אחרי נטישה קלה יש פרק אני צריכה משהי שרוצה להשתתף בסיפור בפרק עשר בערך את סוף הסיפור מישהי רוצה?....

I Want You – 6

16/02/2013 892 צפיות 3 תגובות
אחרי נטישה קלה יש פרק אני צריכה משהי שרוצה להשתתף בסיפור בפרק עשר בערך את סוף הסיפור מישהי רוצה?....

נקודת מבט של נוי:
"טוב הארי הבובספוג הזה משעמם אותי" אמרתי וזרקתי עליו כרית. "את לא עשית את זה עכשיו!" הוא צחק והחזיר לי כרית חזקה. "איהההה" צעקתי "אויי נוי,אני מצתער לא התכוונתי" הוא אמר והתקרב אלי. "טוב אני בסדר" אמרתי וחייכתי אליו. הוא רק התקרב והתקרב ונישק אותי לא הבנתי מה הוא עושה התנתקתי ממנו מהר העפתי לו סטירה וירדתי למטה מבוהלת. "טוב היה כיף, נועם אני בית ביי" אמרתי מהר ויצאתי לקחתי את המפתחות לאוטו ויצאתי משם בסערה. לא שלא אהבתי את הנשיקה זה פשוט מוקדם מדי.

נקודת מבט של נועם:
נוי יצאה מהר מהבית ונייל הסתכלי אלי במבט מבולבל. "אני לא יודעת מה קרה אל תשאלו אותי" אמרתי והרמתי את הידיים. אחרי חמש דקות של מזמוזים עם נייל הארי ירד למטה עם לחי אדומה. "אומיגד" זאין אמר וצחק עליו. "זה לא מצחיק,אני רק נישקתי אותה ואני מקבל סטירה" הוא אמר כועס. כולנו צחקנו עליו. "נייל אני ילך הדייט היה כיפי אני אוהבת אותך" אמרתי ונישקתי אותו נשיקה סוערת. "אוהב אותך יותר" הוא לחש לי באוזן בצורה שעשתה לי צמרמורת בכל הגוף.
אחרי בערך רבע שעה הגענתי לבית. "אני בבית" צעקתי. "היי" נוי אמרה וקפצה עלי. "ספרי לי איך היה בדייט" היא אמרה בהתרגשות. "טוב הוא לקח אותי לסירה והפלגנו קצת ואכלנו ואז התנשקנו את לא מבינה אני מרגישה מאוהבתת" אמרתי לה בצורה חולמנית ונופלת על המיטה. "אני כל כך שמחה בשבילך" נוי אמרה וחייכה. "עכשיו מה קרה עם הארי ולמה הלחי שלו אדומה" אמרתי מצחקקת. "כלום הוא נישק אותי משום מקום את יודעת שאני קשה עם בנים" היא אמרה משפילה את פניה. "טוב יאלה בואי נישן מחר יום כיף אין עבודה".

~למחרת~

נקודת מבט של אלה:
"אמבררר קומי,אנחנו עוד מעט יוצאת" צעקתי לאמבר. "אני קמה" היא לחשה ואמרה. "זאין ולואי גם באים,אז תתלבשי יפה" היא אמרה טיפה יותר ערנית. "מה לואי בא,אני לא יודעת מה ללבוש" אמרתי בלחץ. "טוב אני יצחצח שיניים ונמצא משהו סקסי" היא חייכה "קחי הוא יאוהב את זה". http://www.polyvore.com/story4/set?id=45159251
"טוב אלה הבנות פה" אמבר אמרה וירדת למטה. ואני ירדתי אחריה. "אולהלה מי זאת הכוסית הזאת" שיין אמרה לי וקרצה. "שיין זה לא בשבילך זה בשביל לואי" אמרתי והם צחקות. "טוב לואי וזאין פה בלי פדיחות" אמבר אמרה. "אולי גם ליאם הצטרף יותר מאוחר" שיין אמרה והלכתי לפתוח את הדלת. "שלום מהממת שלי, את נראת מעולה" לואי אמר ונישק אותי נשיקה עדינה שהפכה לסוערת. "אלה לא ליד רעבות" נוי אמרה וכלונו צחקנו. "טוב נצא?" נועם אמרה וכולנו אחריה.
התחלקנו לשתי קבוצות. אוטו אחד אני לואי זאין ואמבר אוטו שני נוי נועם ושיין.

נקודת מבט של אמבר:
נכנסו לאוטו אני וזאין מקדימה ולואי ואלה מאחורה. הדרך היית קצרה ומצחיקה. כל הדרך זאין שם את ידו על הירך שלי ושיפשף אותה הוא יודע שאני אוהבת שהוא עושה לי כך. "הגענו" זאין אמר ופתח את הדלת. "טוב אני ואמבר הולכים עכשיו אחד בארבע נפגש בננדוס" זאין אמר ומשך אותי. "עוד לא נתת לי נשיקת בוקר טוב" הוא אמר ומשך אותו אליו מנשק אותי נשיקה רטובה. "זאין מצלמים אותנו" אמרתי טיפה מחייכת. "מה אכפת לי,אני אוהב אותך ומיצדי שכל העולם ידע" הוא אמר ונתן לי נשיקה עדינה. "אוהבת אותך גם" אמרתי ומשכתי אותו לחנויות קנינו מלא בגדים ותכשירים לשיער. "כמה ג'ל בן אדם יכול לקנות" אמרתי לו צוחקת. "כמה בן אדם יכול לאוהב אותך? הוא שאל ועשיתי עם ידי לא יודעת. "בואי אלייי" הוא אמר משך אותי מהמותניים ונישק אותי שוב. "יאלה בוא כבר ארבע" אמרתי והלכנו לננדוס ראינו שם את הבנות לואי וגם נייל ליאם והארי באו.

נקודת מבט של שיין:
"אני לא מבין למה אני הבן היחיד פה ואתם ארבע בנות נותנות לי לסחוב להם את הבגדים" לואי אמר מתוסכל ואלה נישקה אותה. "לא הנה ליאם פה" אמרתי ורצתי לנשק אותו. "היי לאב" הוא אמר ונישק אותי. "התגעגעתי" הוא אמר וחיבק אותי. "ונועם, נייל פה" הוא אמר לנועם ונועם רצה לנייל. "מאמי שליייי" היא אמרה והם התנשקו. "את יודעת שאנחנו צריכים לצאת לדייט" ליאם אמר שהלכנו יד ליד בננדוס. "אני מחכה שתזמין אותי" אמרתי קורצת לו. "מחר את פנויה?" הוא שאל והנהנתי. "יופי מחר בשמונה בערב תיהיה מוכנה ובלי יותר מידי שאלות" הוא אמר וחייכך לי.
נכנסו לננדוס ואמבר וזאין באו. "הייי" הם קראו ביחד והתיישבו לידנו. אחרי משהו חצי שעה שכולם סיימו לאכול פתאום מי שום מקום לואי צעק. "נויייייי בואי אני צריך לדבר איתך" הוא אמר ומשך אותה. "אלה מה הוא רוצה?" היא שאלה מבולבלת כולם הסתכלו עליהם מבולבלים. "פשוט לכי" אלה אמרה מחייכת. "מה קרה פה עכשיו?" שאלתי את אלה. "את עוד תראי" היא אמרה בצורה חשודה שלימנו ויצאנו מהקניון. רק לואי ונוי היו חסרים.


תגובות (3)

תמשיכי!

16/02/2013 05:51

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16/02/2013 07:21

תמשיכיייייייי מושלםם !!!

16/02/2013 10:03
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך