שירז סוייפר דיירקשנית
חלק אחד! סורי עפתי לבריכה!

- סוואגית ♥ xoxo

Live movie- כנסו!

חלק אחד! סורי עפתי לבריכה!

- סוואגית ♥ xoxo

היוש לכם! וואטאפ? תקשיבו אני בזמן האחרון איבדתי את הכיוון (אהאה וואן דיירקשן.. הבנתם?) עם כל הדמיות אז אם אני לא יודעת אז בטח שאתם לא לכן עכשיו אני מסקרת את כל הדמיות!

וונדי – חברה של הארי, בת 19, שיער ארוך גלי וחום עד אמצע הגב. עניים ירוקות דיי בהירות. רזה קצת גבוה
תכונות: לוקחת על עצמה את כל המטלות, אוהבת להיות עצמאית, מכבדת את כולם, מצחיקה .
תחביבים: לשחק במחשב, לרקוד, להיות באייפון, שרה יפה מאוד ולביים סרטים ותוכניות.
משהו יחודי לה: מעריצה את מיילי סיירוס, היא מאוד יפה אך לא חושבת ככה, מפחדת מכלבים
וונדי גילתה לאחרונה שהיא חוזה עתידות..
האחים של וונדי שמוזכרים די הרבה בסיפור: וויל, אחיה הגדול, נשוי לוונסה, לילדה שלהם קוראים מיי, שגם תשתתף בסיפור.
וונדי…
ניק, אחיה הקטן, לא ממש קטן, בן 17, עושה הרבה שטויות ובאלגן אבל הוא יעזור לוונדי שהיא צריכה אותו.
ואחריו, הקטנה ביותר ואיך אפשר לא לשכוח אותה, ג'ייד, אחותה הקטנה ביותר של וונדי, סוויפטית בנשמה שזה אומר: ללבוש חולצות כמו שטיילור אוהבת או שמה בקליפים (סתם דוגמא, שימו לב לחולצה שלה:
http://www.youtube.com/watch?v=VuNIsY6JdUw) מסתפרת כמו טיילור, ועוד… שונאת את הארי אבל עכשיו נאלצת לחיו איתו, ג'ייד תהיה הרבה בסיפור אז כדי לכם לזכור אותה!, בת 14, החברה הכי טובה שלה היא אמילי שהיא גם סוויפטית, המשפט שג'ייד תמיד אומרת להארי: "תסתום כבר עם הקיפוד על הראש! טיילור פוראבר" (המשפט הזה יחזור על עצמו!)

אליס: החברה הכי טובה של וונדי ואמבר, הם שלישיה בלתי נפרדת עד ש… (לא יגלה!), בת 19,שיער בלונדיני ארוך וגלי. עניים ירוקות. רזה ולא ממש גובה.
תכונות: עצלנית, משכנעת מהר, ממהרת תמיד, יהירה ומתחרטת מהר על מעשיה.
תחביבים: לעצב בגדים, להתאים הכל להכל, לשיר, ולראות טלוויזיה.
משהו יחודי רק לה: מעריצה את ואן דיירקשן בסתר, חוש אופנה מעולה ויפה. מאוהבת בהארי אך לא יודעים זאת, היא עוד תהייה הפתעת העונה!

אמבר: החברה הכי טובה של וונדי ואליס, העשירה ביותר, המשפחה שלה מוכרת בכך שהם עשירים, בזכותה וונדי ואליס מכירות את וואן דיירקשן, האינסטגרם שלה מפוצץ תמונות ומלא לייקים/עוקבים.. בת 19 שיער חום וחלק ארוך. עניים כחולות. רזה וקצת גובה.
תכונות: מפונקת, ילדותית(טיפה), תמיד משיגה את המטרות שלה.
תחביבים: לצלם ולתעד כל רגע, לרקוד
משהו יחודי רק לה: גדלה לבית עשיר במיוחד, מעריצה גם היא את ואן דיירקשן, מצלמת מעולה.. הבן של חבר של אבא שלה ידיד טוב מאוד שלה ששמו בראד. בין אמבר לבראד יקרה משהו.

אביה: חברה טובה של וונדי, אליס ואמבר, הלכה לחופשה בישראל עם המשפחה שלה ושחזרה גילתה שאהובה, זאין, החבר הכי טוב של חברות שלה,

ענבר: חברה של זאין ובת דודה של נייל, אביה נפטר לפני זמן מה ואמא מאוד שומרת עליה, אמה לא יודעת שהיא יוצאת עם זאין וגם לא מרשה לה, לכן נייל וענבר המציאו סיפור כיסוי שהיא גרה עם נייל וזאין גר רחוק מאוד למרות שהם גרים באותו בית cx… שיער חום וחלק, עניים חומות בת 20, די גבוה ורזה. קופצנית אבל גם שקטה רוב הזמן, נבהלת מהר, אוהבת לשיר, החלום שלה זה להופיע עם וואן די

נוי: חברה של נייל, בת 19 וחצי, אוהבת לעשות שטויות, לרוץ, לשחק, לקפוץ, קשה לה לשבת רגע אחד! כשהיא מתאהבת היא תתן את כל ליבה אל אהובה. אוהבת לצאת למעודנים אבל בגלל שהיא עם נייל היא כבר לא. לא ממש גבוה ורזה, בלונדינית טבעית ושיערה גלי, עניים כחולות מדהימות, גרה במשפחה עשירה מאוד אבל אף אחד לא יודע.. (אהאה רמז שנראה אם אתם גאונים!, ולא היא לא גרה עם אמבר) מעריצה את ביג טיים ראש וחופרת לנייל שיפגיש אותה איתם. משפט שהיא אומרת לנייל כדי לעצבן אותו: " לוגן חיים שלי!!!!" חחחחח ונייל נהיה אדום!

רום: חברה של ליאם אחרי הרבה דברים, בת 19, תיאור חיצוני: שיער שטני בהיר (טבעי) חלק עד הכתפיים, עיניים כחולות כהות, רזה, גבוהה
אופי: מצחיקה, צוחקת *מכל* דבר ;), חברה טובה מאוד!, עוזרת תמיד, נחמדה לכולם, תמיד עם חיוך על הפנים, ילדותית אבל בקטע חמוד, מדברת המון;), מוזיקה זה החיים שלה!! והיא כל הזמן שומעת מוזיקה בטלפון עם האזניות!
תחביבים: מנגנת בגיטרה ופסנתר, שרה, רוקדת ומבשלת מעוללה!
באופן כללי: מאז שהייתה קטנה רצתה להיות זמרת, במקור מישראל ועברה ללונדון (או איפה שהסיפור יתרחש) השנה כדי לנסות לפתח קריירה בשירה.
המוזיקה שהיא שומעת זה בעיקר אדל(האיידול שלה), קייטי פרי, ריהאנה, מיילי סיירוס .


תגובות (3)

מחכה לפרק כבר !

07/06/2013 04:36

כמו שאביה אמרה…מחכה לפרק ^_^
אוהבת אותך המון…
אה ו,הכנתי את הוואנשוט שביקשת אם באלך ;)
את כותבת מושלמי D:
(אפשר להיכנס לפרופיל שלי רק מפלאפונים אז אם את רוצה להיכנס לפרופיל רק דרך אייפון או גלאקסי ;)
מהממת… ❤
אה ו…תמשיכי?!
Love You All<3
lian…;)

08/06/2013 05:48

מתי את ממשיכה???

11/06/2013 12:56
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך