תיבחרו את המפל שאתן הכי אוהבות!!!
ויתרשמו לי שאני ידע מה לעשות!!!!
http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=704824&blogcode=12468487&ssv=1

I love you? פרק 12

08/10/2013 783 צפיות אין תגובות
תיבחרו את המפל שאתן הכי אוהבות!!!
ויתרשמו לי שאני ידע מה לעשות!!!!
http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=704824&blogcode=12468487&ssv=1

פרק 12:
~עדיין מנקודת מבט של זאיין~
רצתי אחריה הגעתי למין מקום כזה הוא היה מאוד מוקר לי!!!!
היה מפל ארוך ומין מאגר מים יחסית גדול הכל היה פרחים עצים פירות פרפרים פשוט גן עדן ראיתי דמות יושבת בתוך בית עץ ובוכה מייד זיהיתי את המקום כי הייתה לי סיטואציה כזאת זה המקום שלי ושל רוני הלכתי לכיוון הדמות ועליתי על סולם הגעתי למעלה והלכתי לאותה נערה שהיתגלה כרוני ״מה קרה?״ ״אני אוהבת אותך באמת אבל אני עם ג׳סטין ואני לא יודעת מה לעשות!!!״ ״אל תדאגי הכל לטובה״ (המשפט שלי ~פרצוף מאושר~) ״איך הכל לטובה? אני רוצה להיות איתך ויש לי בן זוג!!!״ ״אני מכיר מישהי שהוא יאהב!״ וחייכתי חיוך ערמומי וראיתי את רוני מסתכלת עלי בהרמת גבה…
~מנקודת מבט של יסמין~
״יסמין בואי לפה״ הבוס שלי צעק לי ״אני באה!״ אמרתי ורצתי על עקביי הגבוהים עם החצאית ההדוקה הגבוה עם החולצה הוורודה המכופתרת והעניבה עם ז׳קט הבז שהיה תואם לחצאית שלי ונעליי עקב גבוהות בצבע וורוד ״מה בוס?״ שאלתי את הבוס ״אני רוצה להציע לך מסרה קבועה״ ״מה היא???״ ״להיות העורכת דין של ג׳סטין ביבר!״ ״המפורסם?״ ״כן,אז מי חשבת?״ ״אף אחד פשוט רציתי להיות בטוחה!!!״ ״את מסכימה?״ ״ברור״ צעקתי משמחה סוף כל סוף קיבלתי עבודה קבועה רק חבל שבתור עורכת דין…
~מנקודת המבט של מקס~
ניכנסתי למשרד שלי כמו בכל יום מתצפת על יסמין היא כל כך יפה חמודה חרוצה נבונה חכמה מוכשרת אוהבת תומכת היא הכל כל מה שבן רוצה פתאום אני מרגיש רטט לא הבנתי מאיפה זה מגיע ואז המזכירה שלי אליזבת אומרת לי ״זה בכיס של ממי״ ״הא תודה!״ ״על לו דבר״ ראיתי את יסמין מסתכלת עליי ועושה לי שלום אז מהר נישקתי את אליזבת היא בגיל של יסמין 21 ״ככה אני אוהבת אותך!״ היא אמרה לי והובילה אותי לשירותים משם העיניינים היתגלגלו בלי לפרט!!!!
וכל הזמן הזה שהיה עיניים דמיינתי שאני עושה את העיניים האלה עם יסמין וככה יכולתי לתת את כל כולי!!!
~מנקודת מבט של אליזבת~
נכנסתי לחדר של מקס והטלפון שלו רטט ראיתי שהוא לא הבין מאיפה הרטט אז אמרתי לו ״זה בכיס שלך ממי״ ״הא תודה״הוא אמר לי פתאום הוא נישק אותי נשיקה ממש עם הרבה תשוקה אז אמרתי לו ״ככה אני אוהבת אותך״ והובלתי אותו לשירותים ומישמה הכל היתגלגל הייתי מספרת אבל זה אישי….
_._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.
שם:יסמין
גיל:21
מראה:שיער חום תלתלים עד התחת צבע עור אקזוטי גומות גובה 1.75 עיניים ירוקות
אופי: שטותניקית חברה טובה נאמנה רומנטיקנית אוהבת את החיים מסיבות בעיקר לא אוהבת ללבוש חשוף וגם לא עקביים!!!

שם:אליזבת
גיל:21
מראה:בלונדינית שיער חלק עד אמצע הגב צבע גוף בהיר בהיר עיניים כחולות גובה 1.60
אופי:חייבת יחס לא יכולה להיראות שמישהי מקבל יותר ממנה אוהבת גם צומי היא מפונקת ומעצבנת בנוסף לכל זה גם סכסכנית בנוסף אוהבת ללבוש חשוף ועקבים אוהבת בני בנים בנים שופינג וטיפוח!!!

שם:מקס
גיל:23
מראה שיער חום חלק (תיסרוקת של רונאלדו) עיניים כחולות כים צבע גוף מוקה חטוב ושרירי גובה 1.80
אופי:שקול עקשן קנאי רציני קשה לו להודות באמת חושב שיודע הכל רומנטי אבל לא קיטשי טוב לב אוהב להשקיע ומת אל עצמו והעבודה שלו!!!
לא מוכן לחשוף את הרגשות שלו!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך