הייי מחר אולי אני לא יעלה פרק אז העלתי היום שניים תהנו בנוותת !

I Want You – 5

13/02/2013 758 צפיות 3 תגובות
הייי מחר אולי אני לא יעלה פרק אז העלתי היום שניים תהנו בנוותת !

נקודת מבט של נייל:
אלה ואמבר עדיין היו בדירה שלו ואני הייתי מוכן לדייט של עם נועם. "טוב בנים, אני הולך" אמרתי.
"היי אחרי הדייט שלכם , תבואו לפה גם שיין ונוי יהיו פה" ליאם אמר הנהנתי ויצאתי מהבית.
אחרי נסיעה של עשר דקות הגעתי לבית שלה וצלצלתי בפעמון. "היי, תכנס" נוי אמרה לי ופתחה לי את הדלת. נכנסתי וראיתי את נועם מושלמת מכל הבחינות היא לבשה שמלה שחורה צמודה ונעלי עקב שחורות. "היי נועם" אמרתי וחיבקתי אותה. "היי נייל" היא אמרה ונשקה לי בלחי. "טוב נזזו" אמרתי. "תהנווו" נוי צעקה ואנחנו צחקנו. "אוקי אז לאן אתה לוקח אותי" נועם שאלה שיצאנו מהדלת. "זה סוד" אמרתי לה והיא צחקה. הנסיעה עברה דיי מהר דיברנו על כל מיני נושאים וצחקנו על שטיות. "הגענו" אמרתי ופתחתי לה את הדלת. "תודה" היא אמרה מסמיקה. "אז מה אנחנו עושים בים?" היא שאלה אותי מבולבלת. "בואי" אמרתי ולקחתי אותה לעבר הספינה ששכרתי לכמה שעות. "אומיגד" היא מלמלה. "נייל,תודה" היא אמרה וקפצה עלי. "בואי נכנס" אמרתי ועזרתי לה לעלות לספינה. הספינה שטה כרבע שעה ועזרה בים. "ואו,נייל תראה איזה יפה" היא אמרה מסתכלת על המים" חיבקתי אותה מאחורה ורכנתי לנשק אותה. השפתיים שלנו נצמדו והרגשתי כל כך מאושר הלשון שלי 'רקדה' עם שלה. "אוקי בואי לאכול" אמרתי מחייך וגם היא.

נקודת מבט של לואי:
היום עבר בצורה כל כך כפיתי כל היום התנשקתי עם אלה שלי. "טוב לואי, אני רעבה לך תכיני לי אוכל" אלה אמרה מצחקקת שוכבת לי על המיטה. "אני לא מכין הכל לבד את צריכה לעזור לי". אמרתי מרמים אותי בצורה כלה והיא כל הדרך לסלון צחקה. נשקתי אותה כאני עדיין מרים אותה זורק אותה על הספה כשהיא מתחתי ואנחנו עדיין מתנשקים. "אויי לואי למה לייד רעבים" הארי אמר מתוסכל וזרק עלינו כרית. "הארי מה קורה לך?" שאלתי אותו כל היום הוא מעצבן אותי על השטויות שלו. "כלום, אני בסך הכל נדלקתי על מישהי והיא צוחקת עלי. "הארי, עם אתה רוצה את נוי תגרום לה לקנא ואת זה לא שמעת ממני" אלה אמרה לו והוא חייך. "תודה תודה" הוא אמר ונישקה לה את הלחי. "הארייייי תעזוב אותה" צעקתי עליו הוא צחק. "טוב לאב את באה למטבח" אמרתי לאלה היא הנהנה וקפצה עלי לשק קמח.

נקודת מבט של זאין:
"הכנו אוכל" צעקתי וראיתי את לואי ואלה באים למטבח. "בתיאבון" אמרתי לאמבר ומנשק אותה קלות על השפתיים. "מעניין מה קורה עכשיו עם נועם ונייל" לואי אמר. "הם היו ביחד" אמבר קבעה. "לא נראה לי" אלה אמרה "אולי עוד דייט והם יתנשקו" אלה המשיכה לדבר. "בואי נתערב" אמבר אמרה. "על מה?" אלה שאלה. "על הדבר הרגיל" שניהם אמרו וצחקו ביחד. "עם זה שניכם עם בגד ים הולכת מכות בבוץ אני בעד" אמרתי וקיבלתי כפאה בעורף. "למה זה היה?" שאלתי מבולבל. "כי מגיע לך" אמבר אמרה ומשכתי אותה לנשיקה. פתאום שמענו צלצול והלכתי לפתוח.
ראיתי את שיין ונוי עומדת מחייכות. "תכנסו" אמרתי והבנות קפצו עליהם. "לא ראיתן אותי יום,אני לא נושמת" שיין אמרה נחנקת ואני ולואי צחקנו. "טוב שיין אני צריך אותך דחוף" ליאם אמר ולקח אותה משם. היו חמש דקות של שקט. "אזז מה קורה?" נוי שאלה בקול וצחקנו.

נקודת מבט של ליאם:
"שיין" אמרתי לה והיא הסתכל עליי. "ליאם" היא קרא לי. "אמ…רציתי למה את לא מדברת איתי עשיתי לך משהו?" שאלתי אותה מבולבל. "כן ליאם" היא אמרה והבאה ללכת משכתי לה את היד. "מה עשיתי, אני רוצה לדעת." אמרתי לה משפיל פרצוץ. "ליאם אני פאקינג מאוהבת בך, אני דיירקשנית,אתה הפייבוריט שלי" היא אמרה והתרחקה. "אז למה את לא נותנת לי לתקרב אלייך?" שאלתי אותה בקול חלש. "כי אני מפחדת להפגע" היא מלמלה. "ואת חושבת שאני יפגע בך?" שאלתי אותה עוד שאלה. "לא..זה…" היא גמגה לא ידעתי מה לעשות אז פשוט נישקתי אותה והיא זרמה איתי. "טוב בואי" אמרתי לה מחיוך נכנסו לסלון מחזיקים ידיים. כולם הסתכלו עליינו וחייכו. ראינו סרט כולם חוץ מהארי. התחלקנו לזוגות רק נוי הייתה בצד. "איפה הארי?" היא לחשה לי. "מלעלה בחדר שלי תהנו" אמרתי והיא הלכה.

נקודת מבט של הארי:
"אפשר להיכנס?" שמעתי קול נשי מאחורי הדלת. "כן" אמרתי וראיתי את נוי קופצת לי על המיטה. "למה את לא מלטה?" שאלתי אותה מבולבל. "מאותו סיבה שאתה לא שם" היא ענתה והיית עוד יותר מבולבל. "את לא למטה כי אין לך כוח לראות מישהי שאת מחבבת שלא שם עלייך זין?" שאלתי אותה ואמרתי לה את הסיבה שלמה אני לא למטה. "לא…אין לי כוח לראות את כל הזוגות שם ורק אני בדד" אמרה והסכלה עלי. "ועכשיו את מי אתה מחבב?" היא שאלה מתעניינת. לא עניתי לה. "עם זאת שיין, אז תדע שהיא עם ליאם" היא אמרה מחייכת קמה מהמיטה שלי. "אני לא מאמין ליאם ושיין ביחד" אמרתי לה והיא הנהנה. "טוב היה נחמד ביי" היא אמרה באה לצאת. "לא" אמרתי לה. "אין לי מה לעשות פה עם כל הזוגות הדביקים האלו" היא אמרה מצחקקת. "טוב בואי תראי איתי בובספוג" אמרתי צוחק. "טוב אז עם כך אני גונבת לך חולצה למה לואי שפך עלי מים" היא אמרה ולקחה לי חולצה. "לא אכפת לך שאני פה?" שאלתי מבולבל. בדרך כלל בנות רגישות לפרטיות שלהם. "לא זה כמו בגד ים" היא אמר בזלזול ונכנסה למיטה שלי מתכרבלת איתי"


תגובות (3)

למה לא תעלי מחר פרק אני רוצה עוד פרק אני רוצה עוד פרק בבקשה תמשיכי או היום או מחר!!!!!!!!!!

13/02/2013 12:50

פרק מושלם !!!! תמשיכי דחוףףף !!!

13/02/2013 13:28

תמשיכי!!

14/02/2013 04:02
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך