שירז סוייפר דיירקשנית
אוווו חמודים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.polyvore.com/together_forever/set?id=82483867
3 תגובות וממשיכה!!!!!!

Little Mix Perfect- פרק 26

אוווו חמודים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.polyvore.com/together_forever/set?id=82483867
3 תגובות וממשיכה!!!!!!

*מנקודת מבטה של שירז*
נכנסתי למכונית של הארי ונסעתי לכיוון הבית של תובל שהחיוך לא יורד לי מהפנים! זהו, הגעתי לבית שלו, אני הולכת להיפרד ממנו! בצורה נעימה ומנומסת (בריטים *~* ♥♥). נכנסתי לבית של תובל ודפקתי על הדלת. מה קרה? למה הוא לא פותח? הדלת כבר הייתה פתוחה ונכנסתי פנימה. ראיתי את תובל, מתנשק, ולא איתי!! אנחנו לא נפרדנו, אז הוא בגד בי!
"הלו? כדור הארץ לאנשים הכי מסריחים!" צעקתי והוא הסתובב אליי.
"אתה כל כך מגעיל, אני לא מאמינה עלייך" צעקתי עליו. נכון, רציתי להיפרד ממנו, אבל עדיין הרגשתי את הלב שלי נשבר.
"אני רציתי שתרגישי מה שאני הרגשתי" אמר.
"לא היה כלום עם הארי!" צעקתי צעקה של החיים.
"אז מה זה היה?" שאל עצבני.
"אני קמתי והראשון שהיה בחדר, זה היה הארי, אני נזכרתי בהכל וזה די מפחיד אתה יודע, וחיבקתי אותו מהפחד, לא משנה מי היה שם הייתי מחבקת אותו, גם אם זה היה ליאם/פרי/ לי-אן או וואטאבר!!!" צעקתי.
"כולם יודעים שאת דלוקה על הארי אפילו אני!" אמר.
"נו יש לך בעיה עם זה?" שאלתי.
"לא חוץ מזה שאת חברה שלי!!!!" אמר.
"כדי שתדייק, הייתי, אני לא רוצה לראות אותך יותר בחיים!" צעקתי ויצאתי החוצה.
"חכי" צעק.
"מה אתה רוצה חתיכת גורילה?" שאלתי כבר ליד האוטו. הוא התקרב אליי ונישק אותי, הבן אדם הזה חולה! העפתי לי סטירה ושהיה לו כבר צורה של היד שלי (כבר לא בריטים חחח).
"מה אתה חושב לעצמך?" צעקתי ונתתי לו בעיטה. נכנסתי לאוטו במהירות, נסעתי, לא יודעת לאן אבל נסעתי, הבן אדם הזה דוחה!, התחלתי לבכות תוך כדי שאני חושבת עליו. הגעתי לבית של הבנים. כולם היו בבריכה מאחור, נכנסתי לחדר של הארי, לא רציתי שאף אחד יראה אותי, התחלתי לבכות שאני שומעת את Taken.
*מנקודת מבטו של הארי*
הייתי רעב אז נכנסתי לבית לנשנש, לפתע שמעתי בכי מתוק כזה, ו Taken נשמע, מי זה?, הבכי בא מהחדר שלי, פתחתי את הדלת וראיתי את שירז.
"היי! מה קרה בייב?" שאלתי והתיישבתי לצידה.
"תובל, הוא בגד בי" אמרה בוכה.
"רגע אבל נפרדת ממנו" אמרתי.
"כן זה מה שרציתי לעשות, נכנסתי לבית שלו וראיתי אותו מתנשק אם איזה מישהי, רבנו אוחר כך הוא נישק אותי" אמרה.
"הבן אדם הזה דוחה" אמרתי והיא המשיכה לבכות. היא שמה את ראשה על רגלי וליטפתי אותה. לאט היא נרגעה. אני ידעתי שהוא דוחה, אבל זה לא מה שמשנה עכשיו!
"הארי?" שאלה.
"מה?" שאלתי.
"אתה לא תעשה לי את זה נכון?" שאלה.
"ברור" אמרתי והיא קמה.
"Together?" שאלה.
"Forever" עניתי בחיוך. Taken נגמר, ולפתע נשמע השיר Irresistible, השיר האהוב עליי (באמת). התקרבתי אל שירז, נישקתי אותה. היא מדהימה, כל מה שהיה עבר לי בראש, שהאי כעסה עליי ואני עליה, שאותו יום שאני לא הסכמתי, היום שהיא טבעה ואני עשיתי לה הנשמה, פשוט הכל!!


תגובות (4)

מושלם תמשיכי דחוף!

18/05/2013 04:24

כן, תמשיכי!

18/05/2013 05:02

דיייי איימלה זה מוושלם
את חייבת להמשייך

18/05/2013 08:20

תמשיכי!!!! זה אחד ה- סיפורים אם לא יותא

18/05/2013 15:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך