Alise styles
סליחה שלא העלתי הרבה זמן.. היה לי תקופת מבחנים... מקווה שתאהבו את הפרק ^^ אליס

Dark – (מתורגם) -פרק 8-

Alise styles 25/05/2014 1062 צפיות 6 תגובות
סליחה שלא העלתי הרבה זמן.. היה לי תקופת מבחנים... מקווה שתאהבו את הפרק ^^ אליס

הארי החליק את זרועו החזקה על כתפיי ומשך אותי קרוב אל גופו החם. הרחוב היה חשוך, מואר רק ע"י מנורות הלילה של הרחוב. המשכנו ללכת הרחק ממכוניתו. זה היה מוזר; למרות שהארי הפחיד אותי, הרגשתי בטוחה איתו. אולי זה היה בגלל העובדה שידעתי שאף אחד לא יעז לריב איתו.
"אתה עושה את זה עם כל הבחורות?"
הארי הסתכל עליי. "מה זאת אומרת?"
הסטתי את מבטי אל הרצפה כשהמשכנו להתקדם לאורך הרחוב.
"מפחיד אותן עד שהן מסכימות לצאת איתך."
הוא גיחך ולחץ על כתפי עם אצבעותיו.
"אז אני כן מפחיד אותך." הוא אישר לעצמו. הוא עצר לפני שהוא המשיך.
"את היחידה," הוא חייך, "השאר פשוט באות לבד."
הרוח נשבה, מעיפה את שיערי קדימה ואחורה. רעדתי מעט כשגל של קור פשט על גופי. הארי קירב אותי אליו כשהבחין שאני מהדקת את הג'קט שלי לגופי.

"אמא שלך אמרה לי שהיא לא תחזור הלילה. את יכולה להישאר אצלי."

"מה? לא." עצרתי בהפגנתיות.
ידו נפלה מכתפיי לפני שהוא הרים אותה שוב ותפס את ידי בעדינות.
"אני רוצה שתישארי אצלי." הוא אמר בקולו המחוספס.
"אני אסתדר לבד."
ראיתי את לסתו ננעלת בעקבות התנגדותי, אבל הוא החליט לעזוב את זה.
***

קיבלתי את הרושם שהארי הכיר את המארח בכניסה למועדון. הם לחצו ידיים והמאבטח הרחב זז הצידה ונתן לנו להיכנס, מה שעיצבן מאוד את האנשים שהמתינו בתור.

החזקתי את ידו של הארי בידי והוא משך אותי דרך הקהל המיוזע הישר לתא שנמצא בסוף המועדון. בתוך התא כבר הייתה חבורה של אנשים, מולם מספר כוסות ריקות, המנסים לפטפט ולשמוע זה את זה מעל המוזיקה הרועשת. הארי בורך בשמחה ע"י חבריו ואז משך אותי לפניו. ידיו נכרכו סביב מותניי כשהוא הציג אותי לכולם. חייכתי בנימוס והנהנתי לפני שהתיישבתי ליד בחורה יפהפייה, שחייכה אליי בחזרה.

"אז, בו, מה את חושבת על הארי?" היילי שאלה.
היא אספה את שיערה מאחורי אוזנה כשהיא דיברה. הסתכלתי על הארי, שדיבר עם בחור לא רחוק מאיפה שישבתי.
"אמ, יש לו קצת בעיה של… שליטה בכעסים." הודיתי.

היילי חייכה כשאמרתי את המובן מאליו. היא התקרבה אליי לפני שהיא תפסה את ידי בידה.

"הוא מחבב אותך."

היילי הנהנה בעידוד והניחה את ידי בחזרה. חייכתי אליה וקפצתי כשהרגשתי יד אוחזת בכתפי. ראיתי את הארי מעליי, מוריד את הג'קט שלו ומניח אותו על המושב, חושף את חולצתו הלבנה.

"אני הולך להביא לנו משקה."

"תודה."

הסתכלתי עליו כשהוא הלך ואז אדם אחר נכנס לי לנוף.
"אני ג'ייק," הוא אמר, והחליק למושב שלידי.
"בו."

כמה דקות לאחר מכן, היילי לחצה את ידי וחיכה. "אנחנו הולכים לרקוד," היא הודיעה לי.

צפיתי בשאר הקבוצה קמים מן התא והם נעלמו ממראית העין, נבלעו במועדון. נשארנו רק ג'ייק ואני. עיניי סרקו בחיפוש אחר הארי, אבל הוא עדיין היה בבר.

"אז, את הבחורה של הארי עכשיו?"

סובבתי את ראשי לג'ייק, חיוכו מבלבל למדי. הוא ניסה להתקרב אליי מעט והצלחתי להבחין בזה. הברך שלו שיפשפה את שלי.

"לא." ניענעתי בראשי.

לא רציתי להיות שייכת לאף אחד. ה"בחורה" של אף אחד. ניסיתי נואשות למצוא את הארי מבין קהל הרוקדים במועדון. אנחה נפלטה מפי כשהרגשתי יד תופסת את ירכי. הסתכלתי למטה וראיתי את ידו של ג'ייק לחוצה לרגלי, שלאט לאט החליקה לה למעלה.

"זה הופך את הדברים לקלים יותר." הוא חייך.

העפתי את אצבעותיו מגופי, מנסה בכוח להתרחק ממנו אבל הוא תפס חזק במרפקי. נגררתי חזק מן התא והושלכתי למזדרון חשוך וצדדי.

***

"רד ממני!" נאבקתי בו, שתי רגליו משני צידי גופי.

"הארי צדק, את באמת תוקפנית."

צעקתי כשהוא הרים אותי באלימות ודחף אותי בכוח לדלת בקצה המזדרון. הוא תפס אותי כשמעדתי בין רגליו.

"תישארי במקום." הוא אמר.

קיבעתי את ברכיי ברצפה כשהוא ניסה לגרור אותי הרחק מן הבניין דרך כניסה צדדית. הוא הסתובב אלי וגרם לי למעוד שוב.

"אל תהפכי את זה לקשה." הוא ירק.

התחלתי להילחץ כשהוא גרר אותי רחוק יותר, המוזיקה מתחילה להיחלש יותר ויותר. הוא תפס בכתפיי ודחף אותי לקיר. סגרתי את עיניי בחוזקה כשהוא תפס אותי חזק וכואב. כשפתחתי אותן שוב, מבטו של ג'ייק נדד לחזה שלי. אצבעותיו טיילו במעלה בטני. קפאתי במקום ומוחי פעל במהירות מסחררת. עשיתי את הדבר היחיד שיכולתי לעשות, פיזית, באותו הזמן.

"הארי!!" צרחתי.

מילאתי את ריאותיי באוויר כדי לצעוק שוב אבל יד גדולה ומגעילה חסמה את פי וכיסתה אותו.

"תסתמי."

אני יודעת שזו לא הייתה האופציה המושלמת אבל אני אבחר בהארי על פני ג'ייק – בכל מצב, בכל זמן. למרות שהארי הפחיד בי כל חוש וחוש, קיוויתי שהוא יעזור לי בעת צרה. קפצתי כשאצבעותיו תפסו במותניי, מצמידות אותי למקום.

"מה לעזאזל אתה עושה?" קול נמוך אמר מאחורי ג'ייק.

מגעו של ג'ייק הרפה מגופי. אוויר שלא ידעתי שקיים בי נפלט מפי ורווחה גדולה פשטה על גופי.

"רק עושים קצת כיף, אחי." ג'ייק צחק.

"לא איתה." הארי התקרב. "היא שלי."

בפעם הראשונה מאז שפגשתי את הארי, שמחתי שהוא היה נוכח בסביבתי. הוא היה עצבני; ראיתי את זה לפי הדרך שבה הידק את אגרופיו והדרך שבה לסתו ננעלה. עיניו נעשו כהות יותר ויותר כשהוא בהה בי.

"בו."

הארי שלח את ידו בכיווני ועיניי נדדו מידו לפרצופו. קיבלתי את ההצעה מיד, תפסתי בידו והתקרבתי להארי, עוקפת את ג'ייק בחשש. הארי הצמיד אותי לגופו ומיד דחף אותי מאחוריו. הוא עמד לפניי, מגן עליי בגופו, ואני החזקתי בו חזק מאחורה.

"נו, האז," ג'ייק התבדח. "רק עשינו קצת כיף, נכון, בו?"
ג'ייק הסתכל עליי וחיכה לתגובה, אבל לא עניתי לו. במקום, תפסתי בחולצתו של הארי והסתתרתי מאחוריו כך שכל גופו יסתיר אותי. הידקתי את אחיזתי בחולצתו. פחדתי לעזוב אותו.

"אל תהיי ככה, מותק. חשבתי שאנחנו נהנים לנו."

שמעתי אותו מתקרב לכיווננו אך הארי נשאר במקום.

"בו, כנסי פנימה," הארי אמר עם גבו עדיין אליי.

סירבתי להרפות מחולצתו והוא הסתובב אליי, עיניו הירוקות נעוצות בשלי. "לכי."

צייתתי לו, רגליי גוררות אותי במורד המזדרון ישר לחדר האחורי של המועדון. נשענתי על המשקוף והבטתי במתרחש מרחוק. קולותיהם נחלשו כשקול האגרוף שהארי הכניס לג'ייק הידהד; ג'ייק מעד ונפל על הקיר. הארי לא היסס והכניס לו גם ברך לבטן וג'ייק יילל בכאב. הוא הרים את אגרופו שוב ובמלוא כוחו, הרביץ לפרצופו של ג'ייק, גורם נזק רב ובלתי הפיך. דם לא הפסיק לזרום מאפו של ג'ייק. נאנחתי בפחד כשהארי גער מעל הבחור הפצוע והמשיך, ללא הרף, לאגרף את פרצופו. לא יכולתי לצפות בזה יותר. אם הארי היה ממשיך, הוא היה הורג את ג'ייק על בטוח; ואני כמעט בטוחה שהארי היה ממשיך… רצתי מהר בחזרה לכיוונם, ליבי פועם במהירות כשתפסתי את כתפיו של הארי, מנסה נואשות למשוך אותו אחורה. אבל הוא לא זז ממקומו.

"הארי, הארי! תפסיק!"

ידו נשלחה לאחור על מנת לקחת תנופה לאגרוף נוסף, ועטפתי את ידיי סביב שריריו המתוחים.

"אתה הולך להרוג אותו."

נאלצתי לשחרר את ידי כשאגרופו שוב הכה בג'ייק. עיניי נפערו לרווחה כשצפיתי בהארי מוציא ממנו כל רוח חיים. בפעם הראשונה צפיתי והבנתי ממקור ראשון מדוע ולמה אנשים כל-כך מפחדים ממנו. פרצופו של ג'ייק היה מכוסה בדם, חתכים ופציעות רבות. מיד התחלתי להילחץ; אם לא אעצור את הארי, אהיה אפילו עדה לרצח.

"אני אלך איתך!" צעקתי.

ראשו של הארי מיד הסתובב אליי, תלתליו קופצים על מצחו. הוא דחף אותם אחורה ובהה בי. תפסתי את תשומת ליבו.

"בבקשה. אני אלך איתך. אני אהיה איתך אם תפסיק." דיברתי בשקט.

לקחה לו שנייה לקבל החלטה. הוא ירד מג'ייק ולקח את ידי. נמשכתי אחריו במורד המזדרון בחזרה לחדר האחורי במועדון. סובבתי את ראשי אחורה וראיתי את ג'ייק נאנח ומתפתל מכאב. הוא זחל, מגלגל את גופו אל הקיר, לא מסוגל יותר לזוז. הוא היה אדם נוראי, אבל לא רציתי שימות.

הלכנו לאורך המזדרון הצר והגענו ליד השירותים. לא משנה כמה הארי הפחיד אותי, הוא עדיין הציל אותי, למרות שזה כמעט נגמר ברצח. עצרתי בפתאומיות והארי הסתובב אליי.

"בו, בוא…"

הוא לא הצליח לסיים את המשפט כשדחפתי אותו לקיר. הארי נראה מופתע לשנייה כשהנחתי את ידיי על כתפיו הגדולות. התכופפתי אליו בהיסוס. נשמתו החמה הורגשה על פניי כששפתיי הברישו את שלו. עפעפיי נסגרו בעדינות לנוכח התחושה. כשהרפיתי ממנו, לא הצלחתי לקרוא את הבעתו. עזבתי אותו לאט לאט וחיכיתי. ידיו הגדולות הונחו על מותניי ופניו התקרבו אליי שוב. אפו הבריש בעדינות את אפי בעוד הוא מנסה לבחון אם אתרחק ממנו. לא התרחקתי. שפתיו של הארי נלחצו לשלי בעדינות; הן היו חמות, זזות בדיוק כמו שזזו בפעמים הקודמות שניסה לנשק אותי.

"בו."

"ממממ." מלמלתי.

עיניי נעצמו כשהתרחקתי, מנסה לנצור את מגעו.

"אנחנו צריכים ללכת."


תגובות (6)

זה מושלם! את מתרגמת כל כך יפה!

25/05/2014 19:45

    תודה ^-^. שמחה שאהבת 3>

    25/05/2014 21:39

תודה לאל שיש סיפורים כאלה מושלמים בפאנדום הזה.

26/05/2014 19:13

את מתרגמ מדהים!! תמשיכיייי

26/05/2014 20:20

את מתרגמת מושלם!!

06/06/2014 14:11

תמשיכייי

30/08/2014 23:07
סיפורים נוספים שיעניינו אותך