לואי תאמץ איתי גזר!
שלומלום "מכוערות" (זה הסלנג שלי) אז... חזרתי לאתר! :) תהנו חחח :)

Dream Girl – וואן שוט ל….אהובתי שירה :) (עם לואה)

שלומלום "מכוערות" (זה הסלנג שלי) אז... חזרתי לאתר! :) תהנו חחח :)

את הילדה הכי יפה שפגשתי " אמרתי לה , בוהה בעיניים המדהימות הירוקות שלה ,
עוד לא ראיתי עיניים שמו שלה , הם היו מהפנטות

" אני רק במחשבות שלך , לואי , תזכור את זה " היא חייכה אליי לפני שנעלמה אל האופק

התעוררתי , גופי נזרק קדימה , אני חולם על הבחורה הזאת כבר במשך חודשיים , בנקודה הזאת אני חושב שאני כבר מאוהב בבחורה הזו.
כל חלום עליה הוא פשוט מושלם , אנחנו יוצאים לדייטים , ולפעמים אנחנו אפילו מתנשקים ,
המוזר הוא שאני מרגיש את השפתיים החמימות שלה עליי שפתיי , כאילו היא באמת מנשקת אותי.
ואני גם יכול להרגיש את גופה כשהיא מחבקת אותי.
כל לילה אני חולם עליה במשך חודשיים , זה לא היה חד פעם כל יום אני חולם עליה.
אני קם מהחלום כל הזמן , היא אומרת לי שהיא רק בדימיון שלי , שזוהי רק הזיה על הבחורה האידאלית בשבילי.
אני לא מאמין לזה , אני מאמין שהיא איפה שהוא בעולם הזה אני רק לא יודע איפה.
אומרים שאם אתה חולם על מישהו סימן שראית אותו או הכרת אותו בעבר , אפילו אם זה היה למאית השניה , אני פשוט מת להכיר כבר את הבחורה הזאת במציאות.

הבנים חושבים שאני משוגע שאני מחכה לבחורה שאני חולם עליה , הם פשוט לא מבינים מה עובר עליי כל פעם שאני חולם עליה.

אני רוצה להכיר אותה ולקחת אותה לדייטים , אני רוצה להיות הכל בשבילה , לא משנה מה אבל הפעם במציאות.
לא רק לראות אותה בחלומות שלי , אני רוצה לדבר איתה להיות איתה הלוואי והייתי יכול אבל א"א.
אלא אם כן אני אפגוש אותה אבל הסיכויין האלה קלושים , קלושים מאוד.

" לואי אתה מוכן כבר ללכת לראות את האתר ? " נייל שאל אותי
הסתובבתי אליו הנהנתי בהסכמה , הייתי כבר לבוש ומוכן לצאת לאתר בפריז.
הלכנו ברחובות פריז , הייתה לנו הקלה כל עוד המעריצות לא באו שאנחנו מנסים להינות פה.
" לאן נלך עכשיו ? " ליאם שאל , כולנו משכנו בכתפנו כלא יודעים לאן ,
ואז זאיין אמר " למה שלא נלך למגדל אייפל ? ונחזור בלילה "

" נשמע – טוב " הנהנתי בראשי ונסענו לכיוון מגדל אייפל.
גענו למעלה, ואני חייב לומר, זה היה יפהפה מכאן. בהחלט מדהים. יכולתי להישאר כאן לנצח."בוא נלך!" שמעתי קול אומר מאחורי, הקול נשמע לי מוכר מאוד הסתובבתי לאט לאט וראיתי שיער חום בהיר ארוך על גבה, נראה לי מוכר …היא הסתובבה הדבר הראשון ששמתי לב אליו היו אלה עיניים ירוקות מדהים תווי פנים יפים שלה. היא אמיתית.

משכתי את החולצה של הארי , אבל הוא לא התייחס אליי , אח"כ הרבצתי כדי לקבל ממנו תשומת לב , ואז הוא הסתובב אליי במבט זועם.
"מה " הוא אמר , ממשיך לנעוץ בי מבטים זועמים , הצבעתי על הבחורה והיא גיחך.
'היא נראית טוב , אני אלך לדבר איתה ' הוא התקדם לעברה אבל משכתי אותה לאחור.
" לא הארי , זאת היא " אמרתי בשקט
" לא נכון "
" זאת היא , זאת היא מהחלום "
פיו נפתח ורץ לספר לבנים.
זה הזמן להוכיח להם שהם טעו כל הזמן הזה , היא קיימת , עכשיו זה הזמן שלי ללכת לדבר איתה.
הבטתי בה בזמן שהיא הסתכלה על הנוף כמוני לפני דקות אחדות,
היא הייתה עם עוד בחורה איתה אבל אני התמקדתי רק בה.
התקרבתי אליה באיטיות כדי שאני לא אראה להוט למרות שאני כך.
"אה סליחה," אמרתי בשקט, היא לא שמעה אותי. נהדר."סליחה", אמרתי בקול רם יותר, היא הסתובבה והיא היתה אפילו יותר יפה ממה שנראתה בחלומות.
" אין מצב" היא אמרה בלחש , אם שמעתי נכון.
" היי " חייכתי אליה והיא הסתכלה עליי , כאילו שהייתי הבן-אדם הכי מפורסם בעולם.
" זה אולי נשמע מפחיד ומוזר , אבל במשך החודשיים האחרונים אני חלמתי עלייך , לא חשבתי שאת אמיתית אבל את כן , אני מניח שאני רוצה להגיד אם את רוצה לצאת איתי לארוחת ערב ? " חייכתי אלייה בתקווה שהיא לא תחשוב שאני איזה פדופיל משוגע.
" זה נשמע כ"כ נדוש וקיטשי " היא לעגה קלות.
" שיט מה אני הולך לעשות עכשיו , היא לא הסכימה ? "

" הוא באמת חולם עלייך , הוא סיפר לנו כל חלום שחלם עלייך , חשבנו שהוא משוגע שהוא מחפש בחורה שהוא חולם עלייה , אבל אני מניח שאת אמיתית " הארי קטע אותי באמצע דבריי , חייכתי , הוא הציל את התחת שלי.

היא הסתכלה על הארי ואז עליי , היא הייתה בשוק , אלוקים היא מהממת.

" אתם צוחקים עליי , אני ב-פאנק'ד עכשיו ? , אשטון ק'וצר יבוא עכשיו עם המצלמות ? "
היא שאלה , מביטה מסביב למגדל אייפל מחפשת את המצלמות.

היא הסתובבה חזרה אלינו " אני לא יודעת מה להגיד אתה פאקינג לואי טומלינסון "
" לא ידעתי מה להגיב אבל זרמתי איתה וחייכתי אלייה " .

" תגידי כן ונראה איך זה ילד לנו " אמרתי לה והיא נשכה את שפתייה , מסתכלת על חברה שלה , שבהתה בנו במשך ה-5 דקות האלה .

" אוקיי , אני שירה " היא חייכה , אף פעם לא חשבתי שהיום הזה יקרה , אבל הוא קרה ובפריז.


תגובות (15)

אעאעאעעאאעע איזה כיףףףףףףף! וזה מדהייים!

31/08/2013 13:56

סוף סוף חזרת(: לא ההית כמה ימים!!! זה לא טוב….

31/08/2013 14:00

יישששששש חזרת:)
יו זה פשוט מושלם!

31/08/2013 14:00

מהממם חחח כתבתי את זה תוך כדי שאני מחזיקה אצבעות למעיין ובתאל

31/08/2013 14:09

יש!!!
סורי שהגבתי רק עכשיו אני רואה המירוץ למליון

31/08/2013 14:13

חחחח, נוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו איפה שירה?

31/08/2013 14:13

אוייי לא ראיתי שהגבת –

31/08/2013 14:16

כמעט שברתי תמחשב כי התעצבנתי על הפרסומות חחחחח

31/08/2013 14:16

לאאאאאאאאא לא רוצה קובי וטלייה

31/08/2013 14:19

קובי וטליה ניצחו…

31/08/2013 14:19

מיליון אחוז שהסגולות ינצחו ושהאחיות במקום האחרון!!!

31/08/2013 14:19

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

31/08/2013 14:22

אוף טליה וקובי נצחו :(
מגיע לסגולות לנצח!!! איי אמ סד…
טוב אני הלכתי לישון…
נחר אני צריכה לקום ביחמש וחצי…

31/08/2013 14:25

גם אני קמה כל יום בחמש וחצי:(

31/08/2013 14:26

הסגולות במקום השלישי!!!! לא!!!!!!!!!!!!
לא רוצה אני ממש ממש ממש ממש עצובה באלי לבכות!!

31/08/2013 14:29
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך