מקווה שאהבתן <3

I was a BITCH until I met THEM- פרק רביעי

06/07/2013 738 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתן <3

פרק רביעי:
מנקודת מבט של הארי :
׳עבר כבר שבוע מאז היום הולדת שלי ואני לא מפסיק לחשוב על ביי .
היא הייתה כול כך מושלמת עם השיער החום החלק שלה והגוף שכול אישה צריכה . ״ הארי ״ סיימון המנהל שלנו קטע אותי ממחשבותי . ״ מה ?״ שאלתי . ״ תענה לי על השאלה ״ ״ מה שאלת ?״ סיימון נאנח וחזר על השאלה . ״ התקשורת ממציאה עלייך שמועות שאתה רודף שמלות ואנחנו לא מרוצים מזה , אז החלטנו שאתה תיצא עם טיילור סוויפט אב…ל לא באמת כיאילו שתקשורת תחשוב שכן , מובן ?!״ פה כבר התעצבנתי כיאילו מה הוא שיחליט לי על החיים האישים שלי . קמתי מהכיסא , כולם הסתכלו עליי במבט של – הארי שב לא כדי לך להתעסק עם סיימון – אבל לא התייחסתי אליהם ואמרתי ״ לא לא מובן ״ . סיימון גם קם , הסתכל עליי כמה שניות ואז אמר ״ תקשיב לי ותקשיב לי טוב הארי , כמו שהפכתי אותך למפורסם אני יכול בקלות להוריד אותך לרמה הכי נמוכה עד שלא הישאר ממך כלום , אז עכשיו מובן ?״ בלעתי את הרוק ואמרתי ״ כן ״ בזמן שאני מתיישב מחדש על הכיסא . ״ יופי . בנים אתם משוחררים ״ כולנו יצאו מהחדר של סיימון והלכנו לכיוון המכונית שלנו . בדרך במכונית: ליאם נהג , זאיין ישב לידו , נייל ולואי מאחוריהם ואני הכי מאחורה . הייתה שתיקה עד שלואי שבר אותה בכך שאמר ״ אז הארי מה זה היה ?״ שאלתי בהתחקמות ״ מה, מה היה ?״ לואי גילגל את עיניו ואמר ״ בפגישה עם סיימון ״ ״ אהה סתם ״ ליאם אמר ״ נווו קדימה הארי ספר לנו , אתה יודע שאתה יכול לסמוך עלינו ״ לא עניתי ופשוט הזזתי את הראש לחלון ואמרתי ״ פשוט תעזבו אותי ״ הבנים לא ענו והבינו שצריך לעזוב אותי לנפשי .
מנקודת מבט של ביי :
ישבתי על המיטה בדירה שלי כאשר אמט יושב מולי על כיסא ומדבר . אני לא הקשבתי לו אני הייתי במקום אחר , אני חשבתי על הארי . וואי הארי עם השפתיים הנפוחות שבאלי לי לטרוף , העיניים הירוקות הנוצצות שאפשר לתבוע בהם והשיער התלתלי שכול כך עושה לי את זה . נתקעתי ממחשבותי כאשר אמט מעביר את ידו מולי וצועק ״ ביי , ביי ״ ״ ביי את פה ?״ לקח לי שנייה לחזור למציאות ואמרתי ״ מה ?״ אמט גיחכך ואמר ״ וואי מה יש לך?, אני מדבר איתך פה שעה וכל מה שאת עושה זה לחייך ולהנהן ״ אמרתי במבוכה ״ או סליחה פשוט חשבתי על משהוא״ ״ על מה חשבת ?״ ״ אמממ … על כלום פשוט עזוב את זה ״ ״ נווו אם כבר חשבת על משהוא זה בטח היה משהוא מיוחד שגם לך לא להקשיב לי״ חייכתי ואמרתי ״ טוב נווו… אתמול בעבודה היה משהו שגרם לי לרעוד ולהיות בעננים . הוא היה מושלם וקראו לו הארי״ ״ וואי ממש נידלקת עליו !״ ״ לא אני לא ״ ״ כן את כן ! עובדה שעכשיו שאמרת את שמו כולך הסמקת כמו עגבנייה ״ צחקתי ודחפתי טיפה את אמט מהכתף ואמרתי ״ טוב בסדר נידלקתי רק חבל שאני לא הולכת לראות אותו עוד פעם ״ ואת המשפט הזה אמרתי באכזבה אבל אז מה שלא ידעתי שאני הולכת לפגוש אותו עוד פעם במקום הכי לא צפוי שיכול להיות .
– המשך יבוא –


תגובות (3)

מושלם תמשיכי!!!

07/07/2013 02:01

תמשיכיייי

07/07/2013 07:40

תמשיייכי :)

09/07/2013 12:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך