noalovejb6
פעילות: האם מישהי מכן הייתה פעם באמסטרדם? אם כן ספרה בתגובות על החוויה. אני הייתי באמסטרדם בדיוק לפני שנה ( ב23.7 זה יהיה שנה בדיוק), נעתי במסגרת טיול מאורגן והייתה לי חוויה מדהימה, בין אם זה הנופים המקסימים, האנשים שהיו בקבוצה (שעד היום אני בקשר איתם) או האווירה המושלמת שחייתי בה במשך שהותי באמסטרדם במשך שלושה ימים.

I have to believe in myself-עונה 2 פרק 15 (75)

noalovejb6 04/07/2014 1247 צפיות 11 תגובות
פעילות: האם מישהי מכן הייתה פעם באמסטרדם? אם כן ספרה בתגובות על החוויה. אני הייתי באמסטרדם בדיוק לפני שנה ( ב23.7 זה יהיה שנה בדיוק), נעתי במסגרת טיול מאורגן והייתה לי חוויה מדהימה, בין אם זה הנופים המקסימים, האנשים שהיו בקבוצה (שעד היום אני בקשר איתם) או האווירה המושלמת שחייתי בה במשך שהותי באמסטרדם במשך שלושה ימים.

עונה 2 פרק 15 (75):

הטיסה הייתה מאוד ארוכה ולפני הנחיתה ג'סטין גילה לי שאנחנו הולכים לבלות שבוע רומנטי במיוחד באמסטרדם בדיוק כמו בספר האהוב עלי אשמת הכוכבים ובדיוק כמו ש 'מה שיהיה יהיה' זה ה- 'אוקי? אוקי' / 'תמיד, תמיד' שלנו.

הוא סחר לנו סוויטה במלון יוקרתי במיוחד.

"בייבי,את רוצה לבוא איתי לסיבוב בעיר?" שאל ג'סטין "כן, רק תן לי שנייה להתקלח אני מרגישה מסריחה מהטיסה" אמרתי "אוקי" אמר והתיישב על המיטה בזמן שאני עשיתי את דרכי למזוודה, פותחת אותה ומוציאה סוודר שחור עם סמיילי עליו,טיץ' גלאקסיה ואת תיק הרחצה שלי ונכנסת למקלחת שנמצאת בחדר.

יצאתי מהמקלחת כמה דקות מאוחר יותר, מגלה שג'סטין לא בחדר ומבחינה בפתק על המיטה במקום בו ג'סטין ישב.

'בייב,
יצאתי לכמה דקות להכין לך את ההפתעה הבאה לחופשה,
בדיוק ב11:20 תצאי מהמלון אני אחכה לך בכניסה.
אוהב אותך הכי בעולם, הסוואגי הסקסי שלך.'

קראתי בקול את המכתב וחייכתי ממילותיו, אין ספק שג'סטין יודע איך להגיע ללב שלי ולכבוש אותו בכל פעם מחדש, בין אם למצוא לי 'אוקי? אוקי' בשבילנו או לקחת אותי לחופשה בעקבות הספר האהוב עלי.

בדיוק ב11:20 יצאתי מבניין המלון מבחינה בג'סטין עומד ובידיו שני זוגות אופניים.
כשהוא הבחין בי חיוך עלה על פניו והוא ניגש אלי, "אחד מהדברים החשובים באמסטרדם הוא איכות הסביבה, לכן, חשבתי שיהיה נחמד לקחת אותך לסיבוב באופנים ובכך לשמור על איכות
הסביבה" אמר ג'סטין ונשק לשפתי.

עליתי על זוג האופנים שלי וג'סטין על שלו והתחלנו לנסוע, מטיילים ברחבי העיר, עברנו בכיכר דאם- הכיכר המרכזית באמסטרדם, עברנו ליד בתים הולנדים מקסימים,וליד התעלות היפהפיות, נתקלנו באנשים רבים-בעיקר תיירים דוברי שפות שונות ובהולנדים נחמדים שרובים בלונדיניים בעלי עיניים כחולות.


תגובות (11)

אני קוראת את הסיפור הזה כבר כמעט שלושה חודשים מהיום שהעלת את ה18 פרקים הראשונים!
וסוף סוף היום פתחתי משתמש כדי להגיב לך כי את כבר מלא זמן מבקשת שנגיב.
אני לא כותבת סיפורים ולכן לא חשבתי אף פעם לפתוח משתמש לאתר והיום החלטתי לפתוח כדי להגיב לך..
אז הסיפור שלך מדהים!! אני לא בליברית אבל גרמת לי להסתכל על ג'סטין ביבר בצורה שונה ואני מודה לך על זה כי תמיד זה כיף להרחיב אופקים ולהפסיק לשפוט אנשים.
אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך את כותבת נהדר וכמעט בכל סוף פרק אני מתה מהמתח.
יש לי משו אחד להעיר לך עליו, הפרקים נורא נורא קצרים ואני יודעת שהגיבו לך על זה כבר ושהפרקים קצרים בכוונה וכל זה אבל זה מרגיש כאילו את מזלזלת בנו הקוראים כשאת מעלה פרק קצר, או לפחות ככה אני מרגישה.
חוץ מזהאני מאוהבת בסיפור הזה.
לגבי הפעילות, לא עוד לא הייתי בהולנד אבל לפי התיאורים של הפרק הזה ממש מתחשק לי להיות שם.. ואני מקווה להיות שם יום אחד.
אוהב, אלונה גטלין (שם בדוי, אני פשוט אוהבת את השם הזה אז חשבתי לקרוא לעצמי ככה באתר)

05/07/2014 01:04

    היי אלונה, תמיד כף לי שמגיבים לי ותודה על כל המחמאות ובכללי על זה שהגבת.
    אני שמחה שגרמתי לך להסתכל על ג'סטין בצורה שונה.
    כמו שכתבת ואת כנראה יודעת הפרקים קצרים בכוונה וזה לא מזלזול, אלא נורא קשה לכתוב פרקים אפילו באורך הזה, ואני מצאתי לנכון שזה האורך הכי טוב בשבילי לכתוב פרקים.
    לגבי הפעילות אני מקווה שיצא לך להיות בהולנד כי היא מהממת.
    ואני שמחה שאת אוהבת את השם אלונה גטלין והחלטת לקרוא לעצמך באתר כמו שאת אוהבת כי זה חשוב.

    05/07/2014 01:09

קראתי את כל העונה (לא לקח לי הרבה זמן מאחר והפרקים שלך קצרצרים).
אני כל כך שמחה שהם חזרו! ושתדעי לך שאני עדיין שונאת את סופיה יש לה את ג'סטין פאקינג ביבר בידיים, תתלהבי, משהו…
את כותבת מדהים ועכשיו אני רוצה לשתף אותך בתובנה בליברית עמוקה שהגעתי אליה.
שמעת פעם את yellow raincoat? מהאלבום בליב אקוסטיק? אם כן יופי ואם לא לכי שמעי רגע ותנסי לשים לב למילים.
ועכשיו לכי תשמעי את אול דאט מטרס ותביני עד כמה ההבדל בניהם גדול, השיר הראשון כ כך שקט מרגיע ומלא משמעות והשני פשוט… ממוסחר.

אין פה פואנטה פשוט הייתי צריכה לשתף את זה.

05/07/2014 01:33

    אוקי, דבר ראשון אני שמחה שחזרת לקרוא.
    בקשר לסופיה, היא כבר לא מתייחסת לג'סטין כאל ג'סטין ביבר המפורסם, אלא ג'סטין ביבר שהוא חבר שלה.
    תחשבי על זה שאת מאוהבת במישהו והוא מושלם לדעתך ואת מתרגשת מכל מילה שלו ואז אתם ביחד את לא תתרגשי מכל מילה אבל את תהי מאושרת שאת איתו..
    ולגבי השירים כן שמעתי את שניהם ואני לא חושבת שאול דאט מאדרס ממוסחר הוא בלדה כזאת והכי שקוף שמדובר בסלינה…

    05/07/2014 01:40

    סלחי לי עם כל הכבוד לביבס ויש כבוד זה אחד השירים השנואים עליי שלו, אני פשוט לא יכולה לשמוע אותו אולי בגלל הקליפ ואולי בגלל הכוונה.
    אבל יש הבדל עצום בין השניים

    05/07/2014 01:44

    שמעתי את שני השירים האלה בהמלצתך ואני חושבת שהשיר הראשון שקט וני לא מתחברת אליו מהפעם הראשונה ששמעתי אותו, שמעתי גם את השיר השני והוא סוג של בלדה כמו שnoalovejb6 כתבה.. לא יודעת את שניהם לא ממש אהבתי אולי לוקח זמן עד שמבינים את המילים ומתחברים אליהם אבל מהתרשמות ראשונית אני לא מתחברת..

    05/07/2014 01:44

    כן לוקח זמן עד שמתמכרים שנאתי את הראשון אבל היום הוא השיר הכי יפה שלו בעיניי.
    את השני אני עדיין שונאת

    05/07/2014 01:48

    אני דווקא אוהבת את אול דאט מאדרס..

    05/07/2014 02:56

והוו הולנדים לנצח אני חצי הולנדית ואני לא קשורה

05/07/2014 01:51

    חחחח אללה הולנדדדדד!!!

    05/07/2014 02:56

עלה פרק חדששש

05/07/2014 12:17
סיפורים נוספים שיעניינו אותך