I FUCKING LOVE YOU – וואן שוט על לאר (יש קטע מיני….)

מאוהבת במאליק 23/06/2013 1834 צפיות 2 תגובות

הוא אוהב אותו. הוא כל כך אוהב אותו. הוא אוהב אותו יותר מהכוכבים. הוא אוהב אותו יותר מהירח. הוא אוהב אותו יותר מהשלג של לונדון. הוא אוהב אותו יותר מכל דבר אחר. בעצם הוא לא אוהב אותו. הוא מאוהב בו. מאוהב בו עד כלות נשמתו. הוא רק רוצה לקום בבוקר מחובק בזרועותיו השריריות, לפתוח את עינו ולראות את הכדורים הירוקים שלו מביטים בו, להרגיש את השפתיים שלו על שפתיו, להרגיש אותו.
המחשבה עליו גורמת לו לחייך.
על החיוך האידיוטי שלו, על ההתרגשות שלו מהדברים הקטנים, על איך שהוא נהנה מהחיים. אבל לאחר מכן- הלב שלו נשבר, נשבר מהידיעה שזה אבוד. שהוא לעולם לא ירגיש כלפיו מה שהוא מרגיש כלפיו. לפחות זה מה שלואי חושב.
הוא לא יודע מה הארי מרגיש כלפיו. הוא לא יודע שהארי מאוהב בו גם הוא. הוא לא יודע שכל לילה לפני שהוא הולך לישון הוא כותב במחברת שלו. מחברת פשוטה ולבנה. מחברת שכתוב בה אותו משפט. בכל דף אותו המשפט. אותו המשפט כמה פעמים. המשפט שהארי מייחל שיתגשם- 'הלוואי שלואי יאהב אותי כמו שאני אוהב אותו'.
בערב לואי הלך למועדון. מנסה להטביע את העצב שלו באלכוהול רב. באותו הזמן הארי ישב בבית מטביע את צערו בבקבוק וודקה, או יותר נכון לומר 3 בקבוקי וודקה. צופה בטלוויזיה ובוכה את נשמתו. לואי ישב על הבר מחכה שהברמן התפנה לבקשתו.
"מה תרצה?" שאל אותו הברמן בעל החולצה השחורה עם לוגו המועדון עליה.
"וויסקי עם קרח בבקשה" הברמן הנהן ומזג לו את המשקה המיוחל. לואי שתה ושתה, כבר לא אפשרי לספור את מספר הכוסות ואת מספר הכסף שבזבז עליהן. לואי שיכור לגמרי ניגש לבחורה בלונדינית יפיפייה. בחורה בעלת קימורים מושלמים שבולטים בחולצת הבטן הקטנה שלה וחצאית המיני העוד יותר קטנה. הבחורה הסתכלה על לואי המסכן. לואי השיכור עד צחוק שמציע לה לרקוד במלמולים מוזרים. היא הסכימה לרקוד איתו. לואי לא זוכר איך אבל הם הגיעו לבית שלו. מוצאים את הארי ישן על הספה. לואי הרגיש צביטה בליבו ועלה לחדרו ביחד עם הבחורה שאפילו לא ידע את שמה. ברגע שלואי פתח את דלת החדר הבחורה התנפלה עליו בנשיקה אלימה. משם לואי לא זוכר כלום. הוא יודע שהם שכבו.
בבוקר הארי קם מהספה. מרגיש מלוכלך. ראשו פעם בכאב והוא נכנס להתקלח מקווה שההרגשה המלוכלכת וריח הוודקה התנקו ממנו. הוא פשט את בגדיו המצחינים ונכנס מתחת למים הקרים. היה לו חם, היה לו כל כך חם.
הוא סיים את המקלחת שלו ונכנס לחדרו. הוא הוציא מהארון בוקסר ומכנס נקיים. הוא לבש אותם והחליט להישאר ללא חולצה. הוא הלך לכיוון המטבח מחליט להכין לו וללואי ארוחת בוקר. הוא הוציא בייקון מהמקרר ומילא מחבת בשמן, הוא הניח את המחבת על הגז וחיכה שהשמן ירתח, לאחר שהשמן רתח הוא הניח את הבייקון על השמן המבעבע.
בזמן שהבייקון התבשל הוא הלך למקרר והוציא 2 ביצים, אחת לו ואחת ללואי הוא לקח עוד מחבת והניח אותה על הגז גם היא, הוא מילא אותה בשמן ושבר מעליה את הביצה מכין ביצת עין.
באותו הזמן לואי קם מהמיטה, מתמתח ומפהק. הוא הביט על המיטה שלו, שיער בלונדיני התפזר על הכרית שלו. רק עכשיו הוא שם לב שהוא ערום. "פאק." הוא לחש לעצמו וחיפש את הבוקסר שלו בכל החדר ולבסוף מצא אותו מתחת לשידה, הוא הלך לכיוון הארון והוציא מכנס טרנינג אפור. הבחורה התעוררה. "היי בייב" היא אמרה והתיישבה. "היי…" הוא מלמל קושר את שרוך המכנס שלו.
"תקשיבי, אני לא רוצה להיות גס רוח או חסר נימוס או משהו דומה, אבל אני באמת נאלץ לבקש ממך ללכת." הוא אמר מחפש חולצה בארון המבולגן שלו.
"אויש, זה כל כך צפוי." היא אמרה קמה מהמיטה מושכת את השמיכה ביחד איתה, עוטפת את עצמה. היא חיפשה את החזייה שלה, לבסוף היא מצאה אותה מתחת למיטה. קרועה. ולידה התחתונים שלה באותו המצב. לחיו האדימו. עכשיו הוא היה בטוח ששכבנו.
"בגללך אני יאלץ ללכת ללא חזייה וללא תחתונים." היא אמרה לו לובשת את חולצת הבטן שלה.
"אני בטוח שתוכלי להתגבר על זה. אולי בגלל עצם העובדה שהחולצה שלך קצת יותר מכסה מהחזייה שלך." הוא התגרה בה. היא עצבנה אותו. היא גרמה לו להרגיש בוגד. למרות שהוא לא היה במערכת יחסים.
"אבל תודה שזה הדליק אותך." היא אמרה וקרצה לו.
"לא זה לא, אני הייתי שיכור, וחרמן. והאמת היא, שאני הומו."
"או, זה מסביר הרבה…" היא אמרה וסגרה את רצועת הנעל שלה.
"מה זה מסביר?" הוא שאל, עצבני יותר ממקודם.
"את צורת הלבוש שלך, ואת צורת הדיבור שלך, ואת הצורה שבה ניגשת אלי אתמול בלילה" היא אמרה ונעמדה. הוא לא ענה לה,הוא פשוט הסתכל עליה, הוא הרגיש מלוכלך, כל כך מלוכלך. הוא הכניס בחורה שהוא לא מכיר למיטה ולאחר מכן התנהג אליה בגסות כזאת.
"אתה מתכוון ללוות אותי למטה?" היא שאלה והסתכלה עליו.
"כן." הוא ענה. הם יצאו מהחדר וירדו. לואי הוביל אותה לדלת נהנה מריח הבייקון שבאוויר. הוא נכנס למטבח צופה בו, באדם שהוא כל כך אוהב מכין לו ארוחת בוקר. נדהם משרירי הידיים שלו, אותם השרירים שבלטו כאשר הוא הפך את הבייקון. הוא פתח את ארון המטבח והוציא ממנו צלחת. הוא הפך את הבייקון עוד פעם אחת ואז הניח אותו על הצלחת. לואי כמובן בהה בו כל הזמן הזה. הוא הסתובב במטרה להניח את הצלחת על השולחן וראה אותו.
"היי בו-בר, כמה זמן אתה כאן?" הארי הסתכל על לואי ודפיקות ליבו האיצו למראה אהובו לבוש בפיג'מה. הארי ניגש למקרר והוציא מיץ תפוזים.
"לא הרבה זמן…" לואי אמר והתקרב להארי.
"או, אוקיי, רוצה לאכול איתי?" הארי הביט ישר בעיניו של לואי מרגיש איך נשימתו נעצרת למראה העיניים שלו. העיניים הכחולות האלו. העיניים שיותר כחולות מהשמיים ביום בהיר.
"ב-בטח…" לואי אמר בקושי. נהנה ממראה פלג גופו העליון והחשוף של הארי. לואי ניגש לשולחן וישב במקום הרגיל שלו. הארי הלך לכיוון הארון מנסה להוציא צלחת נוספת בשביל לואי. לואי בוהה בהארי מהופנט מאיך ששרירי ידיו זזים כאשר הוא מתאמץ להגיע לצלחת שבמדף הגבוה. מה שהיה די מצחיק בשל גובהו של הארי. לבסוף הארי הצליח להוציא את הצלחת והניח אותה ליד לואי. לואי חייך חיוך חם ומזג לעצמו מיץ תפוזים קר.
"אז איך ישנת לו?" הארי שאל את לואי מביט בפנים המלאכיות שלו.
"אני לא ממש ישנתי…." לואי אמר והסתכל על הארי המבולבל.
"מה זאת אומרת 'לא ממש ישנת'?"
"אתה יודע…" לואי אמר ומבט של הבנה עלה על פניו היפות של הארי.
"או…." הארי אמר מרגיש את ליבו נשבר לחתיכות.
"אתה בסדר האז?" לואי הסתכל על הארי, פניו האדימו מעט ובמט של עצב עלה על פניו.
"אממ….אממ… כן, כן אני בסדר." הוא לא היה בסדר. ליבו נשבר. הארי התחיל להרגיש דמעות בזווית עינו וקם במהירות מהשולחן. לואי היה מבולבל. הוא קם אחרי הארי במהירות. הארי נכנס לחדר המקלחת המשותף שלהם והתכוון לנעול את הדלת אבל לפני שהוא הספיק לואי נכנס.
"האז? האז? אתה בוכה?" לואי שאל. הוא הרגיש נורא. למה הארי בוכה? הוא גרם לזה? ואז הוא קלט. הוא גרם לזה. הוא פאקינג גרם לזה. הוא גרם להארי לקנא!
"ברור שאני בוכה!" הארי אמר.
"למה אתה בוכה?" לואי שאל בלחש מלטף את התלתלים החומים והרכים של חברו הטוב.
"כי אני פאקינג אוהב אותך לו! אני פאקינג אוהב אותך! ואתה בא ומספר לי ששכבת עם איזו בחורה ושובר לי את הלב יותר ממה שהוא שבור. אני שונא אותך. בעצם אני לא יכול לשנוא אותך. אני מאוהב בך. אני שונא את מה שאתה עושה לי. איך שאתה גורם לי להרגיש." הארי צעק בוכה לתוך זרועותיו של לואי. באותו הרגע לואי היה הבן אדם הכי מאושר בעולם.
"הארי, אני גם אוהב אותך. אני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר!" לואי אמר מרסק את שפתיו על שפתיו של הארי. הארי היה מעט מופתע בהתחלה אך במהירות התמסר לנשיקה. לואי הצמיד את גופו לזה של הארי לא מוכן שיתרחק ממנו. הארי דחף את לשונו לפיו של לואי ולואי לא התנגד לכך. שניהם ידעו מה הולך לקרות. לואי דחף את הארי מחוץ לחדר המקלחת והכניס אותו לחדרו זורק אותו על המיטה, לא עוזב לרגע את הנשיקה. הארי משך ללואי את חולצת הפיג'מה שלו, נחשף לגוף האלוהי שלו.
"אתה פאקינג סקסי" הארי מלמל לתוך הנשיקה מצמיד את לואי אליו.
"אני יודע." לואי אמר והחל לנשק את פלג גופו העליון של הארי. הארי החל לגנוח כאשר לואי מצץ את הפטמה השמאלית שלו.
"אתה מתכוון לזיין אותי עוד היום?" הארי שאל כאשור לואי העביר את לשונו על חזהו המוצק.
"לא הארי. אני לא הולך לזיין אותך. אני הולך לעשות איתך אהבה." לואי אמר והדביק להארי נשיקה מתוקה.
"אני פאקינג מאוהב בך." הארי אמר ללואי בזמן שהוא הסיר את הקשר במכנסי הטרנינג שלו ומשך אותך במורד רגליו.
לואי התגרה באיבר הזקוף והרטוב של הארי ושפשף אותו דרך הבד הדק של הבוקסר שומע את הארי גונח בהנאה. לפתע הארי דחף את לואי ממנו בתסכול, מוריד את הבוקסר ושוכב בחזרה על המיטה פותח מעט את רגליו "אתה מוכן לזיין אותי לפני שאני פאקינג ישתגע?" הארי אמר ומשך את לואי בחזרה אליו. לואי גיחך למרה אהובו ששוכב על המיטה ברגליים פשוקות ומחכה רק לו. לואי החליט להתגרות בו עוד קצת והעביר את ידו מעלה ומטה על איברו הזקוף. מחדיר לתוך החור שלו אצבע. הארי השתנק וגניחה ברחה מפיו. לואי דחף עוד אצבע והארי המשיך לגנוח בהנאה. לואי לא התעלם מאיברו של הארי ונתן לו צומת לב שווה. הוא רכן למטה שכפיו נוגע באיבר של הארי והתחיל ללק את הקצה, הארי גנח בהנאה כאש לואי הכניס את כולו לפה. 'גאדאמט הוא טוב' חשב הארי. לפתע הארי הפסיק את לואי ואמר לו "אני עומד לגמור. אני לא רוצה לעשות את זה עד שתיכנס אליי באמת." לואי עזב מיד את הארי והתמקם מעליו בצורה נוחה יותר. הוא רכן לנשק את הארי ובלי לראות מצא את החור שלו ודחף לשם. הארי נשך את שפתו התחתונה של לואי ומשך בשיערו. לואי הוציא מעט את איברו ואז דחף עוד פעם. "עצור. זו לא הנקודה שלי. תנסה מזווית אחרת." הארי מלמל לתוך הנשיקה ולאי עזב שפתיו ויצא מממנו מחפש זווית אחרת ונכנס אליו.
"כן. לואי. כן בדיוק שם!" הארי צעק וגמר שופך את הזרעים שלו על עצמו ועל לואי. לואי גמר מיד אחריו בתוכו. הוא התמוטט על המיטה כולו מיוזע.
"לואי זה היה פאקינג מדהים!" הארי אמר לאהובו שנשכב לידו וכיסה אותם מדביק לשפתיו נשיקה.
"גם אתה לא היית כל כך נורא" לואי אמר ועצם את עיניו רומז להארי שהוא עייף. הארי עטף את לואי בזרועותיו ושניהם נרדמו.

**
"לואי וליאם טומלינסון, האם תסכים לקחת את הארי אדוארד סטיילס להיות בעלך?" הכומר פנה ללואי. "כן." לואי אמר והסתכל על הכדורים הירוקים של הארי.
"הארי אדוארד סטיילס, האם תסכים לקחת את לואי וילאם טומלינסון להיות בעלך?" הכומר פנה הפעם להארי. "כן." הארי אמר והסתכל על לואי.
"אתה רשאי לנשק את החתן!" הכומר אמר והזוג הטרי התנשק. בידיעה שזהו היום הטוב ביותר בחייהם.


תגובות (2)

יפה אבל מטריד…0. 0

23/06/2013 03:26

אהבתי

23/06/2013 04:55
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך