מקווה שאהבתן ♥

I was a BITCH until I met THEM- פרק חמישי <3

09/07/2013 583 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתן ♥

פרק חמישי : מנקודת מבט של ביי : אני ואמט החלטנו ללכת היום לבית קפה כי לחגוג שקיבלתי יותר כסף הפעם בגלל שאני סיפקתי את הארי . ראיתי שעה כבר אחת ושאנחנו אמורים להיפגש בשלוש בבית קפה . נכנסתי למקלחת להיתקלח . יצאתי מהמקלחת אחרי חצי שעה והתחלתי… להיתראגן . לבשתי את זה : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=88572228 (יש לה שיער חום והתלבושת אמט קנה לה ) התאפרתי קצת ויצאתי לכיוון הרכבת . הגעתי לתחנה אחרי רבע שעה והתחלתי ללכת לכיוון של הבית של אמט . אחרי הליכה של 10 דקות הגעתי לאמט ודפקתי על הדלת. אחרי כמה דפיקות אמט פתח את הדלת לבוש בגינס וחולצת כפתורים לבנה שפתוח כמה כפתורים . חיבקתי אותו ויצאו לבית קפה . אחרי הליכה של 2 דקות הגענו לבית קפה . אמרו למלצרית את השם שלנו ( כי שמרנו מקום ) היא הובילה אותנו לשולחן שלנו. ישבנו בחוץ . אחרי שכבר הזמנו את האוכל והתחלנו לאכול הייתי צריכה לשירותים אז אמרתי לאמט שני הולכת לשירותים ותכב באה . ניגשתי לשירותים ואז מישהוא התנגש בי ושפך את כול השתייה שלו עליי . התעצבנתי ואמרתי בזמן שאני מעלה את הראש״ תיזהר יא -״ באתי להמשיך את המשפט אבל אז ראיתי אותו , את הארי! הוא הסתכל עליי וישר אמר ״וואי אני מצטער ״ ״ זה בסדר , לא נורא , לא שמת לב ״ חייכתי והוא חייך ואמר ״ אז לפחות תני לי לעזור לך לנקות את זה ״ חייכתי ואמרתי ״ זה בסדר אני יכולה לבד ״ הוא חייך התקרב אליי ולחש לי באוזן בקול צרוד וסקסי ״ זה לא שלא ראיתי אותך ערומה ״ הסמקתי טיפה אבל אז דחפתי אותו טיפה ממני ואמרתי לו באוזן בקול חושני ״ זה בסדר גם אני ראיתי אותך ״ עברתי אותו בזמן שאני קצת נתקעתי לו בכתף ובדרך בטעות נוגעת לו במפשעה . המשכתי את דרכי לשירותים וראיתי אותו מרחוק בשוק ולא זז . חייכתי חיוך ניצחון ונכנסתי לשירותים . מנקודת מבט של הארי : אני והבנים היום הלכנו לאכול בבית קפה שליד המלון שלנו עם אלינור ופרי שבאו לבקר את לואי וזאיין . באנו לבית קפה ואמרנו את שמנו למלצרית . המלצרית הובילה אותנו לשולחן שלנו בפנים . התיישבנו כאשר אני ליד לואי , לואי ליד אלינור , אלינור ליד פרי, פרי ליד זאיין , זאיין ליד ליאם , ליאם ליד נייל ונייל ליד לואי . הזמנו את האוכל וחייכנו שהאוכל יבוא . בנתיים הבנים והבנות דיברו ביחד ואני שתקתי פשוט לא היה לי כוח לדבר אז הפנית את מבטי החוצה וראיתי אותה את ביי הייתי פשוט מהופנט ואז ראיתי שהיא הייתה עם מישהוא ישר הרגשתי הרגשה מוזרה כזאת של עצב . ״ הארי על מה אתה מסתכל ?״ לואי קטע אותי ממחשבותיי . עניתי ״ אממ אל כלום ״ והפנתי את מבטי חזרה לשולחן . לואי אמר ״ טוב ״ ויגלגל את עיניו . בזמן האחרון אני בקושי מדבר עם הבנים ובמיוחד לואי על הדברים האישיים שלי ועל מה שאני עובר ומרגיש כלפי ביי . הם אפילו לא מכירים את ביי . האוכל כבר הגיע וגם השתייה . אמרתי לבנים שאני הולך לקחת יין מהבר וחוזר עוד מעט . הבנים ענו סבבה וניגשתי לכיוון הבר . ביקשתי מהברמן כוס של יין לבן והוא הגיש לי את הכוס עם היין. הסתובבתי והתחלתי ללכת אבל אז התנגשתי במישהיא וכול היין נישפך אלייה. הלכתי להגיד משהוא אבל אז היא הרימה את מבטה למעלה וראיתי שזאת ביי . היא התחילה להגיד ״ תיזהר יא -״ ואז היא קלטה שזה אני . אמרתי לה ״וואי אני מצטער ״ ״ זה בסדר , לא נורא , לא שמת לב״ היא חייכה אליי ואני ואמרתי ״ אז לפחות תני לי לעזור לך לנקות את זה ״ היא חייכה ואמרה״ זה בסדר אני יכולה לבד ״ חייכתי התקרבתי אלייה ולחשתי לה באוזן בקול צרוד וסקסי ״ זה לא שלא ראיתי אותך ערומה ״ היא הסמיקה טיפה ודחפה אותי ממנה טיפה ואמרה לי ממני באוזן בקול חושני ״ זה בסדר גם אני ראיתי אותך ״ היא עברה אותי וקצת נתקעת לי בכתף ובדרך בטעות נוגעה לי במפשעה . היא המשיכה לצעוד לא יודע לאן והשאירה אותי המום ומובך.


תגובות (1)

חחחחחחח 'בטעות' (;
מתי את ממשיכה?אני במתחחח

09/02/2014 11:58
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך