כשהתבוננתי בו. אצבעותיי שיחררו את ידו ומעדתי אחורה. מבלי לחשוב, התחלתי לרוץ מהר לכיוון הצד השני של החניון. זזתי ועברתי מהר בין המכוניות החונות. ליבי פעם במהירות כשהסתובבתי אחורה וגיליתי את הארי קרוב מידי אליי. רגליו הארוכות נתנו לו יתרון עצום, שלא איפשר לי לברוח ממנו בשום מצב.
צעקתי כשיד חזקה תפסה אותי מסביב למותניי, מונעת ממני לברוח. גופי נמשך בחוזקה לשלו. לא הצלחתי לשלוט במעשיי ובלי ששמתי לב, ידי התעופפה ללחיו. זו הייתה הפעם השניה מאז שנפגשנו שסטרתי להארי, ולפי המבט על פרצופו, הוא לא היה כה שמח מזה. עיניו הירוקות הצטמצמו לעברי.
צווחתי כשיד חזקה תפסה אותי מתחת לירכיי. הארי הרים אותי מעל כתפיו והתחלתי לדפוק על גבו עם אגרופיי בתקווה שישחרר אותי, אך לשווא; הוא פשוט התעלם ממני והמשיך ללכת לכיוון מכוניתו.
"הארי!"
תפסתי את חולצתו מבין אגרופיי בחוזקה.
"תוריד אותי!"
כמה שניות אחרי, הורדתי מכתפיו ונעמדתי בכוח מולו. הארי התקרב ואני, אינסטינקטיבית, התרחקתי, אך פלטתי אנחה כשגופי פגע בצד מכוניתו.
"הרבצת לו."
"כן." הוא ענה, כאילו זה עניין שבשגרה.
התגובה שלו הייתה כל-כך מעצבנת.
"נו, למה?"
"הוא הפריע לי בדרך." קולו המחוספס ענה.
לא אמרתי שום דבר כתגובה. מה יכולתי להגיד?
"היכנסי למכונית."
ידו נשלחה למותניי אבל הספקתי להזיז אותה בזמן. במקום להילחם בי, הוא פתח לי את הדלת וחיכה שאכנס. גבי נשאר צמוד למכונית על מנת לשמור על כמה שיותר מרחק ממנו כשהתקדמתי לכיוון הדלת.
הנסיעה הביתה הייתה שקטה. הסתכלתי על הארי פה ושם, ידיו מחזיקות בהגה חזק וצמוד. הבחנתי שהלסת שלו ננעלה בעצבים. מהר מאוד, הגענו לביתי והוא חנה מחוצה לו.
"אני אאסוף אותך מחר בתשע."
הוא אפילו לא הסתכל עליי. למה הוא היה עצבני עליי? זו לא אני שהרבצתי למישהו אחר. עיניי נדדו לאגרופו – הסימנים עדיין בולטים וטריים, מזכירה לי את הפתיל הקצר שלו וגורמים לי להבין עד כמה לא כדאי לי לעצבן אותו. שיחררתי את חגורת הבטיחות וחיכיתי שהארי יצא ויפתח לי את הדלת. כשירדתי מהאוטו, עקפתי את הארי והתקדמתי לכיוון ביתי במהירות.

"בו."

הסתובבתי חלושות כשהארי תפס את ידי. הופתעתי כשהוא התכופף ונשק לי בלחי. תלתליו דיגדגו את עורי כשהוא התרחק.

"נראה אותך מחר."

הנהנתי בקצרה והוא עזב את ידי והתקדם למכוניתו.

יום אחרי

"את יוצאת איתו שוב, אחרי מה שקרה בפעם הקודמת?"

לחצתי על הרמקול לפני שהנחתי את הפלאפון על המיטה.

"זה לא שאני רוצה. היית צריכה לראות מה הוא עשה לפנים של סטיב."

"עוד סיבה לא ללכת!" לוסי אמרה.

קפצתי בבהלה כששמעתי נקישה על הדלת.

"סורי לוס, אני חייבת ללכת."

היא נפרדה ממני לפני שניתקתי את השיחה.

"פתוח." צעקתי לאמא על מנת שתיכנס.

הייתי עם גבי לדלת, מרוכזת בבגדים שהיו תלויים בארוני. אצבעותיי עברו בין הקולבים לפני שבחרתי חולצה.

"אמא, מה את…"
הסתובבתי ומיד הפלתי את החולצה שהייתה לי ביד. הארי עמד מחוייך, עיניו בוהות בעיניי, ופתאום שמתי לב שאני לובשת מכנסיים קצרים וגופייה. הוא בחן את גופי, מלמעלה למטה, לפני שהוא דיבר.
"קיוויתי שתלבשי משהו קצת יותר סקסי." הוא קרץ, מצביע עם ראשו על החולצה שנפלה על הרצפה.
לא הצלחתי להוציא שום מילה מפי כשבהיתי בו מתיישב על מיטתי ונשען על מרפקיו. הארי בחן את חדרי, בודק את הסביבה, ואז שב להסתכל עליי.

"אני… איך נכנסת?" הנדתי בראשי.

"אמא שלך נתנה לי."

אני לגמרי חייבת לעשות איתה שיחה.

"את צריכה ללבוש שמלה." הוא המשיך.

"לא."

זה הדבר האחרון שאלבש, במיוחד ליד הארי וידיו המשוטטות. הוא צחק ארוכות מהעובדה שהסמקתי. הסתובבתי עם גבי אליו והוצאתי ג'ינס צמוד שחור וחולצה מן הארון. קפצתי בבהלה כשהרגשתי בגוף קרוב אליי. הסתובבתי וראיתי את הארי מחייך ומרים את ידו לנקודה מאחורי ראשי – הוא הרים את הג'קט שלו, שהיה תלוי מאחוריי בארון, לבש אותו וקיפל את שרווליו. הריח שלו מילא את כל חושיי אבל ניסיתי להתנער מהתחושה כמה שיותר.

"אני הולכת להתלבש." הודעתי לו.

"את יכולה להתלבש כאן, לא אכפת לי." הוא חייך.

פלטתי גיחוך לפני שדחפתי אותו ממני והלכתי לשירותים. ווידאתי שהדלת נעולה לפני שהתפשטתי.
***
כשפתחתי את הדלת, מצאתי את הארי עומד ליד המגירות שלי.

"הארי."

הוא הסתובב עם חיוך על פניו, חושף שתי גומות גדולות. פי נפער לרווחה כשראיתי מה הוא מחזיק בידו.

"אני אוהב את אלה." הוא קרץ.

מעדתי לכיוונו וחטפתי את החוטיני מבין ידיו. הנחתי אותם חזרה במגירה וטרקתי את הדלת.

"מה לעזאזל לא בסדר איתך?!"

הוא עמד וצחק, בעיקר כי הסמקתי. מיהרתי להתרחק ממנו ונעלתי את נעליי. לקחתי בידי את הג'קט והתיק.

"את נראית מעולה." הוא לחש באוזני.

נשמתי נעתקה כשהרגשתי את ידיו החזקות עוטפות את מותניי מאחורה. עצמתי את עיניי בחוזקה כשאצבעותיו הברישו את שיערי הצידה; שפתיו החמות מנשקות את הנקודה שמתחת לאוזני. הוא מצץ בעדינות, ואז עבר לתנוך.

"ה-הארי." מלמלתי בשקט.

הוא התרחק, לקח את ידי והוביל אותי מחוץ לחדר.


תגובות (6)

סוף סוף המשכת לעלות ואהבתי את הפרק.
קיצר את מתרגמת טוב וכל זה

03/05/2014 15:56

    כן סורי היה לי סוג של תקופת מבחנים.. -_-
    תודה ושמחה שאהבת…3>

    03/05/2014 19:31

וואוווו זה מושלםםםםםםם

03/05/2014 19:02

את מתרגמת מושלם!!!
את חייבת להמשיךךך

05/05/2014 17:04

פליז תעלי את הפרק הבא
זה מושלם:)

17/05/2014 20:53
סיפורים נוספים שיעניינו אותך