אז זה הפורולוגג אהבתןןןןן??
*-* אמגגג הסיפור הולך להיות מושלםםםם כי אני מכירה אותו כאילו אני וחברה שלי כתבנןו ביחד לפני חצי שניה...

just time-פורולוג-סיפור על ניילר ^^

14/09/2013 513 צפיות 3 תגובות
אז זה הפורולוגג אהבתןןןןן??
*-* אמגגג הסיפור הולך להיות מושלםםםם כי אני מכירה אותו כאילו אני וחברה שלי כתבנןו ביחד לפני חצי שניה...

'ילדתי היקרה:)
אני מצטערת.
אני מצטערת שאני לא איתך כאן עכשיו.
אני ההיתי חייבת הם רצו לקחת אותך ממני..
אני הלכתי והשארתי אותך פה לבד אבל רק שתדעי שעשיתי זאת למענך
כי אני אוהבת אותך'

קראתי את המכב ושוב בכיתי מוצאת את עצמי לבד ברחבי לונדון כשאין לה איפה לישון,נישאר איתחי רק הטליון שאמא הביאה לי,אין לי כרגע כלום מלבד הטליון המוזהב,אני כבר 3 שנים מחפשת את עצמי ברחובות,מחפשת אחר אוכל,ואחר מים או משקה בשביל לשרוד,אני ככה כבר 3 שנים,מאז שאימי נעלמה והשאירה לי את המכב ההוא,כיום אני בת 17 אבל אני עוד ההיתי טיפשה בגיל 14 ההיתי טיפשה כי לא הבנתי מה הולך סביבי,ההיתי עוד אחת מהמפונקות האלה אני ההיתי טיפשה,פשוט טיפשה,עוברים להם ימים חודשים ואימי עדיין לא הגיעה,כבר התעייפתי מלחפש אותה ברחובות ואז למצוא לעצמי ספסל או פח זבל בשביל לישון,בהתחלה היה לי קשה להיות לבד ברחובות לגור שם,זה היה קשה כשכל הילדים היו מסביבך והם צוחקים עלייך ומקללים עלייך,זה ממש לא כיף ככה חייתי את שלושת השנים האחרונות,עד עכשיו אני לא יודעת מהו סיבתה האמיתית להעלמותה של אימי,זה היה כל כך מוזר ביום שהיא נעלמה כשהבנתי שהיא לא עומדת לחזור לפי המכתב אני זוכרת שבכיתי הרבה,עכשיו אני קצת גדולה אבל עדיין לגור ברחובות זה קשה אפילו קשה מאוד,או כן איזו טיפשה אני שכחתי להציג את עצמי אז שמי הוא אמנדה,אמנדה נואל,אני בת 17 כמו שאתם יודעים,אבא שלי נפטר כשההיתי קטנה ורק אימי ואני נשארנו ביחד עד לפני 3 שנים..


תגובות (3)

העם דורש שתתחילי!!!
ואם את תתחילי אני אזכה לעוד פרק ואת תזכי לתגובות טובות!!!
אחלה עסקה!!!
לא ככה?!?

14/09/2013 23:37

תמשיכיייי זה מושלם

14/09/2013 23:51

חצי שניה? את בטוחה חחחחחחחחחח סתם
זה מושלם! תמשיכי :))

15/09/2013 01:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך