Zohar horan malik
סורי שמלא זמן לא העלתי :/

give your heart a break ~פרק 62~ (:

Zohar horan malik 06/05/2014 758 צפיות 2 תגובות
סורי שמלא זמן לא העלתי :/

~נקודת מבט זאין~
"זאין איפה העצים כבר?!" ליאם צעק לי תוך כדי שהלכתי הליכה מרושלת עם כול העצים.
"אני מגיע!!" צעקתי לו חזרה והעפתי את כול העצים מעלי ושפשפתי את השריטות שהוא על בטני מהעצים. הוא הסתכל סביבו ולחש.
"דיברת כבר עם אנג'ל?"
"למה אתה לוחש?" שאלתי והתכופפתי כדי לעזור לו לסדר את העצים.
"אתה זוכר מה קרה בפעם הקודמת שפתחתי את הפה שלי" הוא אמר ונזכרתי במה שקרה אז עם נייל שהוא השתגע.
"הוא לא בסביבה, אל תדאג" אמרתי.
"אז דיברת איתה או לא?" הוא שאל.
"הו ועוד איך דיברתי איתה" אמרתי והתיישבתי על החול באנחה.
"הכרחתי אותה להתנשק איתי, צעקתי עליה, אבל זה רק בגלל שאני כול כך אוהב אותה" אמרתי ולקחתי מקל שהיה זרוק על החול וציירתי איתו.
"תשמע, אחי, באמת שאין לי מה להגיד לך. נייל הוא גם חבר והכול וגם אנג'ל ואחרי הכול אני לא יכול לתת לך טיפים להפריד ביניהם, אבל כול מה שאני יכול להגיד לך זה תלך להכיר מישהי, לא איזה סטוץ מישהי אמיתית ואיכותית בדיוק כמוה. היא תגרום לך לשכוח מאנג'ל, זה יהיה קשה, אבל אתה חייב." הוא אמר וסימן לי עם הראש שאביה באה.
"למה אתם לא באים למים?" אביה שאלה כולה נוטפת ממים.
"אנחנו מסדרים ובאים" אמרתי.
"טוב ,זריז" היא אמרה וחזרה למים ולואי תפס אותה, הרים אותה, רץ איתה אל המים וזרק אותה.
***
~נקודת מבט אנג'ל~
"סם אני מחליפה לבגד ים, את יכולה לשמור לי באוהל?" אמרתי היא הנהנה ונעמדה בפתח האוהל.
" סם אני יכולה לספר לך משהו?" שאלתי.
"כן, ברור!" היא אמרה.
"טוב אבל אם מישהו מתקרב תגידי לי"
"אוקי"
"נכון לפני יומיים, בארוחת צהריים שעשינו?"
"כן, נו?" היא שאלה ושמתי את החלק העליון של הבגד ים.
"אז לפני זה, כשהערתי את זאין, ראיתי אותו מעשה למרות שהוא הבטיח לי שהוא יפסיק. בקיצור אמרתי לו שזה לא בסדר ולא פותר בעיות והוא אמר שזה דווקא כן וזה מרגיע אותו מכול הטירוף ואז אמרתי לו שאני יכולה לעזור לו והוא אמר שאני כול הטירוף הזה ואז הוא ניסה לנשק אותי, יותר נכון הכריח אותי להתנשק איתו"
"אממ הוא בסוף נישק אותך?"
"לא הוא אמר שהוא ממש מצטער ושהוא לא מבין מה עבר עליו" אמרתי "ניסיתי להעמיד פנים שהכול בסדר, אבל אני יודעת שזה יתפרץ שוב, אם לא נמצא לו חברה זה יתפרץ שוב" יצאתי מהאוהל והתקדמנו אל כולם.
"אהה ועוד משהו. ברנדון, אח של נייל, הוא שלח לו הודעה אם אני והוא שכבנו כבר. אני לא יודעת אם הוא בכלל בתול, אני לא יודעת אם הוא יודע שאני בתולה ואם הוא בכלל רוצה-" אמרתי אך היא קטעה אותי.
"הוא רומז לך? הוא נהיה יותר "מלוכלך" במחשבות שלו?" היא שאלה.
"אני כבר לא יודעת, נייל כול הזמן חושב מלוכלך, כמו כול הבנים פה" אמרתי.
"לפי דעתי,הוא באמת רוצה להעלות שלב, בכול זאת אתם כבר עוד מעט שנתיים ביחד, למרות הפרדות באמצע, אבל אל תקחי מסקנות ואל תיבהלי אם הוא מתנהג באופן שונה" היא אמרה
"זה כואב?" הרגשתי כמו נערה בגיל ההתבגרות ששואלת את אמא שלה.
"זה ממש טיפה כואב אבל זה גורם להנאה כזו… טוב שלא תחשבי שאני ש.." היא אמרה
"ברור,ברור" אמרתי מבינה לחלוטין.
"אז בגלל ש-עזבי, אני אלך בדרך אחרת. זה נותן הרגשה כזו של… הנאה, זה גורם לתחושה נעימה בין בני הזוג, כי בסופו של דבר, כול בני הזוג רוצים להתחבר אחת לשנייה בדרך כולשהי וזו היא הדרך" היא אמרה בחוסר נוחות.
"זאת אומרת שזה לא יכאב כי זה יהיה נחמד וכיף?" אמרתי גם אני בחוסר נוחות
"סוג של" היא אמרה
"הבירות כאן!!" לואי צרח ולקח מהצידנית בקבוקי בירה, הלכתי גם אני לקחת וראיתי שתי בקבוקי וודקה
"הולך להיות פה מעניין" מלמלתי לעצמי


תגובות (2)

אווו משהו הולך לקרות הלילה…. חחחחחח

06/05/2014 15:43

תמשיכייי

09/05/2014 16:44
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך