live the dream פרק 14 פליז תגיבו:)

:)Dana13 17/01/2014 1178 צפיות 7 תגובות

Live the dream 14:
״היא תפוסה״ אמרתי למוכר , אבל למה אני מרגיש ככה ?!? זה קורה לי רק כשאני מקנא , אבל אני לא מקנא .
או שכן?!?
״מצטער אחי לא ידעתי״ המוכר אמר והביא לה את שלושת המילקשייקים
״תביא לי גם אחד כזה״ אמרתי לו , ובדיוק קייט הביאה לו את הכסף וחייכה אליו , למה זה כל כך מפריע לי שהיא מחייכת אליו ככה ?!?
״המילקשייק שלך״ הוא אמר והגיש לי את המילקשייק
״תודה״ אמרתי בקרירות והגשתי לו את השטר .
״את לא תצליחי לסחוב הכל״ אמרתי לקייט ולקחתי אחד מהמילקשייק
״סליחה?!?, למה שאני לא יוכל לסחוב ?!?״ היא שאלה מופתעת וכועסת
״כי יש לך רק שתי ידיים את יודעת״ אמרתי, והיא חטפה את המילקשייק מידיי
״אני יסתדר , אני לא צריכה את העזרה שלך״ היא אמרה בעצבים והלכה לכיוון הבנים .

*למחרת*

״טוב היום החתונה שלי , אתם באים לחלק של האולם ולא לכנסייה . רצוי שתבואו עם בת זוג , בשמונה להיות שם ! בלי איחורים ! ״ סיימון הזכיר לנו , טוב נו אני מבין אותו כי כל הזמןש הוא מדבר איתנו אנחנו עסוקים בלהחטיף סטירות אחד לשני.

״אתם שומעים אותי בכלל?!?״ סיימון אמר בעצבים . הפעם לא החטפנו סטירות , זה פשוט שכל אחד היה בפנטזיה אחרת . במקרה שלי הפנטזיה היא קייט , אני לא מבין מה קורה לי , למה אני לא מצליח להוציא אותה מהראש , למה הסקס שהיה לי איתה זה הדבר הכי טוב שקרה לי ?!?
״כן״ כולנו ענינו לו יחד
״יופי ! עכשיו אני חייב ללכת כי כבר שש וחצי ועוד חצי שעה החופה !״ סיימון אמר והסתכלתי עליו הוא היה כבר חליפה והכל ..
״ביי״ אמרנו לו ועלינו כל אחד לחדרו .

-נקודת מבט קייט-

״היי״ הארי אמר לי כשנכנס לחדר
״היי״ עניתי לו .
״כדי שתתחילי להתארגן לחתונה ״ הוא אמר ואני הנהנתי בראשי
״איזה צבע השמלה שלך?״ הוא שאל
״שחור ובורדו , למה?״ שאלתי מבולבלת
״את תביני אחר כך״ הוא אמר והתיישב על המיטה
״טוב אני נכנסת להתקלח״ אמרתי ולקחתי איתי את הבגדים .

המים החמים שטפו את גופי ופתאום נזכרתי במשהו, נזכרתי באותו הלילה , כמה שאני שונאת אותו זה הרגיש יותר טוב מתמיד !

יצאתי מהמקלחת ולבשתי את השמלה שלי, התאפרתי שמתי צמיד יפה , טבעת נוצה ועגילי נוצה ויצאתי .
(http://www.polyvore.com/untitled_110/set?id=109823063)
״וואו״ הארי אמר כשראה אותי . הוא בחן את כל גופי עם עיניו ולבסוף עיניו ננעלו על החזה שלי.
״תעיף את העיניים שלך משם!״ אמרתי לו והסתכלתי עליו , הוא לבש חולצה מכופתרת בצבע בורדו וג׳קט שחור בגלל זה הוא שאל מה הצבע של השמלה שלי .
״התאמת את הבגדים שלך לשלי״ אמרתי בשקט
״כן חשבתי שזה יראה יפה״ הוא אמר וחייך
״ אממ הארי תגיד לחבר שלך להירגע ומהר!״ אמרתי והסתכלתי על ה׳איבר׳ שלו שבלט ממכנסיו.
״בואי נצא כבר ״ הוא אמר במהירות ויצא מהחדר ואני יצאתי אחריו .

ירדנו ללובי וכולם כבר היו שם , הם היו נראים כל כך יפה. ג׳וס הייתה עם שמלה כחולה ארוכה שממש החמיאה לה והיא צבעה את השיער את הקצוות שבצבע סגול שלה חזרה לשחור , היא הייתיה נראית מדהים!.
(http://www.polyvore.com/cgi/set?id=101894464)
״ואוו ג׳וס את נראית מדהים!״ החמאתי לה
״תודה גם את״ היאמר וליוך ענק נמרח על פניה.
״בואו צריך לצאת״ לואי אמר ולקח את היד של אלינור והחזיק אותה קרוב אליו . שמתי לב והארי היחיד שהתאים בין השמלה שלי לחולצה שלו, זה נחמד מצדו. אני יודעת שזה נשמע שטותי אבל עדיין יש בזה משהו … חמוד.

____
הגענו לאולם , הוא ענק ! מלא בשולחנות שמקושטים בצורה יפה והמקום מדהים! בחיים לא ראיתי אולם חתונות כזה יפה ומפואר . אני והארי נכנסו , יד ביד , כשהבזקי הפפראצי לא מפסיקים וכולם צועקים לנו
׳קארי תמונה לפה! ׳ קארי, זה הכינוי שהמציאו לנו
״בואי ניתן להם כמה תמונות״ הארי לחש לי באוזן . הוא הניח את ידו על מותניי וחייכנו לעבר הצלמים.
הסתכלתי לעבר הכניסה של האולם ולא האמנתי למראה עיניי
״ג׳סטין לפה !״ שמעתי את אחד הצלמים צועק . ואז חזרו אליי כל הזכרונות , כל מה שניסיתי לשכוח , כל מה שהסתתרתי ממנו , הוא פה , אני לא מאמינה שהוא פה .


תגובות (7)

להמשיך עכשיווווווווו!!!

17/01/2014 08:12

תמשיכי!!!!

17/01/2014 10:34

אעאעאאעעאאעאעע
תמשיכי !!!!!!!!!!!!!

17/01/2014 12:30

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אמרת מרתון עד פרק 15!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה פשוט מושלםםםם

18/01/2014 12:59

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייי

19/01/2014 05:36

תמשיכי בבקשה זה מווושלםם! !!!!! ו..הבטחת מרתון! !

19/01/2014 08:00

הבטחת מרתוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אני רוצה כבר את פרק 15!!!!!!!!!!!!
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

19/01/2014 09:32
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך