דירקשנית
סתם כי שיעמם לי חח (:
אשמח לתגובות(((:

Different guy every night – וואן שוט נייל

דירקשנית 20/05/2013 1091 צפיות 5 תגובות
סתם כי שיעמם לי חח (:
אשמח לתגובות(((:

״שני, בבקשה תתני לי עוד הזדמנות. אני מבטיח לך שאני אשתנה״ נייל התחנן. ״לא נייל. נמאס לי. כל לילה אתה משקר לי שאתה הולך לבלות עם חברים ובמקום זה אתה הולך למועדון ומתנשק עם בחורות. פשוט נמאס לי כבר!!״ הרמתי את קולי.
״אני מצטער! מה אני צריך לעשות כדי שתסלחי לי??״ הוא שאל. מנסה לשכנע אותי לתת לו עוד הזדמנות.
״לעזוב אותי״ אמרתי וקמתי ממיטתו וניגשתי לדלת.
הוא תפס את ידי וחסם את הדלת. ״אני לא יתן לך לברוח כל כך מהר..״ הוא מלמל. ״נייל, אתה רק עושה את ההחלטה יותר קלה…״ אמרתי, רומזת לו שאם הוא ימשיך להפריע, זה יגמר בינינו.
״אבל את לא חושבת שהיה לנו כיף יחד? את לא זוכרת מה קרה אתמול?״ הוא שאל וקרץ. מעלה בי זכרונות של הלילה המופלא שהיה אתמול.
״זה ששכבנו לא אומר כלום. הכל יכול להשתנות״ אמרתי והורדתי את ידו מהדלת ויצאתי מביתו.
הוא עדין לא הבין עד כמה הוא פוגע בי.
הוא לא מבין שלראות אותו כל יום מנשק בחורה אחרת זה סבל בשבילי.
הוא בחור שונה כל לילה. פעם אחת הוא נייל שאני מכירה ואוהבת, ופעם אחרת הוא נייל שמתנהג כאילו כל הבחורות בעולם שייכות לו.
הוא לא מבין שהוא קורע אותי מבפנים. לראות את ׳חבר שלך׳ מתנשק כל לילה עם בחורה אחרת, גורם לך לחשוב שהוא איתך רק כי הוא צריך גיבוי.
אם אין לו תוכניות, הוא נפגש איתי, אני כאילו העדיפות האחרונה שלו.
וזה מה שמעצבן אותי בקשר המזויף הזה שיש לנו.

הגעתי לבית ועליתי לחדר. שמתי את האייפון בטעינה ושכבתי על המיטה.
המיטה שמאתמול בלילה, גורמת לי לחלום חלומות רק רעים.
ולחשוב שאני הערצתי את נייל פעם…
על מה בדיוק יש להעריץ אותו? חוץ מזה שהוא חמוד, אין שום דבר טוב בו!

״שני, אני בא לבית שלך״ הוא רשם לי הודעה. ״סתם חבל לך לבזבז זמן… עוד לא החלטתי…״ רשמתי חזרה.
״מי אמר שאת מחליטה? יש משהו שאני רוצה לעשות״ הוא רשם שוב לאחר כמה דקות.
מזאת אומרת ׳מי אמר שאת מחליטה׳? מי הוא חושב שהוא לעזאזל?!
רק בגלל שהוא מפורסם לא אומר שהוא יכול להרגיש מתנשא! בסדר, אני מבינה שהוא נהנה והכל, אבל למה להעליב אנשים שקרובים לך? אנשים שסומכים עליך? אנשים.. שאוהבים אותך?

״אל תטרח לבוא. זה נגמר״ רשמתי.
זהו, סוף סוף הקשר המזויף הזה הסתיים.
נסחפתי לשינה עמוקה, שלפי דעתי היתה מעל חמש שעות, אבל מסתבר שהחלום היפה שחלמתי, היה רק חמש דקות בלבד.
״שני״ שמעתי מישהו קורא בקולי.
לא טרחתי להסתכל אפילו מיזה, כי הרי זה היה צפוי שזה יהיה נייל. ״נייל זה נגמר, תלך״ אמרתי, מעלה את הפוך הנעים למעלה.
״אני לא רוצה ללכת!״ הוא הגביר את קולו. ״פשוט תלך…״ מלמלתי. מנסה כמה שיותר להראות לו שהתגברתי עליו ושאני לא צריכה אותו יותר.
״קומי שניה מהמיטה״ הוא ציווה.
אני יעשה הכל כדי שהוא ילך. פשוט הכל.
״אתה כל כך מעצבן…״ מלמלתי לעצמי. בקושי הספקתי לפתוח את עייני וכבר הרגשתי שנייל הצמיד אותי אל הקיר.
״תעזוב אותי נייל, זה נגמר!״ התלוננתי. ״מבחינתי לא! אני אוהב אותך!״ הוא צעק.
הןא לא נתן לי להוציא מילה והרגשתי איך שפתיו מתרסקות על שלי.

הוא אמר לי ׳אני אוהב אותך׳…
הוא בחיים לא אמר לי את זה מקודם…
אולי הוא באמת השתנה…

ניסיתי להשתחרר, אבל לא יכולתי. התגעגעתי לזה יותר מידי.
״בבקשה שני, אל תעלמי מחיי, אני אהיה הרוס בלעדיך..״ הוא לחש לאוזני שהתנתקנו. ״אבל קשה לי… קשה לי לראות אותך כל יום עם בחורה אחרת… אתה לא חושב שזה פוגע בי? אני חברה שלך! אני פאקינג חברה שלך! חשבת אולי איך אתה תרגיש אם זה יהיה ההפך?״ הסברתי. מנסה להסביר לו כמה קשה לי.
״את צודקת. אני הייתי אידיוט… אבל אני מבטיח לך שאני אשתנה… רק תני לי זמן…״ הוא מלמל.
למרות שהוא אמר לי את המשפטים האלו כמעט כל יום אחרי שראיתי אותו עם בחורה אחרת, אני מרגישה הפעם הוא באמת מתחרט על כל, שהוא רוצה לתקן את טעיותיו.
״אתה יודע איך זה לא להיות עם נייל שאני מכירה ואוהבת? להיות עם בחור שונה כל לילה?״ שאלתי שדמעות מתחילות לזלוג מעיניי.
״אני יודע, ואני מצטער… בבקשה תני לי עוד הזדמנות…״ הוא החזיק את ידי.
״אני מקווה שזה שווה את זה..״ מלמלתי.
״זה שווה, תאמיני לי״ הוא מלמל ונישק אותי עוד הפעם.
נייל, שהיה בחור שונה כל לילה, ניהיה נייל שאני מכירה.
נייל שאני מכירה, ואוהבת.


תגובות (5)

חמוד!!! אם משעמם לך, אולי תעשי אחד על הארי?;)

20/05/2013 14:24

יצא מהמם! ואם משעמם לך את יכולה לעשות לי אחד עם לואי?(:

20/05/2013 14:34

מושלםםםם!!!

20/05/2013 15:47

איזה יפה

21/05/2013 01:53

חמוד מאוד!!!

21/05/2013 05:32
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך