noalovejb6
אעאעאעאעאעא סוף סוף זה קרה! פעילות: עד כמה אתם חושבות שג'סטין רומנטי מ-1 עד 100? אני חושבת שהוא כל כך רומנטי!! אפילו יותר מ100.

I have to believe in myself-עונה 2 פרק 17 (77)+ 18 (78)

noalovejb6 06/07/2014 1557 צפיות 14 תגובות
אעאעאעאעאעא סוף סוף זה קרה! פעילות: עד כמה אתם חושבות שג'סטין רומנטי מ-1 עד 100? אני חושבת שהוא כל כך רומנטי!! אפילו יותר מ100.

עונה 2 פרק 17 (77)+פרק 18 (78):

התעוררתי בבוקר, היום הוא היום האחרון לשנה.
ג'סטין ישן לצידי, הבטתי בו לכמה דקות ארוכות מודה לאלוהים שנתן לי את האוצר הזה, מקווה שהוא יישאר לצידי לנצח.

יצאתי מהמיטה בזהירות כדי לא להעיר את ג'סטין והלכתי למקלחת.

הייתה שם אמבטיה גדולה ולידה מקלחון, אסלה וכיור.

מילתי את האמבטיה כמעט עד הסוף במים חמים ונכנסתי אליה.
ישבתי במים במשך 20 דקות ואחר כך חפפתי את שערי,סיבנתי את גופיה ואת פני ויצאתי מהאמבטיה.

לבשתי על עצמי הלבשה תחתונה ואת חלוק בית המלון וניצלתי את זה שג'סטין עוד לא התעורר כדי לשים מסכה על פני ולהזמין שני קפה מסניף סטארבאקס הקרוב.

ישבתי בספה של החדר קוראת במגזין VOUGE שהבאתי איתי ושותה מהקפה לרגע אחד הבטתי בג'סטין ישן על ביטנו ופניו השלוות נחות על כרית בית המלון.

לאט לאט הוא פתח את עיניו והביט בי "מה לעזאזל מרחת לעצמך על הפרצוף?" שאל "מסכה" עניתי "את נראת כמו שרק" התגרה בי "אני חשבתי יותר בכיוון של פיונה" אמרתי "מה שתגידי רק תורידי את זה מהפנים שלך, זה יעשה לי סיוטים בלילה" אמר.

בערב ג'סטין אמר לי להתלבש יפה כי יש לו הפתעה בשבילי.

לבשתי שמלה בגזרת פעמון, צבעה היה צבע שמנת והיא הגיעה לי עד הברכיים, שמתי עקבים ופיזרתי את שערי שהיה גלי במיוחד היום, התאפרתי מעט יותר מהרגיל.

"כבר אמרתי לך כמה את יפיפה?" שאל ג'סטין "למיטב זכרוני בבוקר אמרת שאני נראת כמו פיונה" התגריתי בו "את תמיד יפה, אפילו כשאת נראת כמו שרק" אמר ונשק לשפתי "לאן אתה לוקח אותי הערב?" שאלתי "חכי ותראי" ענה ונכנסנו יחד לרכב שחור.

ג'סטין לקח אותי לשייט בתעלות אמסטרדם,ואכלנו שם ארוחת ערב מדהימה.

לאחר מכן ג'סטין לקח אותי למסיבת רחוב שהתקבצה סביב כמה נגנים מתחת לגשר.
כל האזור היה מלא אנשים שרקדו לצלילי מוזיקה של נגני רחוב מוכשרים, מוכר פרחים אקראי החליט לתרום את חלקו ל'מסיבה' וחילק זר פרחים לכל גבר עבור האישה שהייתה לצידו.

כמה אנשים זיהו את ג'סטין והצטלמו איתו ולאחר מיכן ג'סטין שר את אחד משירי חג המולד שלו מול כל האנשים במסיבה.

אחר כך ג'סטין סיפר לי שהוא הכין לי הפתעה במלון וביקש שנחזור לשם.

כשנכנסנו לסוויטה שלנו במלון הג'קוזי שבצידו של החדר היה מלא מים וקצף, בשולחן שלידו היה בקבוק שפנייה, שני כוסות וכמה קערות אחת מלאה בשוקולד השנייה בתותים, השלישית בסוכריות ועוד המון דברי מתיקה.

על השיש מסביב לג'קוזי היו בקבוקים של קרמים,סבונים,קצף אמבט, שמן גוף ועוד בריחות וניל.

על המיטה היו שני חלוקי מגבת ומגבות פנים מגולגלת, לצידם נחו שני שקיות מתנה.

בכל החדר היו פזורים בלונים באדום ולבן.

העפתי מבט בג'סטין שחייך "שנה חדשה שמחה" אמר "על מה מגיע לי כל הטוב הזה?" שאלתי "על זה שאת הבחורה הכי מדהימה ועל זה שאת איתי, ועל זה שעזרת לי להיגמל ושהסכמת לקבל אותי אלייך אחרי כל מה שקרה ו.. להמשיך? כי יש הרבה ואני יכול לעמוד פה כל הערב ולדבר" אמר ג'סטין כאשר קטעתי אותו בנשיקה.

הלכתי להחליף את בגדי בבגד הים האדום- שג'סטין אמר לי להביא ואחר כך נכנסנו לג'קוזי, אכלנו מהפירות ודברי המתיקה ושתינו שמפנייה.

אחר כך התמזמזנו בג'קוזי ובסופו של דבר ב00:00 התנשקנו כדי להבטיח לעצמנו עוד שנה של אהבה.

כשהמים כבר התקררו יצאנו מהג'קוזי והלכנו למיטה, כל אחד לבש את חלוק המגבת שקיבלנו מבית המלון ואני עטפתי את שערי במגבת נוספת כדי לא לטפטף על כל העולם.

פתחתי את שני מתנות ג'סטין קנה לי, הראשונה הייתה דובי לבן עם כרית אדומה שעליה היה כתוב 'מה שיהיה יהיה' בלבן, המתנה השנייה הייתה קופסת תכשיט אדומה שבתוכה היה צמיד זהב עדין ופתק ' הצמיד הזה הוא בשביל השנה החדשה, זה צמיד מחויבות שלך אלי' "תודה בייב" אמרתי "אין לך על מה להודות לי,לאב" אמר.

ישבתי מעל גסטין, ואנחנו מתנשקים, תשוקה ובלונים עטפו את חדר.
שפתיו ירדו לצברי, נושקות לו, ג'סטין הפך אותנו כך שהוא היה מעלי עכשיו.
"את בטוחה?" שאל "הכי שיש" עניתי. וזה קרה. סוף סוף, זה קרה.


תגובות (14)

הוא הכי רומנטיי שיש חחחחח אני מקווה שגם במציאות הוא ככה
ותמשיכיייי זה פשוט מושלם

06/07/2014 21:21

תודה :)

06/07/2014 21:54

פרק מושלם !!! מ1 עד 100 אני חושבת שהוא 10000000000

06/07/2014 21:57

חחחחח בטוח יותר ממאה..

06/07/2014 22:02

אומיגד הם כלכך חמודים תהרגי אותי!!!!!!!! לגבי כמה רומנטי ג'סטין: ואוו הכי רומנטי בעולם!
אני מאוהבת בסיפור הזה תמשיכיייי

06/07/2014 22:29

    חחחח הכי רומנטי בעולם!

    06/07/2014 22:53

איך רציתי שזה יקרה!
את לא מבינה כמה חיכיתי לזה !!!!
ג'סטין הכי רומנטי שאפשר עד אין סוף חח
מצפה להמשך :)
ג'סטין וסופיה לנצח♥

07/07/2014 12:44

    לגמרי לנצחחח

    07/07/2014 15:01

קודם כל גסטיןן הוא הדבר הכי חמווד שיש הפרקיים שלךך פשווטט מושלמיםםם
אני חייבת להגיד לך שיש לך את אחד הסיפורים הכי יפים שקראתי בחיים שלי אני יודעת שאני אומרת לך את זה כל הזמן אבל באמת שאת כותבת מושלם ואת ראויה לקבל את כל השבחים שהבנות כל הזמן מחמיאות לך אני מורידה בפנייך את הכובע את חייבת להמשיך דחוף את הסיפור המדהים הזה..!!!!!&&

07/07/2014 17:40

    תודההה :) בנות אתם לא מבינות כמה אני מודה לכם על כל המחמאות ועל זה שאתן קוראות את הסיפורר…
    ולבליברס שפה בואו נתחרפן כי סקוטר התחתן עם יעל היוםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אעאעאעאעאעאעעעע

    07/07/2014 19:31

מתי עולה פרק

07/07/2014 20:46

    אממ היי, נכון לעכשיו לא יעלו פרקים עד שתהיה רגיעה מהתקיפות בעזה, אני גרה בעוטף עזה ואני לא מסוגלת לשבת לכתוב פרק כשיש אזעקות וגם אם אין אני נורא מתוחה ועצבנית ואני לא יכולה להתרכז בכתיבת פרק, אני מקווה תבינו, ולכל תושבי עוטף עזה כמוני אני אומרת לכם שיהיה בסדר, עברנו דברים קשים מאלה ואני שולחת לכם חיזוקים.

    07/07/2014 21:20

אני פאקניה התעוררתי בגלל אזעקה :(((( קקות אמן יקבלו שיתוק.

08/07/2014 10:29

עלה פרק

09/07/2014 16:02
סיפורים נוספים שיעניינו אותך