noalovejb6
המשכתי ואני מחכה לתגובות על הפרק, ביקורות יתקבלו בשימחה (גם רעות אני לא נושכת)...

I have to believe in myself

noalovejb6 30/04/2014 1191 צפיות 2 תגובות
המשכתי ואני מחכה לתגובות על הפרק, ביקורות יתקבלו בשימחה (גם רעות אני לא נושכת)...

פרק 35:
עליתי לפרארי שלי נוסעת עם פטי שמכוונת אותי לסטודיו שבו ג'סטין נמצא כרגע.
פטי ואני נכנסנו לאזור הסטודיו והחלטנו שהיא תיכנס לפני ואז אני יכנס ויפתיע אותו, היא נכנסה לסטודיו וג'סטין קם ממקומו וחיבק אותה הם דיברו כמה דקות ואז היא התיישבה בצד והם המשיכו בבחינות, אחרי כמה דקות סקוטר צעק "הבא בתור" וביקשתי מזה שעמד ליד הדלת להיכנס כי אני חברה טובה של ג'סטין ובאתי לעשות לו הפתעה אז הוא נתן לי להיכנס.
"הבא בתור בבקשה!!" צעק סקוטר שנית ופתחתי את הדלת ג'סטין היה עם ראשו ברשימה "שלום לך סטיב.. אומיגד מה את עושה פה?!" אמר ג'סטין בזמן שהרים את ראשו מהרשימה "באה לרות מה שלומך להודיע לך שהתפטרתי" אמרתי "את בטוחה בזה?" שאל "כן, הכי בטוחה ואתה לא מתכוון לתת לי חיבוק היום?" שאלתי ופרסתי את ידי לצדדים "ברור שכן" ענה וקם מהכיסא שלו התחבקנו, נתתי לו נשיקה על הלחי והלכתי לשבת ליד פטי.
פתחנו את דלת הבית, היום הזה היה מתיש בשביל ג'סטין וחשבתי ללכת איתו ל'חדר מוזיקה' כי אני יודעת שמוזיקה גורמת לו להרגיש טוב יותר, "אתה בא?" שאלתי אותו "לאן" שאל חזרה בקול מבולבל "לחדר מוזיקה ,אני רוצה שתנגן בשבילי" אמרתי מסתכלת בעיניו "בואי" אמר ורץ במעלה המדרגות אוחז בידי, נכנסנו לחדר המוזיקה והוא התיישב על יד הפסנתר הלבן הענק שעומד במרכז החדר מוקף גיטרות ותופים הוא התיישב שם והוציא את האייפון שלו מכיסו "כתבתי משהו אתמול בלילה ויש לי מנגינה בראש בשבילו,את רוצה לשמוע?" שאל "ברור" עניתי,אני כל כך אוהבת לשמוע אותו מנגן ושר יש לו קול מרגיע כל כך, https://www.youtube.com/watch?v=MrL7NiiQTHI (תשמעו זה שיר מושלם) "ג'סטין" אמרתי בקול כלכך מוקסם "זה מדהים" אמרתי, אני לא טיפשה הבנתי שזה עלינו, "Nothing Like Us, את צריכה לזכור את זה תמיד" אמר, התרומם מהכיסא על יד הפסנתר ג'סטין התחיל ללכת לכיווני-לכורסה בקצה החדר כאשר הגיע הוא התכופף וקירב את שפתיו לשפתי.


תגובות (2)

מושלם מתמיד!
תמשיכי !

30/04/2014 20:08

    תודה פשוש :) אולי יעלה עוד פרק היום אבל לא בטוח..

    30/04/2014 20:20
סיפורים נוספים שיעניינו אותך