noalovejb6
פעילות: איזה כיף שהם עוברים לגור ביחד?! אבל תנסו לשחזר את הפעם הקודמת שהם גרו יחד ואיך זה נגמר, האם זה יגמר כך הפעם?כיתבו לי בתגובות מה אתם חושבות.

I have to believe in myself-עונה 2 פרק 21(82)

noalovejb6 14/07/2014 1239 צפיות 7 תגובות
פעילות: איזה כיף שהם עוברים לגור ביחד?! אבל תנסו לשחזר את הפעם הקודמת שהם גרו יחד ואיך זה נגמר, האם זה יגמר כך הפעם?כיתבו לי בתגובות מה אתם חושבות.

עונה 2 פרק 21 (81):

התעוררתי בבוקר בבית של ג'סטין.

אתמול כשחזרנו מהטיסה נכנסנו לבית שלו והלכנו לישון.

"בייב, קומי" ג'סטין העיר אותי בלחש "מה? למה?" שאלתי "באו אורחים" אמר קמתי על רגלי והלכתי לחדר האמבטיה של ג'סטין.

עשיתי את ארגוני הבוקר שלי וירדתי למטה, לסלון, הבחנתי בחברים ובמשפחה של ג'סטין יושבים בסלון.

"היי" אמרתי "מה קורה יפה?" שאלה פטי "הכל בסדר" אמרתי.

"אז זה בשבילכם, וזה בשבילך, וזה בשביל סקוטר ויעל.." אמר ג'סטין וחילק את המתנות שהבנו איתנו מהטיסה.

המשכנו לחלק את המתנות והבחנתי שמשהו לא כשורה בין קייטלין וראיין.
"קייטלין, אני צריכה אותך לדקה" אמרתי "מה קרה?" שאלה "לא, כלום, אני צריכה לשאול אותך שאלה" עניתי והיא קמה והלכה אחרי למטבח.
"תגידי הכל בסדר בינך ובין ראיין?" שאלתי "כן, פשוט רבנו לפני שבאנו" אמרה "על מה רבתם?" שאלתי "סתם, על דבר טיפשי" אמרתי "בזמן האחרון הוא עושה דברים קטנים שממש מעצבנים אותי" אמרה "טוב, אולי זה בגלל שעברתם לגור יחד" אמרתי "זה לא זה, כנראה נהייתי קטנונית" אמרה "אל תאשימי את עצמך, אני בטוחה שהוא נהיה מעצבן" אמרתי "בייב!" ג'סטין קרא לי מהסלון "אני באה" אמרתי וחזרנו אני וקייטלין לסלון.

בשעת ערב מוקדמת ג'סטין לקח אותי למעונות הקולג' וביקש מימני להתארגן כי יש לו הפתעה בשבילי, ההפתעות עם הבחור הזה לא נגמרות.

התקלחתי במהירות, לבשתי על עצמי סוודר משובץ וטיץ' שחור.

ג'סטין בא לאסוף אותי בפרארי, והוא לקח אותי לבית שלו.
נכנסנו לבית שלו וראיתי מליוני בלונים מסביבי באדום ולבן בדיוק כמו באותו היום באמסטרדם.

ג'סטין עמד לפני, אחר כך קרע ברך והוציא קופסה מהכיס "בייבי שלי, סוויטי, אני אוהב אותך כל כך ואת יודעת את זה, אולי את לא יודעת אבל כשאני בלעדייך אני מרגיש חצי בן אדם,אני רוצה אותך לצידי כל הזמן" אמר וההתרגשות שלי הייתה בשיאה, דמעה אחת מעיניי נפלה על הלחי ומיד אחריה שובל של דמעות פרצו "תעברי לגור איתי?" שאל ופתח את הקופסה הקטנה ולפני התגלה מפתח לבית של ג'סטין "ברור" אמרתי וג'סטין הרים אותי כאשר רגלי על מותניו ואנחנו מתנשקים.


תגובות (7)

אוו מיי גאד יש מצב הכול יחזור על עצמו, אבל אני מאמינה שהכול ישתנה לטובה
תמשיכייי מתה על הסיפור

14/07/2014 19:32

    מתה על הקוראות שלי!! דרך אגב אם מישהי רוצה היא יכולה לצור קשר איתי דרך ההודעות באתר, אני אשמח לקבל הודעות מכן ולהכיר אותכן, יש לי כבר כמה קוראות שדברתי איתן והן מקסימות!

    14/07/2014 19:39

היי בנות, איך עובר עליכם "החופש" עד עכשיו? עלי עובר חרא חופש אני חייה מאזעקה לאזעקה בעיקרון.

16/07/2014 14:51

    איך להתחיל יש הרבה דברים לכתוב .
    שוב פעם לא ראיתי שהמשכת :(
    אבל קראתי לפני כמה דקות ספורות
    אני שמחה שהם חזרו להיות כמו בהתחלה רק שהם ביחד ושהם גרים ביחד :)
    כלומר את זוכרת את הכול הסיפור מה קרה בהתחלה..
    סיפור ארוך היה ביניהם .
    מצפה שתמשיכי אבל מהר אבל מתי שאת יכולה
    אני יחכה אפילו שנה בשביל הסיפור.. חח
    למרות שקצת הגזמתי אבל אני עדיין יחכה.
    לשאלה שלך בתגובות :
    אז איך עבר החופש עד עכשיו?
    יחסית כמו כמו כל חופש רק שיש את האזעקות והטילים ונספו עוד דברים.
    אמת שהחופש הזה קצת שונה מהכול החופשים האלו ..
    קצת כיף ומנהנה קצת משעמם ומעצבן אז החופש הזה מוזר מדי..
    מה עשיתי את בטח חושבת ?
    ישנתי האצל חברה והיא אצלי ,נפגשתי עם חברות ,למדתי (בימי שלישי ורביעי),הלכתי לבריכה עם אחותי ברגל לבריכת חרות (אתמול) ,ישנתי שהייתה האזעקה בבוקר עם אחותי ולא הינו בחדר מוגן שקמתי נודה לי מאימא שהתקשרה זה קרה ממש היום ,והשאר אני בבית ואולי היו דברים מעניינים בהמשך של החופש!
    סך הכול היו הרבה חוויות גם רעות וגם טובות למרות שהרוב רעות את יודעת:)
    קצת חפרתי אז אני יפסיק חח.
    אוהבת נועה♥

    16/07/2014 15:44

    חחח בכלל לא חפרת אני אוהבת תגובות ארוכות ואני משתדלת לכתוב ולהעלות פרקים

    16/07/2014 20:50

נועה היקרה חשבת על להעלות פאקינג פרק? אני מחכה כבר יומיים שלמים, לא בכבוד שלי.
תמשיכי בבקשה.

16/07/2014 21:33

    המשכתי ועלה פרק הפרק הכי טוב שכתבתי בחיי.

    16/07/2014 21:39
סיפורים נוספים שיעניינו אותך