noalovejb6
המקומות שציינתי בפרק באמת קיימים בהולנד וששנה שעברה הייתי בטיול להולנד ביקרתי שם ומה שכתבתי על המקומות האלה היא החוויה האישית שלי וזיכרונות שלי. פעילות: בפרק הבא (אני לא בטוחה שזה פרק הבא אבל בפרקים הקרובים) הולך לקרות משהו, מה לדעתכן הולך לקרות? תקראו שוב את הפרקים של החופשה בהולנד ( פרק 15/75 עד פרק 20/80) ולפי הדברים שהם עשו תנחשו מה הולך לקרות בפרק הבא.

I have to believe in myself-עונה 2 פרק 20 (80)

noalovejb6 10/07/2014 1444 צפיות 12 תגובות
המקומות שציינתי בפרק באמת קיימים בהולנד וששנה שעברה הייתי בטיול להולנד ביקרתי שם ומה שכתבתי על המקומות האלה היא החוויה האישית שלי וזיכרונות שלי. פעילות: בפרק הבא (אני לא בטוחה שזה פרק הבא אבל בפרקים הקרובים) הולך לקרות משהו, מה לדעתכן הולך לקרות? תקראו שוב את הפרקים של החופשה בהולנד ( פרק 15/75 עד פרק 20/80) ולפי הדברים שהם עשו תנחשו מה הולך לקרות בפרק הבא.

עונה 2 פרק 20 (80):

זהו הבוקר האחרון שלנו בהולנד, אתמול ג'סטין לקח אותי לפארק 'האפטלינג', זהו פארק של מתקנים ורכבות הרים.

ג'סטין הכריח אותי לעלות לשלושת רכבות ההרים שהיו שם וזה היה כל כך מפחיד, אבל זה היה מדהים, היה שם בית לבן שכשנכנסים אליו ומתיישבים בכיסאות והוא מתחיל להתהפך ודברים כאלה זה היה ממש מגניב!!
בקיצור אתמול היה יום ממש כיף.

היום ג'סטין לוקח אותי לפארק תחנות הרוח זאנסה סכאנס, ואחר כך לכפר הדייגים וולנדם.

כשהגענו לפארק תחנות הרוח נכנסנו אליו וראינו כמו שדה ענק מלא בתחנות רוח.
אחר כך הצטלמנו בכניסה לבקתת עץ, ליד נעלי עץ ענקיות, הצטלמנו יחד וגם כל אחד בנפרד.
נכנסנו לאותה בקתת עף וערכו לנו סיור בה, בסיור הם הראו לנו איך הם מכינים נעלי עץ הולנדיות וביציאה היה מקום לקנות כאלה.
ג'סטין קנה כמה זוגות של נעלי עץ כי נזכרנו שאנחנו צריכים להביא מתנות.

אחרי הסיור המדהים בבקתה הראשונה עברנו לשנייה, שם הסבירו לנו איך מייצרים גבינה הולנדית.
הסיור בבקתה השנייה היה מקסים גם הוא, וביציאה מהבקתה קנינו גבינה הולנדית לאמא של ג'סטין וגם לסבתא שלו, וסוג וואפלים טעימים בטעם קרמל בשבילינו.

אחר כך נסענו לכפר הדייגים, שם ערכו לנו סיור בכפר שבנוי על המים וההתניות בו היא בסירות, הכפר התחלק שניים, חלק אחד בצד אחד של הנהר וחלק שני בצד השני של הנהר וכל כמה מטרים היה גשר שהיה מעביר אנשים מצד אחד לצד השני.
מה שהיה מדהים בכפר הזה הוא שבאמת גרו שם אנשים, היו שם בתי מגורים, כנסייה, חנויות ובתי קפה.
בסוף הכפר היה יציאה לים פתוח ואני וג'סטין שטנו שם במשך כמה זמן.

בסוף היום עלינו לחדר בית המלון ארזנו את המזוודות ויצאנו לשדה התעופה בחזרה ללוס אנג'לס.


תגובות (12)

היא תהיה בהריון?? אני מכורה לסיפור שלך

10/07/2014 20:59

    קראתי את הסיפור שלך מתי את יכוללה להמשייךך אני ממש אהבתי אותו????>

    11/07/2014 12:33

מנסה לחשוב מה יקרה..
אני קצת במתח ענק!
תמשיכי דחוף!!!!
ואת כותבת ממש יפה אני מכורה לסיפור שלך :)
ומה יקרה .
אני כותבת ניחוש אז אני בטוחה שזה לא נכון…
שהיא חוזרת היא רואה את המשפחה שלה ואז יש שיחה בניהם !
והיא קצת נלחצת כי היא זוכרת למה היא כאן כלומר נזכרת
שהיא רצתה להתאבד …
או שהיא בהיריון או שזה משהו אחר לגמרי!!!
אוהבת נועה♥

10/07/2014 21:53

    יאא קוראת חדשה!!
    תודה בנות ומה שיהיה יהיה, לא?

    10/07/2014 23:18

יואווווו ניראלי היא תהיה בהריון
וכרגיל הפרק מדהיםם
ושהיה לילה שקט ללא אזעקות

11/07/2014 00:17

    תודה מאמי, לשמחתי לא היו אזעקות אבל היו בומים אבל זה היה מרחוק.

    11/07/2014 12:15

סליחה שלא הגבתי אתמול פשוט אני גרה באשדוד ויש לנו מלא אזעקות ואין לי שקט לרגע עכשיו קראתי את הפרק והוא פשוט מושלם תמשייייכיי בבקשה מתי שאת יכולה

11/07/2014 12:33

    יאו ידיד שלי קר באשדוד הוא גר מטר מאיפה שנפל אתמול ומזל הם נסעו בבוקר לפצפון יאווו… תודה

    11/07/2014 12:38

פרק מושלם !! לדעתי היא תכנס להריון
סופשבוע שקט לכולנו

11/07/2014 19:53

בנות כתבתי פרק אבל האתר לא נותן לי להעלות אותו :( סורי

13/07/2014 18:44

עלה פרק

15/07/2014 00:05
סיפורים נוספים שיעניינו אותך