הייייייייי מקווה שאתן אוהבת אולי יעלה עוד פרק היום !

I Want You – 4

13/02/2013 765 צפיות 6 תגובות
הייייייייי מקווה שאתן אוהבת אולי יעלה עוד פרק היום !

נקודת מבט של נועם:
אחרי שניה מטורפת השעה היית עשר בבוקר עוד שעתיים אני צריכה ללכת לעבודה. קמתי צחצחתי שיינים והחלפתי את הפיג'מה לג'ינס גבוה וגופייה לבנה. "היי נוי" אמרתי שראית אותה ערה. "היי נועם" היא החזירה. "היום הדייט שלך" היא אמרה עם חיוך על פניה. "כן אני כל כך מתרגשת" החזרתי לה עם חיוך מאוהב. "אין לי כוח היום לעבודה" נוי רטנה ושכבה על הספה בעצבים. צחקתי עליה. כך עבר לה שעה וחצי. יצאנו מהבית.
אחרי 20 דקות של נסיעה הגענו. "היי ג'ורג'" אמרתי לבוס שלנו. "היי נועם, את במחלקת ילדים היום ונוי את במחלקת גברים תהנו" הוא אמר והלך. "ביי חברה" נוי אמרה והלכה. לא היו הרבה אנשים בקושי עזררתי למישהו מאוד השתעממתי. "היי משועממת" קול גברי אמר מאחורי. הסתובבתי וראיתי את נייל. "הוו היי נייל" אמרתי ונשקתי אותו בלחי. "היום בשמונה,זוכרת?" הוא שאל וחיבק אותי. "נראה לך שאני ישכח" אמרתי והוא צחק חיוך חושף שיניים. "מה אתה עושה פה?" שאלתי מבולבלת לא הבנתי למה הוא פה. "הארי צריך בגדים,אז באתי להגיד לך שלום,מה שמזכרי לי שהארי צריך אותי" הוא אמר מהר. "ביי יפה שלי, נתראה בשמונה" הוא אמר ונישק את הלחי שלי ונעלם.

נקודת מבט של נוי:
"ג'ורג' אני לא מגיעה לג'ינסים הם גובהים" אמרתי לג'ורג' והוא הביא לי סולם קטן. "תודה" אמרתי לו והלכתי לביא ללקוח שלי ג'ינס. "אפשר עזרה?" מישהו אמר מאחורי. "כן..מה אתה צריך?" שאלתי עדיין לא מסתכלת עליו. "אמ..נוי?" הוא שאל. הסתובבתי לא הבנתי איך מישהו מכיר אותי. "הארי?" אמרתי לו שראיתי את הבחור היפה והטיפש. "נוי..אממ..סליחה על אתמול קצת הייתי שיכור" הוא אמר וחייך חיוך חושף גומה. "הכל טוב,בוא אני יביא לך בגדים" אמרתי והוא בא אחרי. "כך את זה ואת זה וזה יפה" אמרתי והבאתי לו בגדים. "זה לא הוגן,נוי תביאי גם לי בגדים" קול אמר מאחורי. "היי נייל" אמרתי ונתתי לו חיבוק. ראיתי את הארי עושה פרצוף מוזר. "מה אתה מתכן לנועם" שאלתי אותו והוא לא סיפר לי. "מה שמזכרי לי" הארי אמר והמשיך. "אני ואת יוצאים היום ביחד" וקרץ. "לא תודה אני בסדר" אמרתי וטפחתי לו בגב. הוא צחק ולקח את בגדיו לקופה. "יום יבוא ואת תתכני לצאת איתי ואני כבר לא יהיה פנוי" הוא אמר והלך בצורה מוזר. "מה יש לו?" דברתי לעצמי.

נקודת מבט של אמבר:
"אלה יצאתי לבית של הבנים" אמרתי ולקחתי את המפתחות של האוטו. "רגע" היא אמרה וירדה למטה מהר. "אני יכולה לבוא איתך?" היא אמרה ועשתה פאפי פייס. "טוב נוו בואי" אמרתי והיא צרחה מאושר.
אחרי נסיעה של רבע שעה הגענו. צלצלתי בפעמון ואלה נראת לחוצה. "היי זאין" אמרתי ונישקתי אותו. "מצתערת שהבאתי אותה לא מצאתי בייביסטיר" אמרתי ואלה נתנה לי כפאה. זאין צחק והכניס אותו הבית. "אמ…איפה לואי?" אלה שאלה. "למעלה…תהני" זאין אמר והיא עלתה מהר למעלה. "אז איפה היינו" הוא שאל ונישקתי אותו. "לאב אני אוהב אותך" הוא אמר והייתי מאושרת. "אני יותר" אמרתי ונשקתי אותו בתשוקה יותר.

נקודת מבט של אלה:
עלתי לחדר של לואי ודפקתי בדלת. "כן?" הוא אמר ופתחתי את הדלת. "היי" אמרתי והוא חיבק אותי. "אלה, אני שמח שאת פה משעמם לי" הוא אמר ומשך אותי למיטה. "אני פה לבדר אותך?" שאלתי מבולבלת. "כן" הוא צעק וצחקתי. "מה באלך שאני יעשה כדי לבדר אותך?" שאלתי אותו. "לא יודע אולי תנשקי אותי, או תגידי לי שאת אוהבת אותי" הוא אמר וחייך חיוך חצוף. "לא רוצה" עניתי כמו ילדה קטנה. "אז אני לא מדבר איתך" הוא ענה כמו ילד קטן. "לואי" אמרתי אחרי חמש דקות של שתיקה. "כן?" הוא שאל. "אני מחבבת אותך" אמרתי והוא הסמקי חייך חיוך מאוהב ונישקה אותי פעם ראשונה כל כך נהנתי מהנשיקה שלא רצית שהיא תסתיים, אך מישהו נכנס בדיוק, והתנתקנו. "לואי" הארי התבכיין ונכנס לחדר שלו. "הארי לך" הוא אמר. "אתה גם לא אוהב אותי, אף אחד לא אוהב אותי" הוא אמר בדרמתיות מוגזמת. "אויי הארי מה קרה?" שאלתי אותו לפני שהוא יצא. "החברה שלך משגעת אותי" הוא אמר נשכב על המיטה. "אני שמח, עכשיו תצא" לואי אמר והוציא אותו החוצה. "איזה חבר רע אתה" הוא אמר שוב בדרמה. "אז איפה היינו?" שאלתי והוא קפץ לנשק אותי….


תגובות (6)

כן תעלי עוד פרק היום תמשיכי!!!!!!!!

13/02/2013 07:04

עוד פרק היום !!!
תמשייכיי!!!

13/02/2013 07:38

אני ולואי התנשקנו אני ולואי התנשקנו נה נה בננה!!!!!!!!!!!
ושוב תמשיכי היום פליז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13/02/2013 07:50

תעלייייי עוד פרק זה כזה מושלםם !!

13/02/2013 08:45

למה את לא מעלה???
או שאת כן???

13/02/2013 10:20

אלה אני יעלה יותר מאוחר (:

13/02/2013 10:28
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך