תולעת ספרים255
אוקיי השתדלתי בשבילכן :) לדעתי יצא משעמם קצת. תגידו לי איך יצא לפי דעתכן. אוהבת :*

I found you – 3 _מוקדש ל~מילים~_

תולעת ספרים255 07/07/2014 567 צפיות תגובה אחת
אוקיי השתדלתי בשבילכן :) לדעתי יצא משעמם קצת. תגידו לי איך יצא לפי דעתכן. אוהבת :*

"לא שוב פעם,קדימה ג'ס קומי."
אודליה העירה אותי שוב.
רציתי רק לצעוק עליה על כך שהיא מעיזה להעיר אותי מחלום שכזה, מחלום אל הגבר שהציל אותי.
אבל במקום זה רק פתחתי את עייני הנהנתי וקמתי מספת העור.
סידרתי את שיערי וניגשתי לאולם, הריחות הטעימים התגרו בי.
על השולחן הארוך והערוך צלחות סכינים ומזלגות,עופות בלימון ומסביבן תפוחי אדמה,סלטים מכל מיני הסוגים, משקאות חריפים, וודקות ושמפניות. קולה ועוד משקאות מוגזים.
מתחת כל צלחת מונחת מפית כחולה,על הצלחות ציורים של פרחים.
על משענות הכיסאות המכובדים תלויים דפים ועליהם כתובים שמות האורחים.
אמא בקצה אחד של השולחן אבא בקצה אחר של השולחן ואני בצד האמצעי.
דודה רבקה מצדי השמאלי ודוד חיים מצדי הימני.
נאנחתי והמוזיקה הקלאסית והמיושנת התנגנה לה.
התיישבתי במקומי וחשבתי לעצמי:כבר כל כך הרבה זמן שאני לא חולמת על ג'סטין ופתאום הוא מופיע בחלומי,זה מסמן על משהו?זה מצביע על משהו?טוב כנראה שאני לא אדע כבר.
הבטתי לעבר הפינה,עץ חג המולד עמד שם הכוכב הזוהר מגיע עד לתקרה הלבנה,קישוטים עגולים,סרטים נוצצים תלויים עליו,למטה מסביבו צמר גפן דמותו כשלג.
"קדימה מותק תלכי לקבל את האורחים." אבא אמר לי כאשר הוא נכנס והתיישב במקומו.
"שיהיה." נאנחתי והתקדמתי לכיוון דלת הארמון .
"ברוכה הבאה." "ברוך הבא." "הי קטנצ'יקים מה שלומכם?" "אוו סבתא אליז מה שלמוך?" "סטן אחי!"
"אויש נו פקצה קטנה תמשיכי להזיז ת'תחת שלך!"
אלו הברכות שבירכתי את כל משנכנס לארמון.
כולם הייתשבו במקומם וגם אני.
"זאת הייתה שנה טובה עד מאוד,המון כיופים.נקווה שגם השנה הבאה תיהיה כזאת,אז בנתיים לחיי אלפיים וחמש עשרה!" הכריז אבא והרים את הכוס הגבוהה בעלת המשקה שבפנים.
כולנו הרמנו לחיים ושתינו את השמפניה.
בנתיים דוד חיים ודודה ריבקה רקדו להם ריקוד מצחיק וכולם הצטרפו אליהם.
הבטתי בצלקות שעל הוורידים שלי.
מי היה מאמין שאני אפסיק לחתוך רק בגלל תמונה אחת בטוויטר.
שראיתי רק לפני שבוע למרות שאני בליברית כבר כמעט שנתיים.
זמזמתי לי את השיר "Bad day"
נזכרת בקולו היפה של ג'סטין ששר אותו.
נזכרתי בהופעה של ג'סטין שבה צילמתי אותו מכל זווית אפשרית,נזכרתי ביום בו הוריי רכשו את הכרטיס שגרם לי לצרוח ולבכות מאושר מוחלט.
פשוט נזכרתי בהכל.
"יקירה למה את לא רוקדת גם?"סבתי שאלה אותי והניחה את ידיה על כתפיי.
"אין לי חשק סבתא." הסברתי
"קדימה מותק אני בת 74 ומרגישה כמו 19,כנראה שהתחלפנו." היא צחקה ומשכה אותי לרקוד.
סבתי הזיזה את ידי לפי הקצב וסובבה אותי.
"סבתא,באמת?" ציחקקתי
"באמת באמת יקירה." היא ציחקקה גם…..
"10,9,8,7,6…"הספירה לאחור החלה והייתי חייבת למצוא בן זוג…
"נו קדימה ג'סטין בייב תתגלה לפני עצמך." לחשתי
"3,2,1…שנה טובה!" צעקו כולם ונישקו את בניי זוגם.
"שנה טובה יקירה." נשקה לי על הלחי סבתי
"שנה טוב יקירי." אמרה שוב ושלחה נשיקה לתקרה,זאת אומרת לסבא.
"שנה טובה סבתא." חיבקתי אותי
"את כזאת מטומטמת באמת האמנת שג'סטין פאקינג ביבר יופיע משום מקום וינשק אותך כי גם לו אין את מי לנשק בשנה החדשה?! חתיכת פתטית!" המוח שלי צעק עליי
"מותק קדימה תלכי להפרד מהאורחים." אמא אמרה ונעלמה יחד עם אבא כאשר הם מכורבלים יחד.
"להתראות בשנה הבאה" " להתראות קטנצ'יקים!" "להתראות דודה אליז אני יבוא לבקר!" "תמשיכי ללכת מתלהבת קטנה עם 100 טון איפור על הפנים!"
נאנחתי והשומרים סגרו את דלתות העץ הגדולות שמחר בבוקר יפתחו שוב.
"לילה טוב אמא,לילה טוב אבא,לילה טוב שומרים,לילה טוב עובדים חמודים, לילה טוב אודליה,ולילה טוב
ממלכת אדינקס! אני הייתי ג'ייסון ביבר!" צעקתי ועליתי לחדרי.
לבשתי פיג'מה חמימה הורדתי את האיפור המעושן הבטתי בשלג היורד בחוץ,ונכנסתי למיטה אם האייפון 6 שקנו לי לא מזמן, מצייצת לג'סטין.
'לילה טוב וחג מולד שמח ג'סטין<3'
ורגע לפני שעצמתי את עייני ביקשתי בלחש מסנטה קלאוס שהמתנה שאני יקבל תיהיה ג'סטין ביבר….


תגובות (1)

מממ הפרק הזה היה הרבה יותר מתואר ♥ והווו
אבל זה הלך קצת מהר מידי… עוד לא כולם הספיקו להגיע וכבר הולכים לישון? 0-0
תודה על ההקדשה :-) אוהבתתתתת תמידד ^^
ותמשיכיייי

07/07/2014 18:41
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך