noalovejb6
זהו.. נגמר הסיפור :( אני יכולה להגיד שבזמן שכתבתי את הפרק בכיתי (עם דמעות והכל) אז.. מה אתם אומרות על הפרק האחרון? ועל הסיפור בכללי?

I have to believe in myself-עונה 2 פרק 28(88) פרק אחרון לסיפור!!

noalovejb6 24/08/2014 1596 צפיות 8 תגובות
זהו.. נגמר הסיפור :( אני יכולה להגיד שבזמן שכתבתי את הפרק בכיתי (עם דמעות והכל) אז.. מה אתם אומרות על הפרק האחרון? ועל הסיפור בכללי?

עונה 2 פרק 28 (88):

כבר כמה שעות אני סובלת מכאב נוראי בבטן התחתונה ובגבי, אני חוששת שאלו צירים.
אני מודיעה לג'סטין והוא ממר לקחת את התיק שהכנו לחדר הלידה ולהיכנס למכונית בדרך לבית החולים.

בכניסה לבית החולים יורדים לי המים ומשם אני מובלת במהירות לחדר הלידה שם נותנים לי זירוז כדי להגיע לפתיחה מלאה.

שעתיים וחצי לאחר הזירוז יש לי כבר פתיחה מלאה ואנחנו מתחילים בלידה.
"לקחת אוויר," אומרת המילדת ואז מגיע ציר והיא צועקת עלי לדחוף.

אני דוחפת ודוחפת וזה כואב, אני בוכה אני צורחת.

אני מביטה לרגע בעיניו הדואגות של ג'סטין ובדיוק מגיע עוד ציר שמאלץ אותי לדחוף.

אני בחדר הלידה כבר קרוב לשבע שעות, אני בוכה,מזיעה,וכאובה.
ואז מגיע ציר נוסף אני מתפללת בליבי שזהו הציר האחרון ודוחפת הכי חזק שאני יכולה.
ואז יוצא התינוק הראשון- הבן הראשון שלנו.

אני שומעת את הבכי והם מניחים אותו על הבטן שלי לכמה שניות ולאחר מכן לוקחים אותו כדי לנקות אותו ואני מתחילה שוב לדחוף- יש פה עוד ילד בפנים.

שעה לאחר מכן גם הבן השני שלנו יוצא לאוויר העולם-ואין מאושרת מימני בכל העולם.
הכאב והסבל היו שווים את זה הם לוקחים אותו ומנקים אותו גם ולאחר מכן מניחים את שני בני על הבטן שלי.

ג'סטין מביט בהם מאושר הוא מרים את הראשון- ג'ונתן בידיו ומלטף את פניו הקטנטנות.
השני-ג'ונס נמצא על הבטן שלי הוא פוקח את עיניו ואני מגלה שהוא ירש את הצבע שלי- חום
שקד, טוב נו גם לג'סטין יש את צבע העיניים הזה.

החלטנו אני וג'סטין להמשיך את המסורת המוזרה של ג'רמי ולקרוא לשני הבנים לשנו בשמות שמתחילים באות ג'יי כמו ג'רמי, ג'סטין, ג'קסון, ג'זמין, ועכשיו גם ג'ונתן ו'ונס.

מגיעים מבקרים רבים לראות את הבנים המקסימים שלי, פטי וג'רמי מתרגשים שהפכו לסבא
וסבתא בגיל 38.

סקוט לא יכול היה להשאר אדיש למראה התינוקות ואפילו הוא הודה שזה בכל זאת היה רעיון טוב.

קייטלין וראיין חזרו ובאו לבקר אותי ביחד עם הבת המקסימה שלהם- לוסיה.

אשלי וקייט, צ'אז וכריס הגיעו גם הם לבקר.

כל הצוות של ג'סטין מהבליב טור הגיע.

ומלא מפורסמים כמו מיילי סיירוס, אריאנה גרנדה, וואן דירקשן, ואפילו האקסית של ג'סטין סלינה גומז הגיעו לבקר את הנסיכים הקטנטנים.

קיבלנו מליוני מתנות, ברכות ומלא מלא אהבה מכל המקרים שלנו.

שנים אחרי אני לא שוכחת את היום הזה. היום המאושר בחיי. מאז היו לי עליות ומורדות כי אלה חיים, הם כמו רכבת הרים.


תגובות (8)

זה נחמד. יש לך טעות, צבע העיניים לא נראה במהלך הלידה והוא מתאזן הרבה זמן אחרי (מניסיון)
ואת לא מתארת רגשות ומראה. הכל רובוטי.

24/08/2014 21:59

    הסיבה שהכל רובוטי היא שבפרק היא משכזרת את מה שקרה באותו היום המון שנים אחרי שהיא כבר מבוגרת-כשאני משכזרת דברים אני לא מתארת רגשות.. או שזה רק אני.
    ולגבי הצבע עיניים אני לא ידעתי את זה.. אמ תודה אני מניחה

    24/08/2014 22:07

הו זה כזה נוני.
דורשת אפילוג!

24/08/2014 22:11

    לא יקרה.. אבל אני כבר כותבת סיפור חדש שאת הרעיון שלו כתבתי לפני המון זמן ורק עכשיו סיימתי את הסיפור הזה אז אני מתפנה לכתוב את הסיפור הבא..

    25/08/2014 09:36

יואוווווו איזה מושלם אני עדיין לא מאמינה שהסיפור נגמרררר

25/08/2014 00:08

    גם אני לא.. את יודעת כמה בכיתי כשכתבתי את הפרק הזה?

    25/08/2014 09:36

התגעגעתי את לא מבינה כמה…
למה נגמר ???
ויש חזרת ♥
כמו תמיד את כותבת ממש יפה !
מצטערת שהגבתי מאוחר יותר. ..
אוהבת נועה ♥

30/08/2014 17:27

    חחחח בכל טוב.. יש סיפור חדש (והרבה יותר טוב, לדעתי)

    30/08/2014 22:48
סיפורים נוספים שיעניינו אותך