give your heart a break ~פרק 63~ (:

Zohar horan malik 26/05/2014 884 צפיות תגובה אחת

"גברת אנג'ל להירגע עם הבירה" לואי אמר וחטף לי את הבירה מהפה וגרם לכך שהבירה נשפכה לי על הבגדים. הורדתי את הבגדים במהירות ורדפתי אחריו לכיוון המים והשפרצנו אחד על השני.
"זאת. הייתה. הראשונה.שלי" כול שפריץ שהשפרצתי עליו כלל בו מילה ומידי פעם קללות כשהמים המלוחים נכנסו לי אל העיניים.
לאחר כמה דקות כבר כולם חוץ מזאין היו בתוך המים. זאין לא נכנס כי הוא לא יודע לשחות, אז הוא הכין את האוכל.
"בואו נעשה את התחרות הזו של הזוגות ושצריך להפיל את מי שאתם מתחרים מולו" אמנדה הציעה.
"אני עם לואה" אמרתי.
"אנחנו הולכים לכסח אתכם" לואי קבע.
"אנחנו עוד נראה" ליאם אמר כשאביה לידו, הם הולכים להתחרות מולנו.
"אז אנחנו מכריזים ברגע זה על מלחמה?" לואי שאל.
"מלחמה" ליאם אמר ואביה עלה על כתפיו של ליאם.
נעזרתי בכתפיו של לואי ועליתי והתיישבתי על כתפיו.
"אנחנו מתחילים בתחרות. בזירה הימנית יש לנו את את ליאם ואת אביה ובזירה השמאלית יש לנו את אחים טומו או מלינסון איך שרק תרצו" הארי אמר.
תפסתי את ידיה של אביה במבט קרבי וכנ"ל גם לואי והתחלנו לנסות לדחוף אותם. שניהם דחפו אותנו בחוזקה ועפנו למים.
"הווווו זה היה ניצחון מוחץ לאביה וליאם! סיבוב שני!" הארי אמר, לואי ניער את שיערו וכמובן השפריץ על כולנו ונעמד שוב.
"זה יכאב" ליאם אמר עם חיוך מנצח ומתגרה.
"רק לאחד מאיתנו" לואי אמר ונתן לי לעלות בשנית.
החלטתי לא לתת להם להשפיל אותנו והתאמצתי בכול כוחי כדי להפיל אותם, לואי נתן פוש אחרון וליאם החליק והם נפלו.
"והוווווו" קראתי
"זאת הייתה נפילה אחת הטובות שראיתי שליאם עשה" נייל אמר תוך כדי שהוא צחק.
"סתום" הוא סינן לעברו ואביה עלתה עליו שוב.
"והווו מי ניצח? אנחנו! מי הפסיד? אתם!" לואי שר
"זה היה רק אחד." ליאם אמר.
"אז מהההה?! הייתם כול כך גרועים שזה מעורר רחמים" הוא אמר ותוך שניה עף למים על ידי ליאם אביה והם התחילו מלחמת שפריצים ולהטביע אותו, אז כולם עשו את זה יחד איתנו.
***
האש דלקה וישבנו סביב המדורה במעגל, נייל מדי פעם ניגן בגיטרה אבל עכשיו הוא לא מנגן אז התכסתי איתו בשמיכת פליז שהבאנו, ידיו עטפו את מותניי בחיבוק והשענתי את הראש שלי על כתפו.
"ועכשיו, הרגע שחיכינו לו כול הערב" זאין אמר ,הסתובב אל הצידנית והוציא ממנו את הבקבוק וודקה וזרק לכול אחד פחית של אקסל. ליאם חילק כוסות וזאין מזג לכול אחד פחות משליש וודקה,חוץ מסם שלא יכולה לשתות אלכוהול.
"אל תשתה הרבה, טוב?" ביקשתי מנייל "אני צריכה אותך פיקח הערב" אמרתי
"בסדר" הוא אמר ונשק לשפתיי נשיקה קצרה.
"טוב בואו נשחק אמת או חובה, כבר הרבה זמן לא שיחקנו" הארי ביקש.
"מה אנחנו בכיתה ז'?:" סם גיחכה.
"נו פליז, בניתי על חובות ומתיחות כול היומיים האלו" הוא התחנן.
"אוקי אוקי" נאנחנו ולואי התחיל לסובב את הבקבוק בירה וזה יצא על ליאם.
"ליאם, אמת או חובה" הוא אמר.
"חובה" הוא בלי היסוסים.
"חובה עליך לעשות לנו מופע חשפנות קצר" לואי אמר.
"נעשה תקציר קצר למה שאמנדה הולכת לקבל." הארי אמר ואמנדה המסמיקה מעט. הוא הפעיל את המוזיקה. ליאם הוריד את הג'קט לו לאט ואז סובב אותו באוויר.
אני חייבת להודות, כולנו (הבנות) בהינו בו, כי בתכלס, ליאם מפותח ויש לו קוביות וכן זה מפתה. אבל ליאם הוא כמו אח, אז לא לקחנו את זה לקטע כזה.. אני מניחה.
~אחרי המופע הקצרצר~
"אני מסובב" הארי הכריז וסובב את הבקבוק, יצא על לואי.
"אמת או חובה?" הוא שאל ותכנן כבר בראש את החובה המושלמת, הוא ידע בודאות שאין מצב שלואי אומר אמת.
"חובה"
"חובה עלייך להקריא את ההודעות ששלחת אליי אתמול."
"מה? הארי לא! " הוא אמר
"חובה זו חובה" אמרתי בחיוך מתגרה. הוא התעקב במשך דקה או שתיים "שאני אקריא?"
"אני שונא אותך, כול כך" הוא סינן לעברו ופתח את הפלאפון שלו.
-'הארי?'
-'מה?'
-'אתה עסוק?'
-'יחסית'
-'אפשר לבקש משהו?'
-'מה אתה צריך?'
-'יש מצב אתה מביא לי נייר טואלט? אני תקוע בשירותים רק עם הפלאפון ואין לי נייר'
-'חחחחח חייב?'
-'כן,דחוף.'
-'אז אולי תנגב עם האייפון אין לי כוח לקום מהספה'
-'הארי!'
-'אוקי אוקי'
-'עוד חצי שעה כשאני אחזור ;)'
-'הארי אל תבלבל לי בשכל, עכשיו!'
-'מה עשית שם יא מסריח?'
-'חכה חכה אני יוצא אתה לא תראה אור יום יותר'
"יופי? ביי" לואי אמר מובך והסתכל על הרצפה עם פוקר פייס.
"בחיים שלי לא צחקתי ככה" אמרתי וניגבתי את הדמעות שיצאו לי מרוב שצחקתי.
"חכה חכה לתורי" לואי איים.
ליאם לקח את הבקבוק וסובב אותו
"זאין!" הוא קרא "אמת או חובה?" הוא שאל
"חובה"
"חובה עלייך להישאר רק עם תחתונים לשארית הלילה" הוא אמר
"א..אבל קר" הוא אמר.
"אני שמעתי שאמרת חובה,אני טעיתי?"
"אוקי," הוא אמר והוריד את המכנסיים שלו וגם את החולצה.
"אני נשבע לך, אם אני חולה מחר אתה שבוע הולך לישון עם מזגן על 10 מעלות בלי שמיכה."
הארי חטף את הבקבוק מידיו של ליאם וסובב
"אנג'ל" הוא הכריז." אמת או חובה"
"עזוב , היא תבחר אמת, היא פחדנית" לואי אמר כדי לחמם אותי, הוא הצליח.
"חובה"
"חובה עלייך לmake out עם זאין במשך דקה" הוא אמר (העדפתי לכתוב את זה באנגלית כי בעברית זה נשמע מעפן כזה להתמזמז וגם כי מייק אווט זה קצת יותר מלהתמזמז..)
"הארי" היא אמרה וסימנה לו עם העיניים שלא.
"חובה זו חובה" הוא אמר
"למה שלא נעבור למשחק אחר?" זאין אמר
"את אמרת חובה, יכולת להגיד משהו אחר" הוא אמר.
"אבל הארי.. זה לא לעניין"
"זה בסדר, זו בסך הכול חובה, בקטנה" נייל אמר
"אבל נייל," אמרתי "אתה בטוח שזה בסדר? אני לא אנשק אותו אם זה יפריע לך" לחשתי לו
"אני במילא כבר לא אזכור את זה מחר בבוקר, את יכולה" הוא אמר
"אוקי," אמרתי נשמתי נשימה עמוקה והתקדמתי אל זאין, נתתי לו נשיקה קצרה על השפתיים וחזרתי למקום שלי.
"לא האני (honey), זו נשיקה קטנה, מייק וואט זה מייק וואט" הסתכלתי על הארי במבט ארסי, העברתי מבט אל נייל ונישקתי את זאין.
במשך שנה וחצי או אפילו יותר, לא הגעתי לסיטואציה כזו עם זאין,אני אפילו לא זכרתי את הטעם שלו. אני מקווה שזה לא יעורר משהו אצל זאין, או יגרום לריבים ביני לבין נייל הספיק לי מפעם קודמת. שפתיו נגעו בשפתיי בעדינות, כשאחזתי בידיו של זאין כדי להתייצב הרגשתי את העור ברווז שלו.
"זהו" הארי אמר והתנתקנו. הבטתי ברצפה והתיישבתי בחזרה ליד נייל, הוא סימן לי עם ידו לשבת בין רגליו ועשיתי זאת. שמחתי שהוא לא לקח את זה קשה. הוא חיבק את בטני ונשק לצווארי.
"טוב יאללה" אמנדה אמרה לאחר ששרר מעט שקט בניינו. "בואו נעשה עכשיו משהו קבוצתי. כלומר שאלה קבוצתית, בלי הבקבוק."
"אם הייתה לכם אפשרות לעשות סקס עם מישהו מפה שוהא לא הבן זוג שלכם או סתם עם מפורסם אחר, עם מי הייתם עושים?" היא שאלה.
"אני חושבת שהייתי עושה עם זאין" סם אמרה.
"אני הייתי עושה עם מיילי סיירוס" הארי אמר וצחקקנו.
"אני הייתי עושה עם אמנדה" נייל אמר
"אני הייתי עושה או עם לואי או עם ליאם" אמרתי
"אני הייתי עושה עם איאן סומרהלדר (מיומני הערפד) ואם אין לי ברירה אז עם הארי" אמנדה אמרה
"אני הייתי עושה עם נייל או עם ליאם" אביה אמרה
"אני הייתי עושה עם אשלי בנסון (משקרניות קטנות)" לואי אמר
"אני עם קריסטל ריד (teen wolf)"ליאם אמר
"אני הייתי עושה או עם אביה או עם לוסי הייל (שקרניות) "זאין אמר
"ועכשיו, אם הייתם בן או להפך, בת עם מי הייתם יוצאים?" היא שאלה.
"ליאם" זאין אמר
"נייל" הארי אמר
"זאין" לואי אמר
"זאין" ליאם אמר
"הארל'ה" נייל אמר
"אמנדה" אביה אמרה
"סם" אמרתי
"סם" אמנדה אמרה
"אביה" סם אמרה.
***
"אוף נמאס לי כבר מהמשחק הזה, כבר 3 ואני עייפה" אביה אמרה
"כן, כבר אין מה לשאול." ליאם אמר ולקח חול ושפך אותו ככה שוב ושוב.
"הארי, זאין כבו את המדורה, לילה טוב" אמנדה אמרה וקמה מהעץ שישבה עליו והלכה לכיון האוהל.
"אני מליפה בגדים ואז תיכנסו." היא אמרה והחליפה ולאח מכן גם אני.
נכנסנו לבפנים, ליאם ואמנדה כבר התמקמו, אמנדה ישנה על ידי ומיצידי השני, נייל.
נכנסתי אל השק"ש סגרתי אותו, עצמתי עיניים והרגשתי את שפתיו של נייל על אוזני.
"אני רוצה להתכרבל" הוא לחש ונשק לי מתחת לאוזן וחטפתי צמרמורת. יצאתי מהשק"ש,התקרבתי אל נייל, נכנסתי אל שק"ש שלו, הוא סגר את השק"ש שלמרבה הפלא אפשר לשנינו לשכב ביחד עם אפשרות לזוז. הוא עטף את גופי ואת גופו בשמיכה חיבק אותי מאחורה ולחש לי
"אני אוהב אותך" הוא הניח את הראשו על שקע צווארי ועצם את עיניו.
"לילה טוב לאב" אמרתי ונרדמתי.


תגובות (1)

איזה נושנושים תמשיכיי

29/05/2014 06:20
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך