מצטערת שזה קצר פשוט רציתי לעשות מתח!!!!

I love you? פרק 11 (ג׳סטין ביבר ניכנס לתמונה!!!)

06/10/2013 944 צפיות אין תגובות
מצטערת שזה קצר פשוט רציתי לעשות מתח!!!!

פרק 11:
הגענו לבית של אמא שלי נכנסנו ולא תאמינו מה ראיתי…
-מנקודת מבט של ____-
היום זה יום השנה שלנו אנחנו 3 שנים ביחד למרות שיש לה ילדה מי מישהו בשם זאיין מאליק נראה לי טוב לא משנה אספתי את כל החברים שלי שלה משפחה חברים של הילדה שלה את המתנה אספתי מין החנות הלכתי לקנות ורדים לבבות שוקולד נרות ולבוש סקסי לבכל זאת רוצה תגמול (סורי אם הטרדתי)
באתי לבית של אמה ארגנו את הכל בצורה רומנטית חברים שלי ניגנו ואני היתאמנתי על הסולו שאני עומד לשיר לה הכל היה מושלם היא שלחה לאמא שלה הודעה שעוד 10 דקות בבית אירגנו הכל הלכנו לעמדות הכל פתאום הדלת נפתחת אני רואה רוני אם עוד מישהו היא רואה את השלט ופשוט ברחה מהבית!
מי זה לעזעזל? (ככה רושמים נכון?)
-מנקודת מבט של רוני-
אני ראיתי שלט גדול של ׳אני אוהב אותך׳ הכל מקושט נרות לבבות שוקולד פרחים ורדים והוא יושב באמצע אם החליפה שקניתי לו ליום אהבה הראשון שלנו עם מיקרופון ביד ונגנים מאחוריו שמלווים אותו בהופעות!!!
שכחתי מיום השנה שלי ושלו ראיתי את זאיין אם פנים מבועתות והבעה עצוב ירדה לו דמעה אני לא ידעתי איך להיתמודד פשוט ברחתי למקום שלי ושל זאיין….
-מנקודת מבט של זאיין-
נכנסנו לביתה וראיתי שלט ׳אני אוהב אותך׳ ורדים לבבות וראיתי מישהו באמצע כל זה עם מיקרופון וחליפה מתכונן לשיר אבל בשוק ממה שקרה וזה היה לא אחר מאשר ג׳סטין ביבר…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך