noalovejb6
פעילות: באיזה פרק לדעתכן סופיה וג'סטין יחזרו? (כן הם יחזרו זה ברור לא? אחרי הכל זה סיפור אהבה). מי שתענה ראשונה תזכה בהקדשה בפרק הבא!

I have to believe in my עונה 2- פרק 7 (67) חלק ב' – מוקדש לדני מאליק

noalovejb6 22/06/2014 1240 צפיות 10 תגובות
פעילות: באיזה פרק לדעתכן סופיה וג'סטין יחזרו? (כן הם יחזרו זה ברור לא? אחרי הכל זה סיפור אהבה). מי שתענה ראשונה תזכה בהקדשה בפרק הבא!

עונה 2 פרק 7 חלק ב':

_נקודת המבט של ג'סטין_

היום אני משתחרר ממכון הגמילה.
חשבתי שאני אכנס לשבועיים אבל הייתי זקוק לקצת יותר אז נשארתי במשך חודש.

אני יודע שאני לא צריך את הזבל הזה יותר, החיים שלי חזרו אלי.
השלמתי עם אימא שלי והצוות, חידשתי קשרים עם החברים שלי (ראיין, קייטלין, כריס, צ'אז, אשלי וקייט) וניתקתי קשר עם "החברים שלי" (ליל זא, ליל טוויסט וחליל) , חבל שבכלל הכרתי אותם..

וכמובן סופיה, היא כל כך מדהימה! היא באה כל יום לבקר אותי במכון הגמילה והביאה לי אוכל.

"ג'סטין" קראה סופיה וחיבקה אותי כשבאה לאסוף אותי ממכון הגמילה, חיבקתי אותה בחזרה ונשמתי את הריח האהוב עלי בכל העולם- הריח שלה.

כשהגענו לבית שלי בשכונת קלבס אימא קיבלה אותנו בעוגה מדהימה שהיא אפתה במיוחד לכבוד זה שנגמלתי.

ראיין וקייטלין הגיעו לבקר אותנו ואיתם גם כריס וצ'אז.
"היי ברו" אמר ראיין "היי" אמרתי והתחבקנו חיבוק גברים "סופיה?" התפלאה קייטלין "כן " ענתה סופיה "חזרתם?" שאלה בהתרגשות וקפצה על הספה "לא" אמרה סופיה וסומק עלה בלחייה "עוד לא" לחשה והרכינה את ראשה כאשר אני מגחך על כמה השפעה יש לי עליה "עוד לא" עניתי לקייטלין וסופיה הסמיקה אפילו יותר ככה שהיא כבר הייתה אדומה ומחייכת.


תגובות (10)

זה ברור שהם יחזרו אם לא אני לא יודעת מה אני יעשה חח
תמשיכי דחוף!!! ,מצפה להמשך!
ומה עוד ..את כותבת ממש יפה.
ויש לי שאלה :
האם היו עוד עונות ?אם כן כמה?
סתם שאלה כי אני מכורה …חח

22/06/2014 21:20

    קודם כל תודה רבה את לא מבינה כמה חשוב לי לדעת שאנשים אוהבים את הכתיבה שלי :)
    לגבי הדבר השני אני לא יודעת אם היו עוד עונות.. אני כבר אראה..

    22/06/2014 22:02

וואייי איזה יפה!!!
~קוראת חדשה~
אבל זה די פדיחה לומר את זה אבל… אומרים i have to believe in me
כשאומרים my זה כאילו שאת צריכה להוסיף אחרי זה את מה ששייך לך…
סליחה אם נעלבת(:
סיפור ממש יפה תמשיכי!!!

22/06/2014 21:32

    חחח לסיפור קוראים * i have to believe in mtself כנראה שכחתי להוסיף את הself אז סליחה.
    תודה ואני ממש שמחה שיש לי עוד קוראת..

    22/06/2014 22:04

תמשיכיייי

22/06/2014 22:10

    אני אמשיך מחר כנראה..

    22/06/2014 22:43

תמשיכיייי ותודה כל ההקדשה ואני רוצה שהם יחזרו כבר בפרק הבאאא

22/06/2014 22:36

    הם יחזרו באחד הפרקים העונה…

    22/06/2014 22:44

מוושלם מוושלם מוושלם!! אשמח ים תקראי את הסיפור שלי (עלה פרק *~*)
ועם סופיה תפסיק להיות אובססיבית על ג'סטין אני בעד שהם יחזרו !

23/06/2014 14:56

    חחחח התגעגעתי לזה שאת שונאת את האובססיה של סופיה לג'סטין..
    אני אשמח לקרוא את הסיפור שלך.
    ודרך אגד עלה פרק ויש פעילות אז לכו לקרוא ולענות על השאלה של הפעילות יש שני פרסים היום אחד למקום הראשון ואחד לשני!

    23/06/2014 15:01
סיפורים נוספים שיעניינו אותך