יפות שלי אם יהיו פה 4 תגובות לפחות (שונות ) אז מחר אני עושה פרק כפול אבל בגלל שאני חולה עליכן אני נותנת לכן הצצה אבל רק אם יש פה 4 תגובות

Live The Dream עם 1D פרק 2

יפות שלי אם יהיו פה 4 תגובות לפחות (שונות ) אז מחר אני עושה פרק כפול אבל בגלל שאני חולה עליכן אני נותנת לכן הצצה אבל רק אם יש פה 4 תגובות

זה זה לואי היא אמרה וצרחה "מי זה לואי "? אמרתי והיא הייתה מזועזעת "מה מי זה ??, הוא רק חבר בלהקה הכי מפורסמת בעולם מה יש לך?" "לא מעניין אותי " אמרתי ולי הייתה המומה היא פשוט הסתכלה עליי כאילו אני חייזר שדיבר עברית ושהייתה לו אסלה על הראש היא התקדמה לכיוון לואי או איך שלא קוראים לו וגימגמה "היי קוראים לי לי ואני מעריצה ענקית שלכם , אני יכולה לקבל חתימה " בטח אבל אנחנו לומדים באותה כיתה אני רוצה שיתייחסו אליי כמו לכל נער אחר ולא כמו למפורסם "אין בעיה "ענתה וקרצה לו "תגידי מי זאת?" אמר והצביע על ג'סיקה "זאת החברה הכי טובה שלי ,אני אשמח להכיר ביניכם אם אתה רוצה " הוא התלהב והינהן במרץ הוא כאילו התחנן שהיא תכיר ביניהם ."ג'סי , יש פה מישהו שמאוד ישמח להכיר אותך " (ג'סי קיצור של ג'סיקה) "היי אני לואי , מי את אם אפשר לשאול?" שאל בקול סקסי (איזה חמוד לואי ,הערת הכותבת ) "היי אני ג'סיקה , אבל אתה יכול לקרוא לי ג'סי " אמרתי בביישנות והורדתי את מבטי לרצפה הוא נגע לי בפנים ידו הייתה חמה המגע שלו ליטף לי את הפנים והרים לי אותם מהרצפה " הייתה לי תחושה מוזרה שלא הרגשתי בעבר היו לי פרפרים בבטן חשבתי שזה משהו לא טוב שאכלתי או שתיתי אבל לי ( שהיא מומחית בכל מה שקשור לאהבה אמרה שאני מתאהבת ) הגענו לבית ספר ירדנו כולנו וראינו את אשלי הולכת בהליכה סנובית אפילו לואי תפס ממנה מרחק הוא לא רצה להתקרב אליה הוא ראה על הפנים שלה שהיא שחצנית ומתנהגת כמו איזה דיווה שחושבת שכל העולם שלה וכולם עובדים רק כדי לשרת אותה בינתיים הגענו לכיתה המורה עדיין לא הייתה בכיתה והשיעור עדיין לא התחיל פתאום קיבלתי sms מלואי הוא כתב לי שהוא אוהב אותי הייתי בהלם ייתי קפואה לא ידעתי מה לענות לו רצתי הכי מהר שיכולתי ללי כדי שהיא תעזור לי ואז ראיתי אותה מתנשקת עם…


תגובות (5)

היי למה אין תגובות?

06/08/2013 16:32

תמשיכי דחוףףףףףףף!!!!זה מהמם:)
xx

06/08/2013 23:45

תמשיכי דחוף!!!

07/08/2013 00:56

תמשיכיי

07/08/2013 08:25

תמשיכי פליזז היום!

07/08/2013 08:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך