אמ.....המשך? מישהי?...

I Want You – 3

11/02/2013 796 צפיות 6 תגובות
אמ.....המשך? מישהי?...

נקודת מבט של נייל:
"לואי איך אני נראה?" שאלתי את לואי בחשש. "אתה נראה מושלם,אני בטוח שנועם תתאהב בך" לואי אמר והסמקתי לדבריו. "בטוח,אני לא מרגיש כך" עניתי לו. "נייל שתוק אתה סבבה לגמרי ועכשיו בואו אני רוצה למצוא מישהי יפה" הארי אמר מי שום מקום. "טוב אני מוכן" אמרתי וישרתי את החולצה, אני יודע שזה לא דייט או משהו רשמי אבל אני רוצה שבאיזה מקום אולי נועם תחשוב עלי עליה בצורה אחרת. "יצאנו?" ליאם בדק. "כן,ואני לא נועל את הבית" זאין צרח ויצא לבחוץ.
אחרי נסיעה של עשרים דקות הגענו. "היי נייל, זוכרת אותי?" ראיתי את אלה זאת שהזמינה אותי. "כן אלה ברור, תודה על הזמנה איפה נועם?" שאלתי אותה. "בוא אחרי" היא אמרה והלכתי אחריה. "נועם,הדייט שלך פה" אלה צעקה ואני גיחחתי. "אויי באמת את אוהבת להביך אותי" נועם אמרה. "בשביל זה יש חברות" אמרה מישהי עם שיער שטני ועיינים ירוקות אותה, אני לא מכיר אותה.

נקודת מבט של לואי:
אלה הזאת יפייפה אולי היום אני יעשה עם זה משהו אולי היום יקרא בינינו משהו? "טוב אז איך קוראים לכן?" הארי שאל אולי כי הוא רוצה להכיר את זאת עם העיינים הירוקות והשיער החום הוא בהה בה. "נועם" אמרה נועם והחזיקה את ידו של נייל "וזאת אלה בצד זאת שיין לידה אמבר." נועם אמרה. "ואת?" הארי שאל את הילדה המסתורית. "עם אתה כל כך רוצה לדעת, תוציא את זה בכוח" היא אמרה וחייך חיוך חצוף. "ואתם?" אלה שאלה. "אתן לא מכירות אותנו?" ליאם שאל. "לא" אמבר ענתה. "אוקיי" ליאם אמר. "אני לואי פנוי עם אלה רוצה לדעת" פלרטטתי עם אלה וקרצתי לה. "זה הארי נייל הבלונדי שלנו, זאין בצד, וליאאם זה שבוהה בשיין" אמרתי ונתתי לו כפאה בעורף. "למה עשית את זה" אלה לחשה לי באוזן. "זה לר משנה עכשיו , יאלה בואי ניהיה לבד נדבר" לחשתי לה בחזרה. "טוב בנים אני הלכתי" אמרתי ומשכתי את אלה משם.

נקודת מבט של ליאם:
"אמ..שיין" אמרתי לה. "אני מצתער" המשכתי. "אין על מה" היא אמרה בחיוך. "בוא לרקוד" היא אמרה מהר ומשכה אותי לרחבת הריקודים. "אז אני מבין שאתן חיות מסיבה?" שאלתי או יותר נכון פלירטטתי איתה. "לא מה שאומרים על וואן דיירקשן" היא אמרה וקרצה"חשבתי שאתן לא מכירות אותנו?" שאלתי מבולבל. "אני יגלה לך סוד" היא אמרה ומשכה אותי מלמלת לי באוזן. "אני כן מכירה" ואז התרחקה. אחרי שקדנו קצת נצמדנו פתאום שיין נעצרה. "קרה משהו?" שאלתי אותה. "לא תראה, לואי ואלה מחזיקים ידים ונייל ונועם מתנשקים" היא אמרה מאושרת. "את שמחה בשבילה" אמרתי. "כן מאוד" היא אמרה וענייה נצצו. "בואי נלך אליה נפריע קצת" היא אמרה אחרי שתי שניות.

נקודת מבט של זאין:
"אתה ילד מעצבן למה לא סיפרתי לי על נועם ונייל" אמבר קראה בקול כועסת עלי. "אני לא ידעתי שנועם חברה שלך ולמה את לא מספרת להם שאנחנו ביחד כבר שבועיים, את מתביישת בי?" שאלתי אותה נפגעתי קצת. "לא זיאן אני לא מתביישת בך, פשוט שלא סיפרתי להם" היא אמרה רגועה יותר וחיבקה אותי. "אולי עכשיו נספר להם, גם אני לא סיפרתי לבנים".עניתי לה וראיתי את החיוך שלה. לקחתי אותה לעבר הבנים והבנות רק הילדה בלי השם והארי לא היו שם. "טוב אני יודעת שאתן תהרגו אותי ולא תרצו לדבר איתה, אבל אני מכירה את זאין אנחנו יוצאים שבועיים ביחד" אמבר אמרה ושיין חיבקה אותי. "אנחנו לא נכעס עלייך ובהצלחה" אלה ענתה לה. "איפה נוי!?!?" נועם אמרה משום מקום. "נוי זאת?" שאלתי לא מבין. "זאת עם העיינים הירוקות והשיער החום" היא ענתה מחפשת אותה. "מצאתי אותה היא ברחה הריקודים" אלה אמרה והמשכנו לדבר.

נקודת מבט של הארי:
ראיתי את הבנים והבנות מתבודדים באיזה פינה. "היי, מה זה השעמום הזה עד שאני מוצא בחורה ללילה היא לא אומרת לי את השם שלה" אמרתי בעצבים וישבתי על לואי. "הארי עוף ממני" לואי אמר והעיף אותי ממנו. "והארי קוראים לה נוי" הוא ענה. "ואיפה היא?" שאלתי אותו. "הארי עם אתה עושה לה משהו את מקבלת מכות" אלה ונועם אמרו ביחד. "נוו אל תדאגו איפה היא?" שאלתי שוב. "ברחבה הריקודים" ליאם ענה לי. "מגניב ביי" אמרתי וחיפשתי אותה. "היי נוי" אמרתי לה. "אז מצאת את השם שלי?" היא שאלה והזיזה את הבחור שרקד איתה. "כן,בעזרת קסם" אמרתי והיא צחקה. "אתה אדיוט" היא אמרה והמשיכה לרקוד. "והאדיוט הזה מזמין אותך ללילה סוער במיוחד, עם את מבינה אותי" אמרתי וקרצתי לה. "אני נראת לך זונה?" היא שאלה אותי בכעס. "מה לא נוייי, זה לא קשור, אני.. רקק" התחלתי לגמגם. "תחסוך" היא אמרה והלכה לחברות שלה, ורצתי אחריה. "נוי" צעקתי לה והיא התעלמה. "יש לכם חבר אידיוט הוא הזמין אותי ללילה סוער במיוחד עד כמה בחור יכול להיות אידיוט" היא אמרה ללואי ובתגובה הוא צחק. "זה לא היה כך, זה פשוט לא חשוב" אמרתי מגן על עצמי. "טוב אנחנו פרשנו" לואי אמר ונתן נשיקה בלחי לאלה. "אה ומחר הדייט שלנו אל תשכחי" הוא אמר. "וגם שלנו" נייל אמר לנועם. "אנחנו כבר ותיקים" זאין אמר לאמבר ונשיקה אותה בפה. "מה?!?" שאלתי מבולבל. "לא היית פה, אני ואמבר חברים שבועיים" זיאן אמר לי וטפחתי לו בגב. "אה אז לכולם יש דייט חוץ מלי לליאם שיין ונוי?" שאלתי מבולבל. "כן" ליאם אמר קצת מבואס. "מה פתאום לי ולשיין יש מחר דייט" נוי אמרה ושיין צחקה. "אני לא זוכרת שהצעת לי לצאת איתי לדייט" שיין אמרה עדיין צוחק. "אז את מעדיפה אותה על לילה סוער איתי, את מוזרה" אמרתי. "שתוק טמבל" היא אמרה וכך נפרדנו. אני שמח שלפחות לבנים הולך.


תגובות (6)

כן! ךהמשיך! אוו אני וזאין ביחד חחחח

11/02/2013 13:06

יש לואי אוהב אותי תמשיכי מיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11/02/2013 13:20

כןןןןן!!! תמשיכייי!!

11/02/2013 13:23

מושלםם תמשיכייי

11/02/2013 13:33

תמשיכיי!!

11/02/2013 22:21

ברורררררררררר שהמשךךך ודחוףףףףףףףף

12/02/2013 10:26
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך