shulilovebieber
אני כלכך שמחה שכבר יש לי קוראות אני מודה לכולכן ואם מישי רק תוכל להסביר לי איך שמים תמונות או קישורים בפרק זה נורא יעזור :)

It's in his DNA ♥ -סיפור ערפדים על ג'סטין – פרק 2

shulilovebieber 30/05/2013 751 צפיות 4 תגובות
אני כלכך שמחה שכבר יש לי קוראות אני מודה לכולכן ואם מישי רק תוכל להסביר לי איך שמים תמונות או קישורים בפרק זה נורא יעזור :)

~ מהפרק הקודם ~
אחרי שסוף סוף נגמרה השיחה הוא הושיט לי כל מיני דפים ואחד מהם הייתה המערכת שלי יצאתי החוצה מנסה לראות איפה נמצאת הכיתה שלי ?
ואז..
כשבאתי לפנות בצד המסדרון הרגשתי שנתקעתי בדלת של הארונית ונפלתי על הקרקע כשיד אחת מונחת על המקום של המכה באמצע הראש מה יש לי עם הקלמזיות ?!
' אוי אני כלכך מצטער '
הסתכלתי עליו ושנינו צחקנו הוא נעל במהירות את הארונית והושיט לי את היד כשאחזתי בו הרגשתי מין זרם חמשלי מוזר ועזבתי במהירות את ידו.
' אממ זה בסדר אני יכולה לקום לבד חחח '
פעם שנייה שזה קורה לי עם ילד ועוד מישו שנראה די חמוד
הוא הסתכל עלי תוך כדי חיוך ערמומי כאילו הוא שמע את מה שחשבתי בצורה מפחידה וכשראה אותי קמה הוא שאל ' קאתרין נכון ? '
הסתכלתי עליו אותו ילד עם העיניים חומות זהובות שהסיח את דעתי לפני כמה דק .
חייכתי אליו ואמרתי תוך כדי ' צודק ואתה ג'סטין אם אני לא טועה נכון? '
' THE ONE AND ONLY אז איך בנתיים בביצפר ? '
עניתי לו בישירות ' SO FAR SO GREAT '
ולפי פניו הבנתי שהוא חשב שאני צוחקת והוא שאל אותי ' את רצינית ? '
' אממ לא חחח אני לא מוצאת את הכיתה שלי '
הוא לקח את המערכת מהיד ושאל בנימוס ' אפשר ? '
הנהנתי לכן והוא חייך כשהסתכל על המערכת שלי ובחן אותה ' את איתי באותה כיתה אנחנו לומדים צרפתית :) '
הסתכלתי על הריצפה וחייכתי לא יכולתי שלא לחייך הוא נראה בנאדם כלכך נחמד רציתי לדעת עליו עוד ועוד .
אמרתי לו ' אז כדאי שנלך יום ראשון ללימודים וכבר איחורים ? '
' צודקת '
התקדמנו כשהוא בנתיים הסביר לי קצת על הכיתה שלנו .
היינו ליד דלת הכיתה והוא עצר אותי ' חכי '
הסתובבתי אליו והיינו בכמות קטנה של סנטימטר מנגיעה אני הרחתי את הריח שוקולד ממנו הרגשתי צורך להסניף אותו זאת אחת החולשות שלי .
הרגשתי איך הגוף שלי מתחיל להילחץ מרק להיות לידו הרגשתי הרגשה מוזרה כשאני לידו
הוא הזיז לי חתיכת פוני מהפנים הזיז אותה לצד השמאלי של ראשי חייך ואמר ' זהו '
נכנסנו אחד אחרי השני לכיתה כשהרגשתי איך כל המבטים מופנים אלינו וזה היה כזה מביך.
ואז כולם קמו מהכיסאות והמורה אמרה ' תודה לך ג'סטין אתה יכול לחזור למקום שלך '
' אז לכל התלמידים זאת קאתרין ג'נר ואני מקווה שתקבלו אותה ביפה ברוכה הבאה קתרין את יכולה לשבת איפה שאת רוצה ואני המורה שלכם לצרפתית אמה :) '
חייכתי אלייה והסתכלתי על השורה הכי שמאלית ובחרתי שתי שורות לפני השורה הכי אחרונה התיישבתי שמה והרגשתי עוד פעם את אותם המבטים .
ג'סטין היה משמאלי הוא ישב שורה אחת לידי ושמתי לב לאותם ילדים שהסתובבו עם ראיין אני חושבת.
כשהוצאתי את הדברים שלי ושמתי אותם על השולחן
ניסיתי להתרכז אך ללא הצלחה ראיתי מזוית העין שלי את ג'סטין וכשהסתכלתי עליו הוא החזיר לי באותו מבט חייכתי בביישנות ופשוט הסתובבתי.
אחרי שדיברנו עם המורה בצרפתית היא החליטה לשאול אותי ' איך את יודעת צרפתית שותפת קתרין '
עניתי לה בחיוך ' מאז שאני קטנה בבית ספר הקודם שלי היו מלמדים יותר צרפתית מאשר שפות אחרות '
' יפה יפה '
שמענו את הצילצול וישר ראיתי איך הכיתה מתרוקנת לאט לאט ואני בין האחרונים מכנסיה את כל הדברים שלי לתיק.
יצאתי החוצה וראיתי שחלק פונים לחצר וחלק לקפטיריה החלטתי גם אני ללכת לקפיטריה לקנות לי משהו הוצאתי את הכסף מהתיק וחיכיתי בתור מתלבטת מה לקחת.
בסוף לקחתי תפוח וסנדוויץ שאלתי אותה ' כמה זה ? '
' 5 דולר בבקשה '
שילמתי לה והלכתי משם לכיוון החצר כשאני אוכלת את התפוח והסנדוויץ בתיק להפסקה הבאה.
התבוננתי בחוץ וראיתי מרחוק מין עץ וספסל לידו לא היה שם אפחד אז התקרבתי לעץ והתיישבתי כשגופי נשען עליו .
הוצאתי מהתיק תוך כדי מחברת אחת והתחלתי לצייר תוך כדי אכילת התפוח ציירתי שפתיים בשרניות ועיניים ולפתע שמעתי שריקה מעלי קמתי במהירות עוזבת את המחברת על הריצפה והתפוח עלייה וראיתי את ג'סטין על הענף
' הבהלת אותי חח מה אתה עושה שם למעלה ? '
' סתם משתעמם לי '
לפתע הוא קפץ מהעץ וזה היה די גבוהה ראיתי אותו נוחת בצורה מדויקת ' אתה לא נורמאלי יכולת להיפצע אתה בסדר? '
הוא לגלג לצחוק וענה ' בקטנה מה את עושה כאן לבד בואי תשבי איתנו '
חשבתי לי אני לא מרגישה כלכך קשורה אליהים..
הסתכלתי עליו והוא התקרב אלי ' אולי בהפסקה הבאה ? '
' טוב מה שבאלך רוצה שאני יארח לך חברה חח ? '
' בוא '
ישבנו שוב ליד העץ ולקחתי את התפוח והמחברת ממשיכה לצייר ולאכול.
ג'סטין ישר התעניין ' מה את עושה ? '
עניתי לו בישירות ' מציירת '
הוא שאל בהיסוס ' אפשר? '
הנהנתי לכן כשאני נותנת לו את המחברת וידו נגעה בי חייכנו אחד לשנייה במבוכה והוא לקח.
הדבר שהצלחתי לשמוע ממנו זה היה ' ואו.. את מוכשרת ! '
' תודה :) '
לקחתי ממנו תמחברת ממשיכה לצייר
' אז אולי תספרי לי קצת עלייך ?? '
שמחתי שהוא התעניין לשמוע עלי קצת אז עניתי לו ' אממ מה באלך שאני אספר ? '
' מה שנוח לך חח '
' אוקי אז אממ – הנחתי תמחברת והתפוח ביד שלי נגסתי ביס אחרון ושמתי בצד אל התפוח – אני בת 16 ממקור ברדפורד שנמצאת באנגליה אבל אחרי כמה זמן עברתי לדודה שלי ג'מה אני בת יחידה ו'
הוא קטע אותי ' סליחה שאני קוטע אותך אבל למה עברת לדודה שלך ? '
' אממ – הורדתי את הראש כשהרגשתי דמעה מאיימת למלא את עיני ולצאת החוצה – הם.. מתו בתאונת דרכים ואני אממ.. הי..חידה שניצלה. '
ניזכרתי באותו רגע ואותה דמעה ירדה במורד לחיי
' אני כלכך מצטער..' הוא משך אותי לחיבוק בלי להסס הוא היה קר.
אבל החיבוק הזה לאט לאט התרכח וניהיה חיבוק נעים.
' אני מצטער שאני שאלתי אבל את יכולה לספר לי איך זה קרה ? '
' חח אממ זה בסדר תודה שאתה מתעניין '
לאחר כמה שניות התנתקנו מהחיבוק לקחתי נשימה עמוקה והתחלתי לספר
' נסענו באמצע הלילה ולפתע ההורים שלי התווכחו במשו אבא שלי היה על ההגה וכשהוא בא לפנות בפנייה חדה ליד הגשר משו קפץ על הכביש ועפנו מהדרך נפלנו לנהר. התחלנו לטבוע עם האוטו אמא שלי החזיקה לי ביד ואז ראיתי איך המכונית מתחילה לטבוע לאט לאט היה צל בתוך המים שהתקרב למכונית ומשם אני לא זוכרת.'
ראיתי את המבט של ג'סטין מסתכל לצד כאילו אמרתי משו לא נכון.
שאלתי אותו ' אמרתי משו רע ? '
' אממ לא אני פשוט מרגיש רע.. שככה זה קרה לך. אם תצטרכי משו אני פה בשבילך '
הוא חייך אלי וחיבק אותי שוב , המגע הזה הוא חיבוק אותי בחום למרות הקרירות שלו.
ואחר כך..


תגובות (4)

מושלם

30/05/2013 04:30

כתיבה ממש יפה (:
אני ממש מצפה להמשך…
ובקשר לקישורים…אי אפשר לשים פע קישורים כמו בפייס ובכל מקום אחר שזה פותח לך ת'חלון המבוקש , צריך לעשות קופי פסט לכתובת ואז לראות זאת לא בעיה של כלכך (:

אבל הסיפור יפה..מצפה להמשך..
אוהבת…אד♥

30/05/2013 04:39

זה דיי דומה ליומני הערפד….

01/06/2013 03:37

מתי את ממשיכה??

19/09/2013 14:10
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך