noalovejb6
אל תגעו בי. אני בוכה :( אחד מהעוברים מת! (אני באמת בוכה כמו מפגרת כרגע).

I have to believe in myself-עונה 2 פרק 26(86)

noalovejb6 27/07/2014 1920 צפיות 28 תגובות
אל תגעו בי. אני בוכה :( אחד מהעוברים מת! (אני באמת בוכה כמו מפגרת כרגע).

עונה 2 פרק 26 (86):

התעוררתי בבוקר בחדר שלי ושל ג'סטין כרגיל כמו בכל בוקר, אבל משום מה הבוקר הזה היה שונה.

אני נכנסת היום לחודש שני- שבוע 6.

התרגלתי כבר לידיעה שלי ולג'סטין יש שלושה ילדים, שלושה תינוקות, שלושה יצורים חיים שגדלים בתוכי במקביל, זהו נס- ללא ספק, שלישייה זה מיוחד.

אני צריכה ללכת היום לבדיקת מעקב של ההיריון-זאת שיש כל שבועיים לוודא שההיריון תקין אצל שלושת העוברים.
כרגיל הייתי לחוצה כמו אימא, אולי אחרי הכל אני יכולה להיות אימא טובה?

הגעתי כרגיל לחדר האולטרסאוונד בבית החולים מלווה בג'סטין שאוחז בידי במהלך כל הבדיקה.

הרופאה שאלה כמה שאלות ולאחר מכן שפכה כמות יפה של ג'ל האולטרסאוונד הקר והמגעיל שמעביר בי צמרמורת בכל פעם שהוא נוגע בעורי.

היא התחילה לשחק עם מכשיר האולטרסאוונד מעל בטני עד שראתה את שק העובר הראשון- היא אמרה שהכל בסדר איתו שהוא בגודל הנורמאלי- 2.3 סנטימטר, שהלב שלו פועם בקצב קבוע, היא הראתה לנו את ההתחלה של הפה, האף ותווי הפנים, זה היה כל כך חמוד!

היא המשיכה לשחק עם מכשיר האולטרסאוונד מעל הבטן שלי עד שהגיעה לשק העובר השני- היא אמרה שגם אצלו הכל תקין, הוא בגודל נורמאלי- 2.2 סנטימטר שזה בתווך הגדלים הנורמאלי, היא השמיעה לנו את קצב פעימות הלב הקבוע שלו, היא הראתה לנו גם את ניצני תווי פניו הקטנטנות של העובר השני, זה היה מרגש וכבר התחלתי להרגיש הקלה שהכל בסדר עם העוברים שלי ואני יכולה לישון בשקט לעוד שבועיים.

היא עברה לשק העובר השלישי והאחרון ופניה הרצינו.
"הכל בסדר?" שאלתי "אני לא בטוחה אני אלך לקרוא לרופא הנשים שלנו הוא מבין בזה יותר מימני" היא ענתה ויצאה מהחדר משאירה בו אותי ואת ג'סטין מודאגים.

רופאת האולטרסאוונד חזרה כעבור מספר דקות מלווה ברופא נשים היא הראתה לו את העובר השלישי.
הם התלחששו בניהם במשך כמה דקות משתמשים במנחים רפואיים שלא הבנתי ואני לא אבין לעולם.

"אדון וגברת ביבר, אנחנו מצטערים לבשר לכם אבל יש בעיית התפתחות עם העובר השלישי, הוא קטן מידי, אנחנו נאלצים לאשפז אותך כדי לעשות עוד מספר בדיקות" אמר הרופא "אוקי" עניתי והפחד השתלט על כל גופי ושיתק אותי בזמן שהם מביאים לי את פיג'מת בית החולים הוורודה שאופיינית למחלקת נשים בה אושפזתי.

קירות בית החולים לבנים וקודרים, מפחידים אותי עד מוות.
שכבתי במיטת בית החולים לצידי ג'סטין שיושב בכיסא ומלטף את שיערי, החדר שלנו שקט, רק אני מאושפזת בו (אתם יודעים היא הבת זוג של ג'סטין ביבר אז..).
אל החדר מגיעים בזה אחר זה קרובי משפחה של ג'סטין, חבריו, הצוות ואפילו כמה עמיתים לעבודה כמו אריאנה גרנדה ומיילי סיירוס וכל מה שאני רוצה באותו הרגע הוא להיות לבד ולטבוע ביגון בפחד ובחשש שמציפים אותי.
הם מביאים איתם פרחים, שוקולדים ומתנות ואני שואלה את עצמי איך כולם יודעים שאני מאושפזת? האם זה כבר התפרסם בכל האנטרנט?

הרופא מגיע ולצידו חמישה צעירים וצעירות –מתמחים בבית החולים.
אחד מהמתמחים מקריא את התיק שלי "צעירה, בשנות ה20 לחייה, אושפזה בעקבות היריון עם שלישייה שאחד העוברים בתת התפתחות" אמר אותו רופא צעיר.
"מה אנחנו צריכים לעשות?" שאל רופא הנשים את המתמחים "בדיקת דם, אולטרסאוונד, מוניטור לשלושת העוברים" אמרה צעירה בעלת שיער בלונדיני ועיניים כחולות מדהימות- היא הייתה יפיפה ואני שאלתי את עצמי למה היא פה? היא יכולה לדגמן.

הם לקחו מימני דם, עשו אולטרסאוונד נוסף ולא הבינו את הסיבה שהעובר לא מתפתח.
הם חיברו את העובר הראשון למוניטור ואמרו שהדופק שלו תקין, הם עשו זאת פעם נוספת הפעם לעובר השני וגם אצלו הדופק היה תקין, אבל אצל העובר השלישי לא שמעו דופק.
הרופאים הסתכלו זה על זה במבט מודאג ואמרו "אדון וגברת ביבר, העובר השלישי מת".

דמעותיי נפלו על פני בזאת אחר זאת על פני, אחד מהעוברים שלי מת.
"זה לא יכול להיות! אני לא הרגשתי שהוא מת בכלל! זה לא כאב!איך הוא מת?! אתם הרגתם אותו?!" המשכתי לצעוק ולקלל את הרופאים שברגע ההוא נראו לי ארורים "סופ תירגעי" אמר ג'סטין ואסף את פני בידיו "איך אני יכולה להיות אימא טובה אם לא הרגשתי במוות של הילד שלי!" צעקתי עליו והוא ספג כי ידע שאני מאשימה את עצמי בזה.

"העובר מת מחוסר מקום,והגוף שלך יפטר מימנו בדרך טבעית" אמר הרופא "ומה עם השניים האחרים?" שאלתי "הם בסדר, הם לא בסכנה" אמר הרופא "אנחנו נשאיר אותך כאן ללילה רק כדי לוודא שהגוף שלך באמת מנקה את עצמו מהעובר והכל יהיה בסדר" אמר הרופא ויצא מהחדר משאיר אותי לטבוע בכאב וביגון של אימא שאבדה את אחד מילדיה עוד לפני שהוא נולד.


תגובות (28)

פרק ממש יפה ועצוב, קצת כאב לי על סופיה…
שמתי לב שיש כמה דברים שתוכלי לשפר בכתיבה שלך, אני יכולה לתת ביקורת קצרצרה?

27/07/2014 00:23

    ברור אני תמיד רוצה ביקורת.

    27/07/2014 01:09

יואוווו מסכנה איזה קשה זה בטח לאמא לדעת שאחד העוברים שלה מת
תמשיכייייי

27/07/2014 01:20

    ועוד יותר קשה לכותבת לכתוב את זה!

    27/07/2014 01:21

מסכנה. יואו. אבל בכל מקרה שלושה זה הרבה… מחסלים אחד^^ (מוחעחעחעעחעח) הממ ישלי כמה הערות:
1. תשימי פיסוק בתוך הסוגריים (חשוב ביותר).
2. האנטרים אמורים לבוא כאשר אדם מדבר ואילו את מחלקת הכל לפסקאות. זה לא תקין. כנסי לפרופיל שלי ותקראי אחד מהסיפורים בהמשכים (אל תגיבי מצידי) רק תראי את המבנה שלו, זה הכל.
3. תוסיפי תיאורים של הסביבה הכללית, זה מאוש חסר לי כאן.

~הלוואי ומיילי סיירוס ואריאנה גרנדה יבואו לבקר אותי><~
תמשיכי! מעניין מאוד:-)))

27/07/2014 03:28

    נועוש לא שמתי לב שהסכמת אבל אלין כבר אמרה את מה שרציתי לומר.
    מיילס אהובתיייי

    27/07/2014 03:29

    אופס. שמתי לב עכשיו…
    לגבי ההערה הראשונה- זה לא סוגריים זה גרשיים.
    יצאתי מפגרת><

    27/07/2014 03:31

    אם הייתם בהיריון מג׳סטין ביבר מיילי ואריאנה היו באות לבקר אותכן בבית חולים, אבל מה הסיכוי שזה יקרה?

    27/07/2014 07:11

מה זה סביבה כללית?

27/07/2014 07:12

שלום נועה.
ממזמן לא הייתי באתר יש לי כמה הסברים כך..
התגעגעתי וזאת האמת
ממש מותח ,אני עצובה כי הבנתי שבסיפור מה קרה.
בגלל סופיה שמת לה תינוק :(
תמשיכי ומקווה שהמשך יהיה כזאת באווירה בלי פחד וכאב.
ואל השאלה שלך שרוב הזמן חשבתי עליה וחשבתי מה באמת יקרה?
אז הינה מה שאני חושבת שיקרה ,אבל אני לא בטוחה .
שהן היו נחמדות אל סופיה אבל עדיין ישנאו אותה בגלל שהיא עם ג'סטין.
ואולי בהמשך יעשו משהו שהן בסוף ירצו שלא יקרה
(יש מילה אחרת אבל ברחה לי מהראש כרגע :( ..).
עם אני כותבת יותר מדי אז יש מה לספר ולכתוב אז סליחה..
נ.ב. מצפה להמשך:)

27/07/2014 11:36

    מי זה הם?

    27/07/2014 15:50

    מיילי ואריאנה …
    לא כתבתי ברור למי אני מתכוונת סליחה!

    27/07/2014 15:56

    זה בסדר

    27/07/2014 18:02

איזההע מוושללםםם!!!!

27/07/2014 12:03

נעע כבר שעה אני יושבת ומנסה לכתוב ופשוט לא הולך לי :((( יש לי מחסום כתיבה אז לא יעלה פרק היום, סורי.

27/07/2014 19:57

    גם אי אפשר לעלות סיפורים .

    27/07/2014 20:28

    מה זאת אומרת?

    27/07/2014 22:18

    זה מה שכתוב : "האתר עובר שדרוג.

    כרגע לא ניתן להעלות סיפורים חדשים. נשוב בקרוב."

    28/07/2014 13:33

אה

28/07/2014 15:47

    בנות ביום ראשון אני יוצאת לשייט ליוון לשבוע ולכן לא יעלו פרקים בשבוע הבא.

    28/07/2014 16:18

    בשביל פרק אחד אני יחכה יותר חח
    תהני :)

    29/07/2014 09:30

    תודה :)

    30/07/2014 13:19

למה יש לי תחושה שאת רואה את הסדרה מתים לרגע?
אם אני טועה פדיחות חחחחחחח

01/08/2014 02:02

    לא יש לי יס.. אבל ראיתי האנטומיה

    01/08/2014 15:41

בנות מחר אני יוצאת להפלגה למשך שמונה ימים וזה אומר שכמובן לא יהיו פרקים, אני כל כך מצטערת שאין פרקים כבר שבועיים..

02/08/2014 20:19

    אני יחכה..
    תהני .

    03/08/2014 00:07

היי בנות.. בדיוק הגעתי לישראל אני עוד בנמל ופשוט הייתי חייבת לספר שעברתי חוויה מדהימה ושכנראה היום או מחר יעלה פרק..

10/08/2014 08:10
סיפורים נוספים שיעניינו אותך