rayli101
ארמון קנזינגטון:
http://images.nana10.co.il/upload/mediastock/img/43/0/48/48188.jpg

סורי שקצר פשוט חזרתי מטבריה רק ב-10 וחצי בלילה...

חחחחח תצילו אותי חברה שלי רוצה לאנוס אותי אעאעאעאעא

סורי שיצא משעמםםםםם בטירוף,המוח שלי לא ממש עובד עכשיו,שירה אני סוגדת לך שאת מצליחה לסבול את החום בטבריה,הייתי שם בערב וכמעט התעלפתי...

it's all united פרק 10:)))

rayli101 19/09/2013 822 צפיות 9 תגובות
ארמון קנזינגטון:
http://images.nana10.co.il/upload/mediastock/img/43/0/48/48188.jpg

סורי שקצר פשוט חזרתי מטבריה רק ב-10 וחצי בלילה...

חחחחח תצילו אותי חברה שלי רוצה לאנוס אותי אעאעאעאעא

סורי שיצא משעמםםםםם בטירוף,המוח שלי לא ממש עובד עכשיו,שירה אני סוגדת לך שאת מצליחה לסבול את החום בטבריה,הייתי שם בערב וכמעט התעלפתי...

נסעתי במכונית הרולס רויס השחורה והיוקרתית לעבר ארמון קנזינגטון המפורסם שבלונדון.
המקום בו אני הולכת לשכון בשבוע הקרוב (תמונת הארמון ברציתי להוסיף).
הדרך שארכה בערך כשעה,הייתה מלאה באנשים מכובדים,חנויות מרשימות,וגם ראיתי את ההייד פארק.
כשהגעתי לארמון,המלכותיות ישר נראתה לעיני,הארמון עצמו היה ענק,וגנים מטופחים סבבו אותו מכל עבר.הנהג נכנס דרך השער,ולאחר כמה בדיקות בטחוניות הוא קירב אותי אל הדלת,שהייתה יפה למדי,ונכנסתי אל הארמון.
קייט עמדה יחד עם ג'ורג' הקטן,וחיכתה לי.כל כך נחמד ואדיב מצדה!!!
החלפתי איתה מילות נימוסים קלילות,ועוזרת אחת באה והראתה לי את חדרי.אני חייבת לציין שהחדר היה מהמם!!
שמתי את תיקיי על הרצפה,והתבוננתי בחדר,עד שהעוזרת אמרה לי להתכונן לארוחת הצהריים.החלפתי לבגדים רשמיים יותר,שמלה בצבע ניוד-אפרסק עם רקמה שחורה עד לברכיים מהקולקצייה של ורסאצ'ה,ונעליי בובה שחורות עם פפיון של מארק ג'ייקובס.בכל זאת רציתי לעשות רושם טוב ולכבד את שמם הטוב של הורי…
ירדתי במדרגות השיש הלבנות לעבר אולם האוכל שהראתה לי אותה העוזרת,ובבישנות קלה נכנסתי אליו,מסתכלת על השולחן הערוך לתפארת.
התיישבתי בכיסא המרופד,ושוב החלפתי כמה מילים עם קייט,ג'ורג' שכב לידה בסלקל חמוד כחול ומשובץ.לא הופתעתי לגלות שקייט מברכת לפני הארוחה,התפללתי יחד איתה,והתחלנו לאכול.
מלצרים הביאו לנו מנה ראשונה של מרק טעים להפליא,ולאחר כך מנה שנייה של המאכל המסורתי פיש אנד צ'יפס,למרות שאני די בטוחה שקייט לא אוכלת את המנה הזאת ביום יום,אלא שהם הכינו זאת עבורי.השיחה שלי ושל קייט הפכה להיות מעניינת עד מאוד,גיליתי שקייט היא אישה מדהימה בהחלט,ושהרושם שנוצר לי ממנה בטבעיות על היותה מלכה,היה שגוי לחלוטין וחסר כל ביסוס.
ממש נהנתי עם קייט,והתחלתי להעריך את עניין המלכות,והמורשת הבריטית מחדש,בעין טובה יותר,הרבה יותר.לקינוח אכלנו סופלה חם וטעים.
לאחר הארוחה המדהימה נפרדתי מקייט ועליתי לחדרי,הרהרתי על השבוע הקרוב שהולך להיות לי,והגעתי למסקנה שהולך להיות לי כייף,וששגרת יומי לא תשתנה בהרבה,אני עדיין אלך לבית הספר כרגיל הרי…בלי ששמתי לב השעה הייתה כבר 17:00,והרי נהוג לאכול בשעה זו ארוחת מנחה.החלפתי בשנית את שמלתי,הפעם שמתי שמלה כחולה עד לברכיים של זארה,חנות רגילה,אך אני עדיין אוהבת אותה מאוד.מזל שעשיתי זאת,כי העוזרת קראה לי מייד לאחר מכן לבוא לאכול.
שוב ירדתי במדרגות,הפעם לחדר המגורים,ושם,על השולחן הקטן והנמוך הוגשה הארוחה.איינספור כריכם קטנים שנראו מפתים מאוד!קנקן תה העשוי חרסינה המקושטת בפרחים ועיטורי זהב,כוסות הנראות ככה גם הן,קנקן חלב,ועוד עוגות מדהימות כגון עוגת בטנברג,עוגת ויקטוריה,עוגת פירות,שוקולד,ווניל תותים ועוד…פי התמלא רוק למראה האוכל הייתה על השולחן.
התיישבתי על כורסא שנראתי לי נוחה,ואני וקייט המשכנו את שיחתנו,עכשיו ג'ורג' ישן ויכולנו לדבר בפתיחות רבה יותר.הבנתי בתוך עצמי שאני מאוד מעריכה את קייט בתור אישה,דוכסית,שליטה
ומלכה לעתיד!
גמרנו לאכול,פתאום הרגשתי עייפות נוראה,הלכתי להתארגן לשינה,ונרדמתי…
למחרת בבוקר


תגובות (9)

תמשיכיייי

19/09/2013 16:00

ובמושבה שלי פי מיליון יותר חם!!!!
חחח והייתי בחג אצל סבתא שלי והשעון שבת התקלקל וזה היה השעון שבת של המזגן!!! (הייתי צריכה לשמור את החג)
התחלתי לקלל ולצרוח חחחח
והתחרפנתי ואמא שלי אמרה לי לצאת לסיבוב ולחזור יצאתי עם הפיגמ והיא אמרה לי שעדיף שאני אשאר ביית של סבתא שלי…
אוי ההורים האלה!!!!
ובת דודה שלי (חילוניה) באה ואני והיא הלכנו עם עוד בן שאנחנו מכירות לאיפה שהוא ואז עשינו צחוקים…
וגם חיללתי את החג חיחיי

19/09/2013 16:10

חחחחחחח שירה יכרימימנלית!!!סתם…את לא רוצה לדעת על כמה מצוות עברתי חחחחחחחחחחח
מורנוש <3

19/09/2013 16:20

תמשיכי! ואני במקום לאכול ארוחת ערב בסוכה, אכלתי פיצה^^ אוייש כפרה על אמא שלי^_^

20/09/2013 00:43

חחח תמשיכייי…!!!

20/09/2013 01:44

תמשיכי!!!

20/09/2013 02:20

תודה בננות <3

20/09/2013 12:56

תמשיכי

25/09/2013 18:35

תודה דידו<3

26/09/2013 16:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך