טוב אני מקווה שאהבתם לא לשכוח להגיב love you love like my life like i love one direction

harry b-f-f סיפור על וואן די הקדמה סיפור חדשדש!

07/07/2013 890 צפיות 9 תגובות
טוב אני מקווה שאהבתם לא לשכוח להגיב love you love like my life like i love one direction

אוקי אנשים זה סיפור חדש על הארי אני לא מפסיקה עם סאמר לאב לפני חודש התחלתי לכתוב את הסיפור הזה אני מאוהבת בו! אני מקווה שתאהבו אותו

————————–לא לשכוח להגיב אנשים ואנשות! לא לשכוח!——————————

הקדמה- אוקי אם אני קרלוס השם שלי זה קלריסה אבל אני מציגה את עצמי כקרלוס ואני בת אנשים בת! אותי עם שער חזה הכל בת! אבל אני מתנהגת מדברת ומתלבשת כמו בן יש לי חברות בנות פשוט אני מתחברת יותר לבנים טוב אין פלא אמא שלי נפטרה כשהייתי בת 5 (אמא שלי נהגה לומר מתגעגעים למי שאוהבים אז קיעקעתי את זה בקצרה געגוע=אהבה על התחלת החזה מצד שמאל בעברית) אז ישלי רק את אבא שלי ואת חמשת האחים שלי בגלל הטיפשים האלה אני מי שאני אבל האמת שזה לא מזיז לי.. לאבא שלי קוראים ג'וזף כאילו יוסף הוא יהודי וגם אני אחרי שאמא שלי נפטרה עברנו לגור בהומלס צ'אפל לאחים שלי קוראים נוואם הוא הכי גדול בן 27 ואחריו עידו בן 25 ואז רועי בן 23 ואז יונתן בן 21 ואז אני בת 18 עם שער שחור וגלי רק שהשער שלי צבוע בקצוות לכחול ככה ישלי גשר ואני אוהבת אתזה זה יפה עלי בלי להשוויץ חחח עיניים כחולות כמו קרח לא רזה אבל מלאה בעיקר במקומות הנכונים אני מנגנת על גיטרה תופים פסנתר ושרה קצת ישלי עגיל בגבה הימנית כמו לשאר האחים שלי בכללי אני דומה לכל האחים שלי אני אני אוהבת את המשפחה שלי הם האוויר שלי בלעדיהם אני מרגישה ריקה! (היא לא אימו או גותית) יש לי BFF שהוא בן אתם בטח מכירים אותו כולם מכירים אותו קוראים לו הארי סטיילס! אני והארי היינו כמו אחים היינו שכנים כל החיים שלנו הוא ישן אצלי אני ישנתי אצלו האחות שלו ואחים שלי וההורים שלנו תמיד הסתדרו החלונות שלנו היו אחד מול השני אז היינו מדברים בפתקים אבל אז הגיעו הסטוצים אחת אחרי השניה לראות אותו מנשק אותם בלי להרגיש אשם עלזה שהוא פשוט מנצל אותם זה היה עצוב דיברתי איתו על זה והוא הפסיק אבל אז הוא נרשם לאקס פאקטור כל הדרך עודדתי אותו היינו מדברים כל שנייה ושנייה ליוויתי אותו לאודישן עד הסוף שהוא הגיע אל הבנים כלהקה אני מעריצה אותם אבל יותר מהכל אני מעריצה את הארי אבל הוא שכח אותי הוא הבטיח שהתהילה לא תשנה אותו! נפגשנו פעם במקרה ישר חיבקתי אותו והוא כמו טיפש חשב שאני מעריצה! לא הצלחתי להחזיק את הדמעות ונשברתי זה כאב לדעת שבנאדם שכל הילדות שלך היה איתך עכשיו לא יודע מה השם שלך הוא נתן לי חתימה שלו ואמר קחי אל תבכי.. אני- אתה פאקינג לא זוכר אותי נכון הארולד..? ככה הייתי קוראת לו צעקתי וקרעתי את החתימה מול הפנים שלו הוא הסתכל עלי ואז אמר- אוי פאק אני כל כך מצטער קרלוס התגעגעתי אליך הוא בא לתת לי חיבוק אני- לא סטיילס אני מצטערת! מצטערת על זה שאת כל החיים שלי ביליתי איתך! אתה הבטחת שהתהילה לא תשנה אותך הארי! אבל לא אתה זוכר שסיפרת לי שאם יש משהו שיכאיב לך זה שלא ניפגש יותר ואני אמרתי שזה לא יקרה אפעם! ואתה חייכת ואמרת את צודקת תודה אבל כנראה שרק לי כאב שככה הפסקנו להיות חברים אחרי שליוויתי אותך כל הדרך לחלום שלך ואפילו תודה מסכנה לא קיבלתי – הארי- אני מצטער באמת ותודה על הכל! אני- לא רוצה לשמוע את התודות המזויינות שלך הארי אתה לא אותו הארי סטיילס שאני מכירה מה קרה לך..? הטחתי בו את המילים האלה שיכאב לו לא מעניין אותי אבל לא משנה מה אפעם לא יכאב לו כמו שכאב לי שהוא שכח ממני הסתובבתי והלכתי הבייתה ראיתי את לואי בדיוק יוצא מחנות ההיא שואל את הארי מה קרה הארי לא ענה רק המשיך להסתכל עלי מתרחקת ואז שהוא חשב שנעלמתי מהעיניים שלו הוא פשוט נשבר ובכה לחזה של לואי כמו ילדה קטנה הייתי בשוק אכפת לו? ממני?


תגובות (9)

מושלם!! אפשר להשתתף עם ליאם?
שם: מורן
גיל: מה שצריך
גבוהה ורזה שיער חום מתולתל וארוך עיינים חומות וגדולות
מתלבשת סוואג מנגנת בגיטרה חשמלית ובתופים
רוקדת ברייק דאנס ומשתתפת הרבה בתחרויות שירה ונגינה
הם צריך עוד משהו תמציאי :)

07/07/2013 04:50

אהבתי!! תמשיכיי במהירות!!
אפשר להשתתף? לא אכפת לי עם מי
שם: נועם
גיל: איזה שבא לך
מעריצה שרופה של 1D
שיער שטני חלק עד השכמות בערך, עיניים חומות כהות, רזה וגובה ממוצע
אוהבת לקרוא, לצייר, לרקוד לפעמים, חוש הומור, ויודעת לנגן קצת על פסנתר, אוהבת לשמוע מוזיקה.
סגנון לבוש- סקיני ג'ינס וחולצת טריקו בדרך כלל… ממש לא אוהבת ללכת עם בגדים חשופים! ומכורה ללקים.

אם לא לא משנה אבל תמשיכי בכל מקרה!!! ממש אהבתי את ההקדמה!

07/07/2013 04:53

מהמםםם אפשר להצרטף עם אחד מהם???
שם:נעה
מראה:שיער חום בסוף זהב חלק עיניים חומות מהפנטות ושפתיים בצורת לב רזה וגובהה בינוני- מדגמנת:)
תכנות:נחמדה אוהבת לעזור ולייעץ אוהבת את העבודה שלה- לדגמן אוהבת ללבוש חשוף לא כדי שיסתכלו עליה זה הרגל כי תמיד חם לה אוהבת לצחוק ולהצחיק מתחברת במהירות לאנשים ושונאת שאומרים לה מה לעשות חולת שופינג ים לקים
בעלת ביטחון עצמי גבוהה \
מקווה שתוסיפי אותי:) וגם עם ל הסיפור נשמע טוב מאוד:)

07/07/2013 05:00

זה יהיהמדהים !!! אפשר להישתתף עם נייל ?
גיל – איזה שצריך חח
מראה חיצוני – שיער שטני עד האמצע של הגב ועיניים ירוקות , גבוהה . עם קעקוע של לב על הזרת . .
אופי – לא שמה על אףאחד ולא תשתנה בשביל אףאחד, היא רק נראית ביישנית אבל היא ממש לא , אוהבת לעשות צחוקים חח , מצחיקה ושובבה ^^
סגנון לבוש – חופשי כזה .. היא מיתלבשת איך שבאלה .. בעיקר בשורטים ואולסטר .. (כמו הסיגנון לבוש של מיילי ) ותמיד עם צמידים ועגילים ..
אני אשמח אם תוסיפי .. וגם אם לא אז לא משנה ותמשיכי כל מקרה !!!!! ישלי הרגשה שזה הולך להיות מדהים !!(;

07/07/2013 05:04

אאפפפפשששרררר אתתת ללוואיייי???
שם- אור
אופי – מצחיקה וצוחקת הרבה אבל רצינית כשצריך , מותגים ונעליים זה אהבה לה ! מכורה לטלפון שלה , מנגנת בפסנתר וגיטרה , רוב הזמן יש לה חיוך על הפנים . היא פחדנית . מאווווווד.
תיאור חיצוני- עיניים כחולות ושיער חום גלי , גובהה ממוצע , רזה .
מקווה שתכניסי אותי כי זה פשוט נשמע מושלמוששששש

07/07/2013 05:13

זה מושלם תמשיכיי!

07/07/2013 05:46

אמיגאד מהמם מהמם מהמם תמשיכי !!!

07/07/2013 06:18

OMG!!! דיס איז פאקינג אוסום!!!! (חחחח לא סובלת תשיר הזה)
סיפור מושלם תמשיכי מהר

07/07/2013 07:16

איך את לא יכולה לאהוב את השיר הזה הוא פאקינג אוסום! ואני ממשיכה שמחה שאהבתם <3 <3 <3

07/07/2013 13:05
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך