מאוהבת במאליק
7+ תגובות ממשיכה ^^

LOVE YOU BITCHES


נ.ב זאין בעלייייייייי המושלםםםםם והחתיך ♥
[הוא חתיכה של עוגה]

hope,love,dream- פרק 3 :]

מאוהבת במאליק 22/04/2013 2220 צפיות 8 תגובות
7+ תגובות ממשיכה ^^

LOVE YOU BITCHES


נ.ב זאין בעלייייייייי המושלםםםםם והחתיך ♥
[הוא חתיכה של עוגה]

"יש!" צעקתי ורצתי לכיוון נייל חונקת אותו בחיבוק. "וואו.. אני לא מאמין…." נייל חיבק אותי בחזרה. שחררתי את אחיזתי בו וחייכתי, "טוב.. אז אתם תתחילו להקליט מחר…." פול אמר והסתכל עלי בחיוך, הנהנתי להסכמה. "טוב.. נייל אני חושב שהגיע הזמן שנלך…." הוא אמר לנייל ונייל התקדם לעברו "ביי ברוק…" הוא חייך אלי והמעלית שפול הזמין נפתחה והם נכנסו לתוכה.
"טוב… ברוק נראה לי שהגיע הזמן שניסע הביתה…." ג'יימס הסתכל עלי.
"כן.. בוא נלך…" אמרתי ולחצתי על כפתור המעלית. אני וג'יימס נכנסנו למעלית וירדנו ללובי של הבניין. יצאתי מהבניין והלכתי לעבר האוטו האדום של ג'יימס מחכה לו שייפתח אותו. הוא הגיע ופתח את הדלת התיישבתי במושב הקדמי כשחיוך גדול מרוח על פניי "אני מבין שאת שמחה…" ג'יימס חייך והתניע את האוטו.
"מאוד.. אני לא מאמינה שאני אקליט עם וואן דיירקשן… יש להם שירים כל כך מרגשים וכל אמיתיים והם עזרו לי בכל כך הרבה רגעים קשים…."
"אני שמח שיכולתי לגרום לחלום שלך להתגשם…." על פניו היה מבט לא מובן הוא בהה בכביש ולאחר דקה או שניים של שתיקה הוא הסתכל עלי "אני חושב שאת צריכה לספר את הסיפור שלך…" עייני נפערו לרווחה… לא האמנתי שהוא אמר את זה, הרי הסכמתי איתו שבחיים לא נדבר על זה.
"ג'יימס ממש לא… אני מנסה להדחיק את זה… עצם העובדה שזה יהיה בכל מקום בתקשורת לא הכי תעזור לי…"
"את יודעת שאני צודק.. אם תספרי את זה תשתחררי מזה… וזה גם ייתן המון מודעות.. את תעזרי גם לעצמך וגם להמון אנשים אחרים…." חשבתי לרגע על דבריו… אולי כדאי? לא, לא אין שום סיכוי, אני לא מתכוונת לספר על…זה…. אני לא יכולה.
"ג'יימס.. לא! אני לא מתכוונת לעשות את זה, ואל תנסה לשכנע אותי בכלל!" אמרתי ושילבתי את שתי ידי על חזי בילדותיות.
"אוקי…" הוא אמר ועצר את המכונית, בכלל לא שמתי לב, הגענו לבית שלי. יצאתי מהמכונית מעט עצבנית על נושא השיחה האחרון שלנו. "ביי…." זרקתי לעברו וטרקתי את דלת המכונית. נעצרתי לרגע וציפיתי בה נוסעת עד שנעלמת מעיניי, הרגשתי כמו בסרט דרמה, נכנסתי לביתי הריק. הלכתי לסלון והתיישבתי על הספה הגדולה שלנו, ספה כל כך גדולה שישבו עליה כל כך מעט אנשים. הרמתי את השלט מהשולחן והדלקתי את הטלוויזיה. הערוץ היה פתוח על ערוץ חדשות הבידור הקשבתי לקריינית בקושי, ראשי היה טרוד במחשבות,למה ג'יימס היה חייב להרוס לי את השמחה ולהזכיר לי? למה הוא לא יכל לעזוב את זה? זה קרה בעבר וזה יישאר בעבר!
"ועכשיו לחדשות המוזיקה- הינה שמועה שמתרוצצת כבר כמה שבועות והיום היא כנראה תתאמת, נחשו מה צלמי הערוץ שלנו ראו… נייל הורן נצפה יוצא מבניין כלשהו במרכז לונדון ביחד עם מנהל הלהקה שלו פול ואחריו יוצאת מאותו הבניין וכנראה גם מאותו הקומה כוכבת הנוער ברוק היל ביחד עם המנהל האומנותי שלה ג'יימס, אף אחד משני הצדדים עוד לא אישר את שיתוף הפעולה אבל רוב הסיכויים שזה אכן קורה… אז לכל הדיירקשניות וההילריות יש סיכוי לשיתוף פעולה בין השניים."
הקול הגבוה של הקריינית קרא. חשבתי לי על מה שקרה היום, פגשתי את נייל הורן, שפכתי על נייל הורן קפה לוהט, ראיתי את נייל הורן בלי חולצה והכי חשוב- חיבקתי את נייל הורן! חייכתי לעצם המחשבה הזו ונשכבתי על הספה, לאט לאט עיניי נעצמו ונרדמתי.
בבוקר קמתי על הספה לבושה בבגדים של אתמול, פתחתי את עייני האיטיות מותחת את ידיי ורגליי, הושטתי בעייפות את ידיי לעבר השולחן בסלון. הרמתי את הגלאקסי הלבן שלי השולחן והסתכלתי על המסך שהאיר על פניי וצרב את עיניי, מצמצתי כמה פעמים והתרגלתי לאור. הסתכלתי עוד הפעם על המסך וראיתי שיש לי הודעה חדשה. פתחתי את ההודעה,היא הייתי מג'יימס 'תהיי מוכנה בעוד שעתיים, אני אבוא לאסוף אותך לאולפן ההקלטות' הסתכלתי על השעה שבא נשלחה ההודעה. היא נשלחה לפני שעה וחצי! יש לי רק חצי שעה להתארגן. רצתי במעלה המדרגות לקומה השנייה ונכנסתי לחדר המקלחת, שטפתי את פני במים קפואים וצחצחתי את שיניי בזריזות. יצאתי מחדר המקלחת בריצה לחדרי, הוצאתי מארון הבגדים העצום שלי חולצה לבנה עם כיתוב של ערוץ המוזיקה המצליח MTV ושורט בצבע אדום- אפרסק שתאם לכיתוב הכחול אדום שעל החולצה. רצתי בחזרה לחדר המקלחת ופשטתי את בגדיי נכנסתי מתחת לזרם המים הקפוא שעוד לא הספיק להתחמם ממש ופיזרתי את שיערי. לקחתי את בקבוק השמפו ושפחתי מעט מתכולתו על ידי משפשפת את שיערי. שטפתי את השמפו ומרחתי על השיער הרטוב מרכך וסיבנתי את גופי. שטפתי את גופי ויצאתי מהמקלחת לוקחת מגבת כחולה ומלפפת אותה סביב גופי מנגבת את עצמי. התלבשתי במהירות ויצאתי מהמקלחת לחדרי מוציאה מהמגירה נעלי סניקרס כחולות וגרביים לבנות. גרבתי את הגרביים ונעלתי את הנעליים. קמתי מהרצפה ולקחתי את מברשת השיער שלי מתחילה להתעלל בשיערי ומסרקת אותו בכוח. פתחתי את מגירת השידה שלי והוצאתי את פן, הדלקתי אותו מכוונת על פניי ויבשתי את שיערי. הסתכלתי לעבר השעון שהיה מונח על השידה השעה הייתה 10:00 פאק! ג'יימס אמור להגיע! לקחתי משידת האיפור שלי מסקרה שחורה ועיפרון לעניים מתחילה להתאפר במיומנות ומהירות, מרחתי על שפתיי ליפגלוס בצבע, ריח וטעם של אפרסק. הסתכלתי במראה מיישרת את חולצתי ומסדרת בגדי סידורים אחרונים וקטנים. נשמתי עמוקה לאחר שהייתי בטוחה שאני נראית מושלם והתיישבתי על מיטתי, הטלפון שלי החל לרטוט, קיבלתי הודעה. פתחתי את הטלפון וראיתי שג'יימס שלח לי את ההודעה 'נו איפה את? אני למטה רדי עכשיו אנחנו מאחרים'. יצאתי מהחדר שלי מכבה את האור וירדתי לקומה התחתונה כיביתי את הטלוויזיה הדלוקה מאתמול בערב ויצאתי מהבית נועלת אחרי את הדלת. ראיתי את המכונית של ג'יימס חונה על הכביש ליד ביתי ורצתי אליה פתחתי את הדלת בכוח והתיישבתי במושב הקדמי ליד ג'יימס הוא חייך אלי "מוכנה?" שאל.
"מוכנה!" עניתי והוא התחיל לנסוע לעבר חלום שמתגשם.


תגובות (8)

זהההה מושלםםםם תמשיכייי דחווווף !!❤❤

22/04/2013 11:18

זה מושלם ברמות
תמשיכיי…….

22/04/2013 11:21

תמשיכי !!!! וראית את התמונות שלו ושל פרי ? פרחות בסתר שלי :,)

22/04/2013 11:24

תקישבו הרגע סיימתי לכתוב את פרק 4 ואני אומרת מראש.. יהיו בו כמה קטעים סוטים [אם אפשר לקרוא לזה ככה….] בקיצור הסיפור הוא לא סיפור תמים אלא פאנפיק בוגר אז אני מודיע מראש מי שלא מתאים לה שלא תקרא… ואני ממש מצטערת כל הבנות שרצו להיכנס אני לא אכניס אותם.. פשוט חשבתי על העלילה ואני לא רואה את הדמיות שלכן מצליחות להיכנס בה…. מצטערת:[

22/04/2013 12:22

תקישבו הרגע סיימתי לכתוב את פרק 4 ואני אומרת מראש.. יהיו בו כמה קטעים סוטים [אם אפשר לקרוא לזה ככה….] בקיצור הסיפור הוא לא סיפור תמים אלא פאנפיק בוגר אז אני מודיע מראש מי שלא מתאים לה שלא תקרא… ואני ממש מצטערת כל הבנות שרצו להיכנס אני לא אכניס אותם.. פשוט חשבתי על העלילה ואני לא רואה את הדמיות שלכן מצליחות להיכנס בה…. מצטערת:[

22/04/2013 12:22

25 צפיות ?! פאקינג 25 צפיות? למה אני כותבת אם אפחד לא קורא?! טוב אם אני לא רואה תגובות וצפיות אין לכם מה לחכות לפרק הבא… זה די פוגע בסיפור הקודם שלי "אופס התאהבתי" יש לי בערך 600 צפיות על כל פרק! אתן לא אוהבות את הכתיבה שלי? תיהיו כנות…

22/04/2013 12:25

זה מושלם תמשיכי דחוף!

22/04/2013 12:51
Me Me

תמשיכי

21/06/2013 02:06
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך