noalovejb6
אני מפסיקה להקדיש פרקים ולשלוח הצצות כי זה קצת מקשה עלי אבל אני ממשיכה לעשות פעילויות. ואני מצטערת שהפרקים משעממים :( . פעילות: 'מה שיהיה יהיה'... אז מה אתם חושבות שיהיה?

I have to believe in myself-עונה 2 פרק 12(72)

noalovejb6 01/07/2014 1270 צפיות 11 תגובות
אני מפסיקה להקדיש פרקים ולשלוח הצצות כי זה קצת מקשה עלי אבל אני ממשיכה לעשות פעילויות. ואני מצטערת שהפרקים משעממים :( . פעילות: 'מה שיהיה יהיה'... אז מה אתם חושבות שיהיה?

עונה 2 פרק 12 (72):

אחרי שנגמר הסרט התחיל לרדת גשם.
ג'סטין הביא לי סווטשרט שלו כי היה לי קר, הסווטשרט היה ממש גדול עלי ככה שהוא הגיע לי עד אחרי הברך אבל זה לא עניין אותי כי הריח האוב עלי בכל העולם- הריח של ג'סטין, היה בסווטשרט.

אחרי שהאחים של ג'סטין הלכו חזרנו אני וג'סטין לסלון ואני נשכבתי על הספה "היי שמנמנה, זוזי אני גם רוצה לשבת!" צעק לי ג'סין "תרקוד בשביל זה" אמרתי לו "אוקי" הוא אמר והתחיל לעשות את הריקוד 'ראין גוד סטייל' (רק בליברס יבינו) https://www.youtube.com/watch?v=LUbvH3OckLE (תראו זה מצחיק) "אתה בן אדם הזוי" אמרתי בין צחוק לצחוק "אבל זה ריקוד שלי" אמר בחיוך "אני יודעת אבל זה עדיין מצחיק אותי" אמרתי "אני אוהב את הצחוק שלך" הוא אמר "הייתי אומרת אותו דבר עליך אם לא היה לך צחוק של בהמה" אמרתי "הי אני החמאתי לך, את צריכה להחמיא לי חזרה" התלונן "ואני רקדתי עכשיו תני לשבת" הוסיף "לא" אמרתי והוצאתי לו לשון "אוקי" אמר והתיישב עלי.

"דיי!!" צעקתי מצחקקת כשג'סטין עדיין ישב עלי ומדגדג אותי "טוב" אמר והפסיק ואז התיישבתי ונתתי לו לשבת לידי.
"מה אנחנו?" שאלתי "לא יודע" ענה לי "אני לא יודעת והראש שלי עייף מלנסות להבין.." התלוננתי "אני אוהב אותך ואני יודע שאת אותי, למה זה הופך אותנו?" שאל "למאוהבים(?)" אמרתי/שאלתי "אז אולי נעשה עם זה משהו?" הציע "אבל אמרו צעדי תינוק (באנגלית זה נשמע יותר טוב) ואנחנו גם יוצאים לדייטים ונפגשים ויהיה מה שיהיה" אמרתי "אז אנחנו יוצאים?" שאל "אמ.. כן אני מניחה" אמרתי "אז בואי נעבור לשלב הבא" הציע "שהוא?" שאלתי "לא יודע שלבים זה עניין של בנות": אמר וצחקתי.

"את רוצה להישאר לישון פה?" שאל "כן, למה לא.. מה שיהיה יהיה" הזכרתי את המשפט שאמרתי מוקדם יותר היום "אז זה יהיה האוקי? אוקיי. שלנו?" שאל (אשמת הכוכבים!!) "כנראה" אמרתי ונכנסתי למקלחת בחדר של ג'סטין.

"היי, בואי לפה" קרא לי ג'סטין מהמטבח "היי, מה הכנת לי אוכל?" שאלתי מופתעת, ג'סטין לךא טיפוס בשלן "לא, הזמנתי ושמתי בצלחת" אמר, אמרתי לכם שהוא לא טיפס בשלן.

אחרי ארוחת הערב נכנסנו למיטה וראינו טלוויזיה, יותר נכון ג'סטין ראה טלוויזיה ואני שכבתי לצידו עם ראשי על חזהו עוברת עם כריות האצבעות שלי על הדיו השחור המקועקע על עורו הבהיר.


תגובות (11)

אני אמורה להיעלב מהיחס על הפרק?

02/07/2014 13:12

    לא, את צריכה לתת לזה קצת זמן, את לא יכולה לדרוש מהקוראים שלך שיגיבו, תגידי תודה שבדר״כ מגיבים לך הרבה..
    בכל מקרה, תמשיכי אחלה פרק אני אוהבת שהם ככה חמודים.

    02/07/2014 13:23

    בדרך כלל מגיבים לי כבר בהתחלה.. ופתאום לילה שלם לא מגיבים לי ואל תגידי שאין לכם זמן כי עובדה שיש ים כניסות אז מה הבעיה להגיב שנייה תמשיכי? זה מרגיז.
    ומי כמוך יודעת שאני מודה על כל תגובה שלי ושאני מגיבה תמיד באופן אישי לכל מגיבה.

    02/07/2014 14:13

ממש יפה
לא הגבתי אתמול כי היתה לי בעיה בפאלפון
תמשיכיייייי

02/07/2014 17:12

אז סליחה ,מצטערת לא הייתי בבית באותו הערב ישנתי אצל חברה לפעמים אי אפשר להגיב כי יש לי דברים לעשות…
וחוץ מזה תמשיכי !
יש הם ביחד:)
הם חזרו כל כך חיכיתי לרגע הזה!
מצפה להמשך..

02/07/2014 17:41

    תאמיני לי שאני יותר חיקיתי לרגע הזה..

    02/07/2014 17:46

חיכיתי* סליחה זה הטלפון

02/07/2014 17:47

עלה פרק!

02/07/2014 19:17

סליחחחה שלא הגבתי על הפרק רק עכשיו קראתי אותו ואני הולכת לקרוא עכשיו את הפרק הבא כרגיל הסיפור מושלם ואני שמחה מאוד שהם חזרו….

02/07/2014 22:10
סיפורים נוספים שיעניינו אותך