בבקשה תגיבו אם לא אני פשוט יפסיק להעלות סיפורים!

i love you פרקים 11+12+13 העלה שנייה בבקשה תגיבו

19/10/2013 858 צפיות אין תגובות
בבקשה תגיבו אם לא אני פשוט יפסיק להעלות סיפורים!

פרק 11:
הגענו לבית של אמא שלי נכנסנו ולא תאמינו מה ראיתי…
-מנקודת מבט של ____-
היום זה יום השנה שלנו אנחנו 3 שנים ביחד למרות שיש לה ילדה מי מישהו בשם זאיין מאליק נראה לי טוב לא משנה אספתי את כל החברים שלי שלה משפחה חברים של הילדה שלה את המתנה אספתי מין החנות הלכתי לקנות ורדים לבבות שוקולד נרות ולבוש סקסי לבכל זאת רוצה תגמול (סורי אם הטרדתי)
באתי לבית של אמה ארגנו את הכל בצורה רומנטית חברים שלי ניגנו ואני היתאמנתי על הסולו שאני עומד לשיר לה הכל היה מושלם היא שלחה לאמא שלה הודעה שעוד 10 דקות בבית אירגנו הכל הלכנו לעמדות הכל פתאום הדלת נפתחת אני רואה רוני אם עוד מישהו היא רואה את השלט ופשוט ברחה מהבית!
מי זה לעזעזל? (ככה רושמים נכון?)
-מנקודת מבט של רוני-
אני ראיתי שלט גדול של ׳אני אוהב אותך׳ הכל מקושט נרות לבבות שוקולד פרחים ורדים והוא יושב באמצע אם החליפה שקניתי לו ליום אהבה הראשון שלנו עם מיקרופון ביד ונגנים מאחוריו שמלווים אותו בהופעות!!!
שכחתי מיום השנה שלי ושלו ראיתי את זאיין אם פנים מבועתות והבעה עצוב ירדה לו דמעה אני לא ידעתי איך להיתמודד פשוט ברחתי למקום שלי ושל זאיין….
-מנקודת מבט של זאיין-
נכנסנו לביתה וראיתי שלט ׳אני אוהב אותך׳ ורדים לבבות וראיתי מישהו באמצע כל זה עם מיקרופון וחליפה מתכונן לשיר אבל בשוק ממה שקרה וזה היה לא אחר מאשר ג׳סטין ביבר…

פרק 12:
~עדיין מנקודת מבט של זאיין~
רצתי אחריה הגעתי למין מקום כזה הוא היה מאוד מוקר לי!!!!
היה מפל ארוך ומין מאגר מים יחסית גדול הכל היה פרחים עצים פירות פרפרים פשוט גן עדן ראיתי דמות יושבת בתוך בית עץ ובוכה מייד זיהיתי את המקום כי הייתה לי סיטואציה כזאת זה המקום שלי ושל רוני הלכתי לכיוון הדמות ועליתי על סולם הגעתי למעלה והלכתי לאותה נערה שהיתגלה כרוני ״מה קרה?״ ״אני אוהבת אותך באמת אבל אני עם ג׳סטין ואני לא יודעת מה לעשות!!!״ ״אל תדאגי הכל לטובה״ (המשפט שלי ~פרצוף מאושר~) ״איך הכל לטובה? אני רוצה להיות איתך ויש לי בן זוג!!!״ ״אני מכיר מישהי שהוא יאהב!״ וחייכתי חיוך ערמומי וראיתי את רוני מסתכלת עלי בהרמת גבה…
~מנקודת מבט של יסמין~
״יסמין בואי לפה״ הבוס שלי צעק לי ״אני באה!״ אמרתי ורצתי על עקביי הגבוהים עם החצאית ההדוקה הגבוה עם החולצה הוורודה המכופתרת והעניבה עם ז׳קט הבז שהיה תואם לחצאית שלי ונעליי עקב גבוהות בצבע וורוד ״מה בוס?״ שאלתי את הבוס ״אני רוצה להציע לך מסרה קבועה״ ״מה היא???״ ״להיות העורכת דין של ג׳סטין ביבר!״ ״המפורסם?״ ״כן,אז מי חשבת?״ ״אף אחד פשוט רציתי להיות בטוחה!!!״ ״את מסכימה?״ ״ברור״ צעקתי משמחה סוף כל סוף קיבלתי עבודה קבועה רק חבל שבתור עורכת דין…
~מנקודת המבט של מקס~
ניכנסתי למשרד שלי כמו בכל יום מתצפת על יסמין היא כל כך יפה חמודה חרוצה נבונה חכמה מוכשרת אוהבת תומכת היא הכל כל מה שבן רוצה פתאום אני מרגיש רטט לא הבנתי מאיפה זה מגיע ואז המזכירה שלי אליזבת אומרת לי ״זה בכיס של ממי״ ״הא תודה!״ ״על לו דבר״ ראיתי את יסמין מסתכלת עליי ועושה לי שלום אז מהר נישקתי את אליזבת היא בגיל של יסמין 21 ״ככה אני אוהבת אותך!״ היא אמרה לי והובילה אותי לשירותים משם העיניינים היתגלגלו בלי לפרט!!!!
וכל הזמן הזה שהיה עיניים דמיינתי שאני עושה את העיניים האלה עם יסמין וככה יכולתי לתת את כל כולי!!!
~מנקודת מבט של אליזבת~
נכנסתי לחדר של מקס והטלפון שלו רטט ראיתי שהוא לא הבין מאיפה הרטט אז אמרתי לו ״זה בכיס שלך ממי״ ״הא תודה״הוא אמר לי פתאום הוא נישק אותי נשיקה ממש עם הרבה תשוקה אז אמרתי לו ״ככה אני אוהבת אותך״ והובלתי אותו לשירותים ומישמה הכל היתגלגל הייתי מספרת אבל זה אישי….
_._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.
שם:יסמין
גיל:21
מראה:שיער חום תלתלים עד התחת צבע עור אקזוטי גומות גובה 1.75 עיניים ירוקות
אופי: שטותניקית חברה טובה נאמנה רומנטיקנית אוהבת את החיים מסיבות בעיקר לא אוהבת ללבוש חשוף וגם לא עקביים!!!

שם:אליזבת
גיל:21
מראה:בלונדינית שיער חלק עד אמצע הגב צבע גוף בהיר בהיר עיניים כחולות גובה 1.60
אופי:חייבת יחס לא יכולה להיראות שמישהי מקבל יותר ממנה אוהבת גם צומי היא מפונקת ומעצבנת בנוסף לכל זה גם סכסכנית בנוסף אוהבת ללבוש חשוף ועקבים אוהבת בני בנים בנים שופינג וטיפוח!!!

שם:מקס
גיל:23
מראה שיער חום חלק (תיסרוקת של רונאלדו) עיניים כחולות כים צבע גוף מוקה חטוב ושרירי גובה 1.80
אופי:שקול עקשן קנאי רציני קשה לו להודות באמת חושב שיודע הכל רומנטי אבל לא קיטשי טוב לב אוהב להשקיע ומת אל עצמו והעבודה שלו!!!
לא מוכן לחשוף את הרגשות שלו!!!
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

פרק 13:
~מנקודת מבט של יסמין~
זאיין היתקשר אליי ״הלו זאיין״ אמרתי ״מה קרה?״ הוא שאל ״כלום מה רצית אני בדרך לראיון עבודה״ ״פיטרו אותך ולא סיפרת לי?״ הוא צרח לטלפון ״לא משוגע קרעת לי את האוזן״ ״אז למה ראיון עבודה!!״ ״עש לי עבודה קבועה!!!״ הפעם צרחתי ״באמת?״ הוא צרח ״כן״ צרחתי בחזרה ואז צרחנו שתינו ״אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע״ ״אצל מי?״ ״איזה מפורסם אחד״ ״מי?״ ״ג׳סטין ביבר או משהו כזה״ חיכיתי דקה שתיים שלוש ואז אמרתי ״זאיין אתה פה?״ ״כן!,אמרת ג׳סטין?״ ״כן,למה?״ ״זה בדיוק מה שרציתי לבקש ממך!״ ״ש…״ ״את יכולה להפנט לג׳סטין את הצורה את יודעת אל מה אני מדבר נכון?״ הוא שאל ״ברור אבל למה?״ ״כי זוכרת שחפרתי לך על רוני?״ ״כן!, נו…?״ ״אז היא חברה של ג׳סטין והיא לא יודעת איך לצאת מי זה את מבינה וחוץ מי זה את צריכה להוציא את מקס הזה מהמוח שלך!!!״ ״טוב אתה צודק אבל אני יצטרך לחתום על מין חוזה כזה״ ״תגידי שאת רוצה ניסיון לחודש ורז תחליטי!!!״ ״אוקיי ביוש!״ ״ביוש!״ אין כמו זאיין החבר הכי טוב שיש אה ושכחתי לציין על השיחה היתנהלה על רמקול!!!
~מנקודת מבט של מקס~
באתי להגיד ליסמין לבוא אבל היה לה טלפון זו הייתה שיחת הטלפון:
״הלו זאיין״ היא אמרה ״מה קרה?״ הוא שאל ״כלום מה רצית אני בדרך לראיון עבודה״ היא אמרה לו בשיא לחץ ״פיטרו אותך ולא סיפרת לי?״ הוא צרח לטלפון ויסמין נראה לי ניחרשה ״לא משוגע קרעת לי את האוזן״ ידעתי!!! ״אז למה ראיון עבודה!!״ הוא שאל בזאיין הזה ״יש לי עבודה קבועה!!!״ הפעם היא צרחה איזה זוג משוגעים!!! לא הם לא זוג אנחנו נהייה זוג!, אני בטוח בזה!!! ״באמת?״ הוא צרח הוא משוגע יסמין שלי לא ״כן״ היא צרחה שוב אני יראה לו מה זה הוא הופך אות. למשוגעת יותר!״אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע״ שימניים צרחו ״אצל מי?״ הוא שאל אני יעשה אליו חיפוש אחרי זה ״איזה מפורסם אחד״ היא אמרה מה היא לא זוכרת את השם שלו?! אני צריך להגיד אותו יותר פעמיים מסתבר ״מי?״הוא שאת בטח לא אמרה לו הוא מסוקרן אולי היא רצתה שזה היה כך או שלא אני לא יודע!!! ״ג׳סטין ביבר או משהו כזה״ היא חיכתה דקה שתיים שלוש וגם אני ברור אני לא זז עס שהיא תסיים את השיחה ואז היא אמרה ״זאיין אתה פה?״היא שאלה עם קולה המתוק ״כן!,אמרת ג׳סטין?״ הוא שאל אה בטח מעריץ אני יכול להיות רגוע העתק דנתי כמה צעדים ושמעתי אותה אומרת ״כן,למה?״ ״זה בדיוק מה שרציתי לבקש ממך!״ מה הוא רצה לבקש ממנה? אני חייב לבדוק ״ש…״ היא עשת. משועממת כנראה מתיחה או משהו המשכתי להקשיב למרות שהשיחה סתמית למדי ״את יכולה להפנט לג׳סטין את הצורה את יודעת אל מה אני מדבר נכון?״ הוא שאל לא הוא לא מתכוון לזה האי שלי הבאתי לצעוק עליו אבל זכרתי שאני לא הבן זוג שלה אז לא היה לי מה לעשות אלא להקשיב לשיחה כמו שעשיתי מיקודם״ברור אבל למה?״ זה גם עיניין אותי ״כי זוכרת שחפרתי לך על רוני?״ מי זאת בטח חברה ״כן!, נו…?״ היא ענתה בחוסר רצון ״אז היא חברה של ג׳סטין והיא לא יודעת איך לצאת מי זה את מבינה וחוץ מי זה את צריכה להוציא את מקס הזה מהמוח שלך!!!״ היא אוהבת אותי איזה טיפש אנמ אני עושה סקס ומזיין כל יום וכל לילה (סורי אל ההטרדה) את אליזבת יופי מקס הרסת לך את כל הסיכויים יופי גאון אוף!!!!! ״טוב אתה צודק אבל אני יצטרך לחתום על מין חוזה כזה״ ״תגידי שאת רוצה ניסיון לחודש ואז תחליטי!!!״ לא אין מצב אני עומד להשיג אותה לא משנה באיזה דרך ״אוקיי ביוש!״ היא אמרה בקול מלא תקווה למה בדיוק ״ביוש!״ רציתי לתת לו מכות זה מה שאני הולך לעשות…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך