Bo :D
שלום כולם, קוראים לי בוס אליס! :) אני בת 15 ומאוד אוהבת לכתוב ולהעריץ כל פעם מחדש את הלקה המדהימה וואן דיירקשין!
חלמתי לפני חודש בערך חלום מטורף ומצאתי את האתר הזה, חשבתי לעצמי.. למה לא לכתוב מזה סיפור ולשלב את שתי האהובות שלי יחדיו?
אני מבטיחה שהוא יהיה סיפור מפתיע, לא צפוי כלל, שונה וממכר.. מרגש, מצחיק, מותח ודרמתי, על אהבה אמתית!
התקציר נמצא בדף הפרופיל שלי! מוזמנות ומוזמנים לקרוא!
בהצלחה! ♥

Dark Angle – הקדמה.

Bo :D 09/04/2013 688 צפיות 5 תגובות
שלום כולם, קוראים לי בוס אליס! :) אני בת 15 ומאוד אוהבת לכתוב ולהעריץ כל פעם מחדש את הלקה המדהימה וואן דיירקשין!
חלמתי לפני חודש בערך חלום מטורף ומצאתי את האתר הזה, חשבתי לעצמי.. למה לא לכתוב מזה סיפור ולשלב את שתי האהובות שלי יחדיו?
אני מבטיחה שהוא יהיה סיפור מפתיע, לא צפוי כלל, שונה וממכר.. מרגש, מצחיק, מותח ודרמתי, על אהבה אמתית!
התקציר נמצא בדף הפרופיל שלי! מוזמנות ומוזמנים לקרוא!
בהצלחה! ♥

מעולם לא חשבתי שמישהו יגרום לי לחוש את מה שאני חשה כשאני אתו.. מעולם לא דמיינתי עד כמה גופי ונפשי יכולים לרטוט בעונג כה רב ונרגש, כה נואש וסוגד.. כנזקק למגעו של הגבר המפחיד הזה,
הוא נשק לצווארי, מרפרף בזרם של נשיקות מעקצצות שהדליקו את כל מערכותיי, שהרגישו לי ככוויה, נשיקות מתוקות וממכרות.. התכווצתי ועצמתי את עיניי מתענגת מהרגע המושלם.
לפתע כלל לא היה חשובה לי העובדה שהוא מסוכן, שהוא היה הסיוט הגדול ביותר שלי, כלל לא היה חשובה לי אישיותו הקשוחה והאגרסיבית, הרכושנית והתוקפנית עד אימה, רק הרגע הזה, רק הוא, לבו המנצנץ והרגיש שחבוי בפנים היו חשובים לי..
הוא התבונן לי בעיניים, עיניו הירוקות גרמו ללבי לרטוט ולהלום בחוזקה, ראשי הסתחרר.. ליטפתי את שערו הפרוע והוא הניח את מצחו על גבי מצחי שלי, היינו קבורים, לכודים, מקובעים האחד בשנייה.. משתיקים את הסערות והפחדים..
הוא הציץ במפרק ידי אשר האדים ובמעט התנפח, הוא נראה שבור, נשכתי את שפתי התחתונה, אוי, לא.. לא, לא, לא – שלא יחוש אשם!
הוא נשק לפרק ידי וידעתי שהוא מחפש איכשהו נחמה, איזשהו יצר קטן של תקווה שאני אי פעם אסלח לו על כך ואשכח זאת, אומנם לא שכתי אבל כן סלחתי.. כי מעולם לא כעסתי עליו, ידעתי שהוא לא יתכוון, ידעתי שזה תקף אותו שוב, הוא התרגז, לא הקשבתי לו, אמרתי לו 'לא!', אני יודעת שהוא אגרסיבי ומסוכן, הגבר הכי מסובך קשה לפיצוח שפגשתי בחיי… אבל מעולם לא פחדתי ממנו עד כידי כך, אך הרגש האדיר שלי עליו השקיט את הפחד המכאיב והמצלק..
הלוואי שרק הייתי יודעת מה הוא מרגיש אליי. נאנחתי וחקרתי את שפתיו שחקרו את שפתיי.. מצטערת על המילים שאמרתי לו.. יודעת שזה שבר אותו.
הוא לפתע הצליח להבליע חיוך ונשכב מעליי על גבי המיזרונים הנסתרים מכל שאר המתאבקים ולטף את קצוות שערי.. נשמתי עמוק אל תוך שריריי וזה חלחל לי כה עמוק.. לעמקי הייסורים שלי, מתי כבר נפתור זאת?


תגובות (5)

בהצלחהה וברוכה הבאה;)
נשמעעע ממש מעניין מחכה להמשך!!
את מזומנת לקרוא את הסיפור שלי ;)
אפשר אולי להצתרף לסיפור?עם כן אז עם זאיין:)

09/04/2013 04:39

אפשר להצטרף?אם כן אפשר עם נייל:)
אהה ותמשיייכי ממש מעניין!!

09/04/2013 06:05

וואו תודה רבה לא ציפיתי שכך יגיבו לי! D:
אני מתחילה עכשיו לכתוב את פרק 1
ובקשר ללהצטרף לסיפור.. אני עושה רק על חבר להקה אחד, שהוא גם בכלל לא מפורסם.. אני יצרף את כל השאר פעם בכמה פרקים וגם לדברים די קטנים..
אבל אם זה ישתנה אני יכתוב לכן! ♥

09/04/2013 06:27

זה נשמע מדהים !
תמשיכי מהרר !! ♥♥

09/04/2013 06:33

תודה רבה! ♥
המשכתי :)

09/04/2013 07:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך