מאוהבת במאליק
טוב אז....
סיפור חדש...
אני ימשילך אם יהיו 6 תגובות+
ו.. אה הינה זה מה שברוק לבשה-
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=76764274
אז... בהבי:}

hope,love,dream- פרק 1 :]

מאוהבת במאליק 20/04/2013 986 צפיות 6 תגובות
טוב אז....
סיפור חדש...
אני ימשילך אם יהיו 6 תגובות+
ו.. אה הינה זה מה שברוק לבשה-
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=76764274
אז... בהבי:}

"לעזאזל ברוק! כמה זמן לוקח להתלבש?!" ג'יימס המנהל האומנותי שלי דפק על דלת חדרי בכוח.
"רק רגע ג'יימס!" אמרתי לו והשחלתי את גופי אל החולצה הלבנה שעליה מצויר סמיילי מחייך וצהוב בעל שלוש עיניים.
"עבר רגע!" הוא צעק, הנדתי את ראשי בתסכול ופתחתי את דלת החדר.
"סוף סוף סיימת!" הוא קרא באושר.
"אני צריכה לנעול נעליים…" אמרתי וחיפשתי במגירה נעליים שתואמות לתלבושת שלי. הוצאתי מגף צהוב וקצר ונעלתי אותו באיטיות.
"ברוק! למה את מנסה למרוח את הזמן?" ג'יימס שאל והתיישב על המיטה.
"אני פשוט לחוצה ג'יימס, ואיך לא? זו הזדמנות הגדולה ביותר בקריירה הקצרה שלי!" אמרתי והסתכלתי במראה, מושכת את חולצתי למטה, מעבירה את ידי עליה ומיישרת אותה כדי לוודא שהיא לא מקומטת. מסדרת את הטייץ השחור עד שאני מרוצה מהאופן שהוא יושב עלי וסידרתי את שיערי החום והגלי בלחץ, אני לא מאמינה שהזדמנות כה גדולה נפלה בחלקי.
"טוב… ברוק את מוכנה?" ג'ימס שאל, והסתכל עלי.
"איך אני נראית?" הבטתי בו בשאלה.
"את נראית כמו ילדה בת 17 שעומדת להגשים את החלום שלה" הוא חייך אלי חיוך חמים.
"בטוח? אולי כדאי לי להחליף חולצה? אולי המכנס צמוד מידי? מה עם השיער לאסוף אותו?" שאלתי בלחץ.
"ברוק, את נראית מדהים, אני לא מבין למה את כל כך לחוצה…" הוא הניד את ראשו מצד לצד.
"אתה בטוח? אולי כדאי לי להחליף נעליים?"
"לא! לא עוד החלפות בגדים ברוק! בואי נצא!" הוא אמר ספק בכעס ספק בלחץ.
"טוב! על החיים ועל המוות!"
"אז יוצאים!" הוא קרא וקם מהמיטה לעבר הדלת, הלכתי אחריו.
יצאנו מהבית לעבר המכונית האדומה של ג'יימס, והתחלנו לנסוע לעבר המקום בו התקיימה הפגישה. הגענו לכניסה של בניין גדול ואפור.
"מוכנה?" ג'יימס הביט בי בשאלה. הנהנתי. נכנסנו ללובי של הבניין הלובי היה מלא בעציצים מפלסטיק וכורסאות שנועדו לאורחים שממתינים לפגישה שלהם. אני וג'יימס התקדמנו לעבר המעלית, לחצתי על הכפתור המזמן אותה והיא נפתחה.
"איזה קומה?" שאלתי את ג'יימס.
"16…" הוא אמר ולחצתי על המספר המבוקש. המעלית נפתחה ונחשפתי לקומה שהיו בה המון דלתות ושטיח קיר בצבע אפור. הסתכלתי מסביבי, כמו בלובי גם פה היו המון עציצים שגרמו למקום להרגיש פחות קריר.
"טוב, הם אמורים להגיע בעוד כחמש דקות, בואי נשב בינתיים" הוא הצביע לעבר כורסאות בצבע בורדו שלא שמתי לב אליהן קודם, התיישבתי וג'יימס התיישב לידי. נענעתי את רגלי בעצבנות.
"תקשיבי ברוק… את לא תהיי נוכחת בפגישה, בגלל שבחוק את נחשבת קטינה ואסור לך לסגור חוזה, אז אני ייכנס ויסגור חוזה עם המנהל האומנותי שלהם, אם הכול ילך חלק… את תשתתפי באלבום הבא שלהם!" ג'יימס הסביר לי.
"אוקיי… אבל בבקשה תנסה לסגור תנאים שימצאו חן בעיני…" אמרתי בשקט לא רוצה להישמע כמו דיווה.
"אין בעיה…." הוא חייך אלי.
המעלית נפתחה ברעש ובחור שמנמן יצא מהמעלית שלידו עומד בחור בלונדיני בעל עיניים גדולות וכחולות. אני לא מאמינה! נייל הורן! בכבודו ובעצמו!
"פול, מה נשמע בחור? המון זמן לא נפגשנו אה?" ג'יימס לחץ לבחור השמנמן את ידו וחייך.
"כן… המון זמן…" הוא חייך אליו, "נייל, תחכה פה ביחד עם ברוק, שלא תשתעמם.." הוא פנה לנייל ונייל חייך בתגובה. ג'יימס ופול נכנסו לתוך אחד החדרים, סוגרים אחריהם את הדלת.
"אז.. ברוק נכון?" הוא שאל והנהנתי להסכמה. "שמעתי שיצא לך אלבום חדש…"
"כן… אני מקווה להגיע לרמה שלכם…" אמרתי מובכת מעט.
"אני שמעתי כמה מהשירים שלך, ואני חותם לך… שתצליחי יותר מאיתנו!" הסמקתי בתגובה למחמאה המדהימה.
"אתה באמת חושב?" שאלתי.
"כן… אני באמת חושב" הוא חייך אלי ודממה מביכה שררה בינינו.
"אז… מתחשק לך לרדת למטה? יש במרחק של כמה דקות הליכה מכאן בית קפה נחמד…" נייל שבר את הדממה.
"למה לא?" אמרתי וקמתי ממקומי מותחת את החולצה עד שהגיעה למותניי. נכנסו למעלית שנייל הזמין.
יצאנו מהבניין ואחרי הליכה הגענו לבית קפה קטן.
"אז? את מתרגשת משיתוף הפעולה איתנו?" נייל נכנס לבית הקפה.
"האמת? שמאוד… אני די מעריצה שלכם… אבל לא מהאובססיביות! אני פשוט חושבת שהמוזיקה שלכם נוגעת ללב…" אמרתי בחיוך מובך והרגשתי את לחיי מתלהטות.
"גם אני חושב ככה…" הרמתי לעברו גבה, הוא לא נראה שוויצר כל כך… "לגבי המוזיקה שלך!" הוא הסביר את עצמו.
"או… תודה…" אמרתי והסתכלתי עליו, שקועה בעיניים הכחולות והמדהימות שלו, ובלי לשים לב, נתקעתי במלצרית שבידה כוס קפה לוהטת, כל תכולת הכוס נשפכה- באופן האירוני ביותר- על נייל.


תגובות (6)

תמשיכי פרק מושלם !!!!!!

20/04/2013 01:30

מווושלםםםם כתיבההה מדהימהההה והסיפור נשמעע מדדהיייים אפשר להצטרף בתור החברה של זאין ?
אם כן אז הינה התיאור שלי:
שם : אביה
גיל: מה שמתאים , כמו כולם
תיאור חיצוני : שיער שחור חלק וארוך בקצוות מחומצן לבלונדיני , עיניים חומות , גובה ממוצע , רזה
אופי : מצחיקה , רגישה , ילדותית ושטותית בקטע החמוד , מכורה לאייפון ולשופינג , חולה על לקים ועקבים , מנגנת על גיטרה אקוסטית , שרה
זהו בערך , אשמח אם תוסיפי אותי ;-)

20/04/2013 01:38

אוליאולי אני יוסיף… אבל בעיקרון אינלי מושג על מי הסיפור הולך להיות כי ישלי כל כך הרבה רעיונות ככהשאני לא ממשיכולה להוסיף חברות וכאלו אני מצטערת… אבל עדיןן יש לי רעיון שיכול להיות שאני אלך אחריו אז…. צתשלחו לי תיאוררי דמיות…אבל בבקשה במייל כי ככה הכל מבולגן לי אז הינה המייל לשי-
[email protected] אז חפרתי.. בקיצ ור תשלחו :]

20/04/2013 01:44

אפשר להצטרף עם לואי? ותמשיכי דחוף נשמע יפה!

20/04/2013 02:14

סיפור ממש יפה, אפשר להיות עם ליאם? אם כן הנה התיאור של הדמות שלי:
שם: מורן
תיאור: שיער חום מתולתל אבל לא מבולגן, באורך ממוצע, עיניים גדולות חומות עם ריסים דקים, שפתיים מלאות , רזה וגבוהה, אוהבת שלמות מיני וכל מה שקשור לבגדים קצרצרים, אוהבת איפור ולקים ומטורפת על עקבים, מעריצה את וואן דיירקשן.
אופי; נחמדה, תמיד תעזור למי שצריך, אוהבת לשיר ולרקוד ;)

20/04/2013 04:08

תמשיכי!!!!!

20/04/2013 04:29
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך