I Want You – 2

10/02/2013 750 צפיות 4 תגובות

נקודת מבט של אלה:
היום עבר מהר ערכתי קניות לקראת המסיבה זה לא משהו חדש לי."שיין" צרחתי. "קנית כבר בגדים למחר?" שאלתי אותה וירדתי לסלון. "למה אותי את לא שואלת?" ראיתי את אמבר יושבת בספה. "היי אמ.. מה את עושה פה?" שאלתי אותה והתיישבתי לידה. "משעמם לי בבית" היא אמרה והעבירה ערוץ בטלווזיה. אמבר היא כמו בת בית היא שכנה שלי ושל שיין היא נמצאת בבית שלנו יותר ממה שהיא נמצאת בביתה.

סטופ~
שיין-שיער חום בהיר עם קצוות בולונדיינים , עיניים חומות , היא אוהבת לצחוק ולשיר ולרקוד סטרייט דאנס וברייקדאנס בת 18.5
אמבר-שיער שטני גלי עד אמצע הגב, עיניים ירוקות, גבוה, רזה, נחמדה, יפה, בת 18.5, , אוהבת לעזור, אמיצה אבל לא כשרואים סרטי אימה.., אופנתית, מנגנת בגיטרה ושרה, כשמישהו מעצבן אותה היא מחזירה חזק.
המשך~

נקודת מבט של אמבר:
"אין מה לראות בואו לנוי ונועם" אמרתי הם הננו ויצאנו מהבית. "אני נוהגת" שיין צעקה ולקחה מידה של אלה את המפתחות. אחרי נסיעה של 10 דקות הגענו לבית של נוי ונועם. "הפתעהההה" צרחתי וראיתי איך הם קפצו בבהלה. "מפגרת הבהלת אותי" נועם אמרה. "אמבר יש לך מזל שהיא מאוהבת" נוי אמרה ואלה צחקה. "מה מאוהבת?" אני ושיין אמרנו ביחד. "מה אלה לא אמרת להם?" נוי שאלה ונועם זרקה עליה כרית. "איהההה" נוי צרחה. "טובטוב אולי תספרו לי" אמרתי והרגעתי את הרוחות."אין לה כל כך לספר, סך הכל היה בחור נחמד בעבודה וזהו" נועם אמרה והסמיקה. "בחור נחמד ובלונדיני" אלה הוסיפה וקיבלה כרית לראש מנועם.

נקודת מבט של נועם:
"אני לא מאוהבת בנייל" אמרתי והשפלתי את מבטי. "נייל כך קוראים לו" שיין מלמלה. "טוב אפשר דיי לדבר על זה, זה מביך אותי" אמרתי והסמקתי. "אוקי צודקת גם כך נראה אותו מחר" נוי אמרה "אתן כל כך תעשו לי פדיחות" אמרתי וקיפלתי את רגלי. "בשביל זה יש חברות לא כך?" אלה אמרה. "טוב אתן נשארו לישון פה אין לנו עבודה מחר" אמרתי ועליתי להחליפה לפיג'מה. פתאום קיבלתי אמסמאס מנייל. "אני לא יכול להפסיק לחשוב עלייך" היה כתוב. "גם אני לא עליך, מקווה מחר לראות אותך" שלחתי לו מהר וירדתי למטה בצרחות.

נקודת מבט של נוי:
"אהאאאההא" שמעתי את נועם יורדת במדרגות. "מה קרה?" שאלתי אותה. "אני…זהה.. הוא..אסמאס" היא מלמלה משהו לא מובן. "מה יש לך אישה?" אמבר שלה אותה. "נייל שלח לי הודעה שהוא לא מפסיק לחשוב עלי" היא אמרה וחייכה אני כל כך שמחה בשבילה היא החברה הכי טובה שלי. "טוב מחר את תראי כל כך סקסית שאני הייתי מוכנה לקחת אותך למיטה" אלה אמרה ונתנה לה מכה בתחת. "ויש לי רעיון" מלמלתי. "הוא מביא חברים נכון?" שאלתי. "ברור אמרתי לו" אלה אמרה. "מציון יש לי רעיון" מלמלתי שוב והלכנו לישון…..


תגובות (4)

תמשיכיייי מושלםם ויש מצב את מוסיפה גם אותי ?
הבנתי שכול הבנים תפוסים אז אפשר להיות אחות של אחת מהבנים ?

10/02/2013 07:40

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/02/2013 07:46

תמשיכיי מיד !!!!
זה מושלם !
התאהבתי בסיפור של !
האמת… כמעט בכל סיפור של וואן דיירשן אני מתאהבת.. אבל זה סיפור מהמם !!!!!!!!

10/02/2013 07:47

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/02/2013 09:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך