סורי שלוקח לי זמן לעלות פרקים אני ממש מצטערת סולחות לי?
טוב ניסיתי לעשות פרק ארוך בגלל שאני אוהבת אותכן!
I LOVE YOU!!! >3

i love you? פרק 4

10/08/2013 890 צפיות 5 תגובות
סורי שלוקח לי זמן לעלות פרקים אני ממש מצטערת סולחות לי?
טוב ניסיתי לעשות פרק ארוך בגלל שאני אוהבת אותכן!
I LOVE YOU!!! >3

-מנקודת מבט של אלמה-
ראיתי חמישה בנים חתיכים מרחו אמרתי לאימי שאני יגיע עוד מעט למטוס והלכתי לכיוונם!
אתם בטח שואלים את עצמכם איך אני מכירה את ליאם ונועה אז נולדתי בבריטניה גרתי שם עד גיל 8 אבל אבא שלי החליט שיהודים צריכים להיות במדינה של יהודים אז עברתי לישראל אבא ואמא שלי עובדים כסטייליסטים אז יש להם עסק בלונדון בבריטניה בניו-יורק בישראל קוראים לחברה שלהם "במבה" והם מידי פעם הולכים לפגיישות ודברים כאלה בח"ול!
מאז שאני מכירה את נועה מי כיתה א' אני מאוהבת בליאם אבל אין סיכוי שהוא יאהב אותי אני צעירה ממנו א ני בגיל של אחותו אתן קולטות למה שהוא יצא עם מישהי בגיל של אחותו הוא מפורסם ואני סתם ילדה שיכולה לחלום ליחס וגם איך שאני נראית מי ירצה אותי אני רזה והשיער שלי בגוונים כהים של חום בשמש הוא אדמוני ובצל הוא נוטה לשחור עור בהיר שלא מישתזף בקלות וצבע העיניים שלי הוא ירוק זית ויחסית גבוהה.
באתי אל אותם הבנים ושאלתי "שלום צריכים עזרה?" ראו עליהם שמשהו לא בסדר היסתכלתי ובחנתי את הבנים גךם הם בחנו אותי הרגשתי 8 עיניים בוחנות אותי ושתי עיניים בוהות בי היסתכלתי לכיוון הביהיה וראיתי את ליאם עולמי חרב מה אני יעשה? טוב לפחות ננצל את זה לחיבוק אני חייבת להרגיש את מגעו אני חייבת אותו קרוב עליי אני משתוקקת אליו,אאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףף איזה עולם מעצבן!!!
טוב אני יעשה את הצעד הראשון הדבר הראשון שעלה בראשי היה לצעוק את שמו ולקפוץ עליו בחיבוק זה מה שעשיתי צרחתי "לללללללללללליייייייייייייייייייייאאאאאאאאאאאאםםםםםםםםםםם" הכי חזק האני יכולה וקפצתי עליו הוא חיבק אותי ולא נתן לי לעזוב הוא נתן לי נשיקה אל הלחי ושאל אותי "מה שלומך?" קולו הפך לגברי וסקסי זה משך אותי עליו יותר "כרגיל את יודע!" "לא אני לא יודע!" "מאוחר יותר תבין" פתאום שמענו "אחהמ אחהמ…" "כן?" שאלתי מישהו עם תיספורת של פיטרייה (למי שלא הבינה זה לואי!) "סתם אני אוהב להישתעל" אמר והישתעל שוב "רואה!" צחקתי איזה חבריפ קרואים יש לו חבל על הזמן "למה אתם ניראים מודאגים?" שאלתי אותם ליאם ענה לי "איחרנו את הטיסה שלנו לישראל ויש לנו הופעה בישראל ועכשיו אנחנו לא יודעים מה לעשות כי אין עוד טיסות היום!" אמר לי "בוא איתי אני נוסעת לישראל!" "איך נבוא איתך?" שאל אותי ליאם "שכחת במה ההורים שלי עובדים?" "תאמת?" "כן!" אמרתי "אז כן" "מה כן?" שאלתי "אני לא זוכר מה ההחרים שלך עובדים!" "אה אוקיי אני יגיד לך…." "נו……" "בחברת בגדים הכי גדולה בעולם פוראבר!" צעקתי אליו "דבר ראשון אני לא רוצה להיות חירש ודבר שני איזה חברה?" "'במבה' כאילו דא!" "כאילו דא?" עשה לי בקול של פקאצה "כאילו דא" החזרתי באותו קול פתאם שמעתי משהו……


תגובות (5)

תמשיי דחוף!!!!!!!!

10/08/2013 12:42

היוש………… אי אפשר לקרוא את השיר האחרון שכתבת בגלל השם הארוךךךךךךךךךךךך

10/08/2013 14:50

תודה אני יעשה שם אחר!

10/08/2013 15:08

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

14/08/2013 16:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך