noalovejb6
היי חברות, חזרתי!! אני יודעת שלא פרשתי להרבה זמן אבל היום התחשק לי לכתוב סוף סוף.. אז מה אתן אומרות על הפרק?

I have to believe in myself-עונה 2 פרק 27(87) – חזרתי!!

noalovejb6 20/08/2014 1460 צפיות 9 תגובות
היי חברות, חזרתי!! אני יודעת שלא פרשתי להרבה זמן אבל היום התחשק לי לכתוב סוף סוף.. אז מה אתן אומרות על הפרק?

עונה 2 פרק 27 (87):
הכאב לא הרפה מימני, הדמעות בעיניי לא יבשו, העייפות מלאה כל תא בגופי ותחושת האשמה אף יותר.
אני ממשיכה להאשים את עצמי במות העובר למרות שאנשי מקצוע וחברים אומרים שאני לא אשמה..
אני משתחררת מבית החולים, וג'סטין מוביל אותי למכונית שלו בדרכינו הביתה.
כשאני נכנסת הביתה אני נכנסת להתקלח.
אני פושטת את בגדי מגופי ונשארת ערומה מול המראה, עיניי עוברות להביט בפני ומיד אחר כך בבטני.
אני מניחה את שני ידי על הבטן ומלטפת אותה "אני מבטיחה שאני אשמור עליכם מכל רע." אני מבטיחה לעוברים שלי, לילדי, ליצורים שגדלים בבטני.
כעבור זמן מה שאני מביטה ומלטפת את בטני קולו של ג'סטין בקע מחוץ לדלת "בייב, את בסדר?"
"כן, למה?" שאלתי
"אני לא שומע מים, מה את עושה שם כבר ארבעים דקות?" שאל
"סתם, כלום" אמרתי והפעלתי את זרם המים החמים עד שהאמבט התמלא.
הכנסתי רגל אחת לאמבט ולאחר מכן רגל נוספת ובתנועה אחת נוספת כל גופי היה במים.
עצמתי את עיניי ונתתי למים החמים להוציא את כל הלכלוך מגופי ואת הכאב מלבי.
שלוש דפיקות על דלת חדר האמבטיה גרמו לי לפתוח את עיניי,
"אני יכול להיכנס?" שאל ג'סטין
"כן" עניתי ודלת חדר האמבטיה נפתחה, ג'סטין עמד בכניסה חסר חולצה והביט בי בעיניים עצובות או מרחמות- עוד לא החלטתי.
הוא התקדם לכיווני והתיישב על שפת האמבט, הוא המשיך להביט בי באותו המבט מבלי לומר מילה.
"בייב,אני אוהב אותך כל כך, אני מצטער שהיית צריכה לעבור את זה, זה כל כך לא מגיע לך" אמר ודמעות הצטברו בתחתית עיניו החומות.
הוא התחיל ללטף את שערי הרטוב בזמן שראשי נח על רגלו הקרובה אלי.
דמעותיי מתערבבות במים ונוחתות על מכנסיו של ג'סטין אחת אחרי השנייה.
ג'סטין ממשיך לומר כמה הוא מצטער ושאני צריכה לשחרר ולעבור הלאה אבל זה לא קל כמו שזה נשמע.
כשיצאתי מהאמבטיה התעטפתי בחלוק המגבת הלבן שלי וסביב שערי השטני הארוך כרכתי מגבת.
החלטתי לפנק את עצמי קצת לשנות את האווירה ולכן מרחתי מסכת פנים שלי ויצאתי מחדר האמבטיה.
בזמן שחיכיתי להוריד את מסכת הפנים מרחתי את גופי בקרם של ויקטוריה סיקרט- הקרם האהוב עלי.
בתנועות איטיות אני מורחת את הקרם על כל פיסת עור בגופי וריח הפרחים מבשם את החדר כולו.
לאחר שאני מסיימת למרוח את הקרם אני מתלבשת בטרנינג ורוד וכמובן נעלי הבית האפורות והאהובות עלי.
אני מסרקת את שערי ואוספת אותו בפקעת מרושלת.
ג'סטין נכנס לחדר בדיוק כשאני מסירה את שאריות הלק שמרחתי לפני שבועיים.
אני מורחת לק על צפורני- כל אצבע בצבע אחר ומקשטת בשלל קישוטים- נצנצים, נקודות ופסים.
אחרי שפינקתי את עצמי מצב רוחי משתפר.
אולי אני אשמע שטחית ורדודה שאני מרגישה טוב מקרם וכמה לקים אחרי שהעובר שלי מת אבל זה הרבה יותר מזה.
אני אוכלת ארוחת ערב עם ג'סטין ושנינו מדברים על דברים שמחים לא מעיזים להזכיר את המוות.
אחרי ארוחת הערב אנחנו מתיישבים בסלון ורואים סרט אקראי בטלוויזיה.
אני יושבת בספה הלבנה חבוקה בין ידיו של ג'סטין ומרגישה מאושרת- יש לי את הבן זוג הכי מדהים שיש ואהבה שלנו לא נגמרת ולא תגמר.


תגובות (9)

ווהוווווו התגעגעתייייייייייי לסיפור שלך
איזה חמודים הם❤
תמשיכייייי

20/08/2014 23:38

    גם אני התגעגעתי להעלות פרקיםם

    20/08/2014 23:40

זה יפה><
אבל, וואן פרובלם. לפסק בסוף משפט במרכאות.
״אני בסדר./,״ ולא ״אני בסדר״
חוץ מזה זה מדהים ^~^

20/08/2014 23:49

    כן כנראה שלא שמתי לב כי בשאר הפעמים עשיתי סימני פיסוק במרכאות.

    21/08/2014 00:20

שאני אמותת :-(

אני שמחה שחזרת נועוש❤️

21/08/2014 00:04

    חס וג׳ס למה שתמותי? מה אני אעשה בלי דניאל (כן אני עוד תקועה הקראש מהסיפור הקודם קודם שלך)

    21/08/2014 00:21

תקשייביי את לא מבינה איך אני שמחה שחזרת לכתווווב במיוחד עם כל המלחמה הזאת אני יודעת שכל פעם שאני נכנסת לאתר אני יכולה לקרוא את הסיפור המדהים שלך ולהירגעעע….
אני מאוודד מקווה שנהנת בטיול שלך ואני גם מאוד מקוווה שתמשיכי לכתוב עוד!!!!

21/08/2014 02:42

    ממש נהנתי בטיול ואני מקווה לכתוב עוד פרק בקרוב..

    24/08/2014 11:24

הפרק האחרון עלה! עופו לקרוא!

24/08/2014 21:55
סיפורים נוספים שיעניינו אותך