noalovejb6
אני יודעת שהפרק די מבולגן, אבל סוף סוף מתחיל להיות מעניין! פעילות: לאן אתם חושבים שג'סטין לוקח אץ סופיה לחופשה? תגיבו את התשובה שלכם.

I have to believe in myself-עונה 2 פרק 14 (74)

noalovejb6 04/07/2014 1129 צפיות 9 תגובות
אני יודעת שהפרק די מבולגן, אבל סוף סוף מתחיל להיות מעניין! פעילות: לאן אתם חושבים שג'סטין לוקח אץ סופיה לחופשה? תגיבו את התשובה שלכם.

עונה 2 פרק 14 (74):

בערב חג המולד מיד אחרי שיצאנו מהבית של פטי, ג'סטין הציע לי לבוא איתו לחופשה בחו"ל לקראת השנה החדשה.

הבוקר, יום לפני היום האחרון של השנה, 30.12, התעוררתי בשעה מוקדמת לקחתי את המזוודות שהכנתי אתמול בערב.

~פלאשבק~

קייטלין, אשלי וקייט הגיעו לעזור לי לסדר מזוודה לקראת הטיסה.
"נו.. אז לאן הוא לוקח אותך?" שאלה אשלי "הוא לא מספר לי, הוא אומר שזאת הפתעה" עניתי "ומה נראה לך שאת צריכה לקחת?" שאלה קייט "אממ אני מניחה שאני צריכה כמה שמלות לערב, כמה בגדים ליום, נעלים, איפור, שער, וכל מיני כאלה.. מה אתן חושבות?" שאלתי "אמ כן נארגן כמה סטים של בגדים+ נעלים, איפור, היגיינה.." "אמצעי מניעה" קפצה קייטלין קוטעת את דבריה של אשלי "אויש, סתמו אני לא חושבת שזה הולך לקרות" אמרתי "את רוצה להגיד לי שהוא לוקח אותך לפאקינג חופשה רומנטית בחול, בערב הסילבסטר וכמו שאני מכירה את ג'סטין הולכות להיות לך עוד מלא הפתעות ואתם לא תשכבו?!" קייט הגזימה בתגובה לה "אני לא יודעת.." אמרתי "רגע.. את לא רוצה להגיד לי שאת עדיין.. אמ.. לא שכבת עם מישהו?!" שאלה אשלי "אממ..כן(?)" אמרתי והשפלתי את ראשי "אז תהי בטוחה שבסילבסטר הקרוב זה יקרה" אמרה אשלי "לא זה לא" התעקשתי "טוב מה שתגידי אבל על כל מקרה.." אמרה אשלי ודחפה קופסאת קונדום לתוך המזוודה בעוד אני נועצת בה מבט רצחני.

~סוף פלאשבק~

האוויר הזה אוויר קריר של בוקר ומעט שלג היה בחצר המעונות.
הפרארי האדומה של ג'סטין עמדה מול שער הקולג' והוא נען עליה.
כאשר הוא מביט בי לבושה בסוודר משובץ וטיץ', כובע גרב על ראשי ומגפים "צבאיות" על רגל, וכמובן המיל השחור שלי שמככב בכל הצהובונים האפשריים עקב החזרה הלא צפויה שלי ושל ג'סטין.

"את מושלמת" הוא מביט בי בחיוך "תודה" אני מודה לו ונכנסת למכונית.

"את מוכנה לחופשה שלנו?" הוא שאל כאשר אנחנו מתיישבים במטוס הפרטי שלו "כן" אני אומרת.
הפעם האחרונה שביליתי פה הייתה לפני משהו כמו שלושה-ארבע חודשים, אבל זה הרגיש הרבה יותר.


תגובות (9)

את כותבת מאוד יפה כמו תמיד!
תמשיכי בבקשה
ואל השאלה שלך ..
אני חושבת אולי פריז או הוואי סתם אני לא יודעת זה ניחוש קל:)

04/07/2014 16:57

    חחחח אלה שני מדינות נורא רומנטיות אבל המדינה שהם נוסעים אליה רומנטית לא פחות.

    04/07/2014 17:06

אולי צרפת ואיטליה או לונדון זה המקומות הכי רומנטיים שאני מצליחה לחשוב עליהםם
חחחחח ממש יפההה תמשיכיייי

04/07/2014 18:39

    כמעט.. אבל אלה כן מדינות רומנטיות אבל אני בחרתי אחת אחרת..

    04/07/2014 18:43

הולנדדדד!
כמו באשמהה!

04/07/2014 18:48

    כןן!! אתמול ראיתי את הסרט וקראתי אותו בפסח ואני קצת מושפעת מימנו!! (דרך אגב בחופש הקודם הייתי באמסטרדם,בבלגיה ובפריז).

    04/07/2014 19:50

    חחח יפה לךך.
    אני חכמה :)

    04/07/2014 19:57

    בהחלט! קראת את אשמת?

    04/07/2014 20:02

עלה פרק חדששש

04/07/2014 22:22
סיפורים נוספים שיעניינו אותך