סורי שאיחרתי הייתה הפסקת חשמל!!!

I love you? פרק 9 – סליחה על האיחור!!!

20/09/2013 841 צפיות 2 תגובות
סורי שאיחרתי הייתה הפסקת חשמל!!!

פרק 9:
-מנקודת מבט של רוני-
חיכיתי לאלמה ונועה בשדה התעופה באתי ללכת עליהם אבל אז היסתובב לכיווני מישהו שיערו היה שחור חלק עם פס חימצון בלונדיני עומד קוצים ועיניו חומות וגדולות צבע גופו היה כהה במקצת הוא לבש חולצה לבנה צמודה שהבליטה את כל השרירים שלו ואת זרועותיו החסונות הוא היה עם V עמוק כל כך שראו את שלל קעקועיו הוא לבש ג׳ינס סקיני שחור אם חגורה חומה כהה נעליים גבוהות בצבע לבן ומשקפיים שהרכיב כרגע ליבי רטט יכול להיות שזו אהבה ממבט ראשון? לא אסור לי להיתאהב פשוט אסור זה יגמר באסון כמו יתמר הלכתי אליהם אחריי 10 דקות שעזרתי אומץ אבל רציתי שאותו בחור יקבל שוק אז הלכתי במורה סקסית אבל לא מוגזמת לבשתי מכנס זומבה שחור גופייה ורודה וזקט של FOX תכלת חלק נעליים גבוהות לבנות של נייק הגעתי ובטעות נתקעתי בכתף של הבחור הוא חתיך ״רוני!״ שמעתי צעקה וראיתי את נועה מאחורי איך לא? ״נועה״ צרחתי בחזרה וחיבקתי אותה ״ה׳גלידות׳ נפגשו והיתאחדו שוב!״ אמרה אלמה ״הגלידות ווהו!!״ צרחנו שלשתינו ואז היו שם חמישה בנים ״אני נייל״ צרח הבלונדיני והיצטרף לחיבוק שלנו ״אני הארי״ צרח עוד אחד וגם היצטרף לחיבוק ״אני לואי חבר של נועה״ צרח והיצטרף לחיבוק ״נועה?!״ ״אחר כך״ אמרה ״אני ליאם חברה של אלה״ צרח והיצטרף גם הוא לחיבוק ״אלמה?!״ ״אחר כך״ ״אני זאיין״ צעק הבחור החתיך מה זאיין,זאיין מאליק? לא בבקשה לא ״הדירקשנים והגילדות התחברו״ ״הצוות המעורבב ממש!״ אמרתי זאיין היסתכל עלי ואמר ״רוני?״ ״זאיין?״ ״מכירים?״ ״לא״ ״כן״ אני אמרתי לא והוא אמר כן ביחד ״כן״ ״לא״ אמרנו שוב ביחד ״אולי״ אמר ״יש מצב?״ ״פרטים!״ ״כולם צעקו ״לא כאן!״ ״אוקיי באו נלך לבית!!״ ״לבית של מי?״ שאל ליאם ״שלי״ צעקה אלמה ״אלמה תזדרזי!!!״ אנא של אלמה צעקה לעברנו בזמן שהיא מתקדמת עלינו ״אוקיי אמא יש מצב את מביאה לי את הלימו הגדולה?״ גם אלמה צעקה אבל בקול יותר חלוש ״למה?״ שאלה אמה שכבר הייתה קרובה אלינו ולא הייתה צריכה לצעוק ״כי כולנו באים לבית שלנו!״ קבעה אלמה עובדה לאמה אני כבר הייתי רגילה נראה לי שהבנים חטפו פה שוק שחבל על הזמן ראיתי את ליאם אם פה פעור ואז אלמה אומר. ״יכנסו לכם זבובים לפה אני מזהירה כבר קרה לי!״ אמרה וסחפה את כולם לצחוק כולל את אמה שכולנו נרגענו אמא שלה המשיכה ״אז תלכו לאחוזה כבר תבלו שם!״ ״אוקיי אפשר את המפתחות אמא בבקשה?״ ״כן רק להיות זהירים טוב?״ ״אוקיי אמא תודה!״ אמרה אלמה ונתנה לה נשיקה והלכנו לכיוון דלתות הכניסה!!!
-מנקודת מבט של זאיין-
הורדנו את המזוודות שלנו מין המתקן פתאום ראיתי את רוני או מישהי שדומה לה מסתכלת לכיוונו היא לבשה מכנס זומבה שחור גופייה ורודה וז׳קט חלק בצבע תכלת ונעליים בצבע לבן של נייק גבוהות כמו שלי רק של נשים ואז שמתי לבש זה גם הלוק של נועה ואלמה היא היתקדמה לעברנו בהליכה סקסית אך לא מוגזמת והתנגשה בי עכשיו אני בטוח שזאת אותה הרוני שהיתאה תי בה היא לא הישתנתה בכלל אבל אני לא נישארתי כמו שהייתי פתאום הרגשתי פרפרים אמרתי שאני יעשה כאילו אני פתאום נזכר בא אבל היא אף פעם לא יצאה ממוחי היא תמיד הייתה שם נראה לי שה״רגשות״ שהרגשתי לפרי הן לא אמיתים זאת הייתה אשליה הייתי מאוהב בה כל הזמן הזה
״רוני!״ נועה צעקה איך אח שלה יצא כזה רציני והיא כזאת שטותניקית מישהו מוכן להסביר לי? ״נועה״ צרחה רוני וחייכה הם הרסו לי את הבחורה לא נורא אני אוהב בנות משוגעות נראה לי ׳״ה׳גלידות׳ נפגשו והיתאחדו שוב!״ אמרה אלמה מה זה הגלידות איזה שם טוב הם מתוקות כמו גלידה זה בטוח ״הגלידות ווהו!!״ צרחנו שלושתים ואז מי שום מקום אני שומע ״אני נייל״ והלך להיתחבק איתן ״אני הארי״ ועשה אותו הדבר ״אני לואי חבר של נועה״ הוא חיבק את נועה מאחורה ״נועה?שאלה רוני ״אחר כך״ ״אמרה נועה ״אני הזוגות ״אלמה?!״ שאלה רוני שוב ״אחר כך״ אמרה אלמה ״אני זאיין״ צעקתי ושמתי יד אל רוני רציתי להרגיש את גופה שוב ״הדירקשנים והגילדות התחברו״ ״הצוות המעורבב ממש!״ אמרה רוני היסתכללי עלייה והחלטתי ל״היזכר״ בה פתאום ״רוני?״ אמרתי ב״פליאה״ ״זאיין?״ היא אמרה גם הפליאה ״מכירים?״שאלו אותנו כולם בבת אחת וואי זאת הייתה טעות אחת הטעיות הגדולות יותר שעשיתי ״לא״ ״כן״ רוני אמרה לא ואני אמרתי כן אמרנו ביחד ״כן״ ״לא״ אמרנו שוב ביחד אבל הפוך ״אולי״ אמרתי ״יש מצב?״ רוני אמרה ״פרטים!״ ״כולם צעקו ״לא כאן!״ אירנו שתינו ״אוקיי באו נלך לבית!!״ אמרה אלמה ״לבית של מי?״ שאל ליאם ״שלי״ צעקה אלמה ״אלמה תזדרזי!!!״ אמא של אלמה צעקה לעברנו בזמן שהיא מתקדמת עלינו ״אוקיי אמא יש מצב את מביאה לי את הלימו הגדולה?״ גם אלמה צעקה אבל בקול יותר חלש ״למה?״ שאלה אמה שכבר הייתה קרובה אלינו ולא הייתה צריכה לצעוק ״כי כולנו באים לבית שלנו!״ קבעה אלמה עובדה לאמה הייתי בשוק חשבתי ושאלמה יותר עדינה וכנראה שלא רק אני חשבתי ליאם היה אם פה כזה :0 ואז אלמה אומרת לו ולכול הבנים כי מסתבר שהבנות היו רגילות ״יכנסו לכם זבובים לפה אני מזהירה כבר קרה לי!״ אמרה וסחפה את כולם לצחוק כולל את אמה שכולנו נרגענו אמא שלה המשיכה ״אז תלכו לאחוזה כבר תבלו שם!״ ״אוקיי אפשר את המפתחות אמא בבקשה?״ ״כן רק להיות זהירים טוב?״ ״אוקיי אמא תודה!״ אמרה אלמה ונתנה לה נשיקה והלכנו לכיוון דלתות הכניסה…


תגובות (2)

אוו מיי גאד תמשיכיייייייי עכשיווווווו=)

20/09/2013 11:29

המשך עכשיו….!!!

20/09/2013 13:50
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך