:)Dana13
תודה לכל מי שמגיבה אתן לא מבינות איך זה משמח אותי!!!! רק בגללכן אני ממשיכה לכתוב !!!!!!

Live the dream פרק 20 +21 ווהוו :)

:)Dana13 26/01/2014 1061 צפיות 9 תגובות
תודה לכל מי שמגיבה אתן לא מבינות איך זה משמח אותי!!!! רק בגללכן אני ממשיכה לכתוב !!!!!!

וואי אני מצטערת על הנשיטה !! קיבלתי חיסונים בשני הידיים והן כאבו לי ממאוודד!! בקיצוור אני ממש מצטערת !!! 5+ תגובות ואני מעלה היום גם את פרק 22 :) אוהבת אותכן:)

21+Live the dream 20:
-נקודת מבט הארי-
ישבתי שם בחדר מחזיק בידה ולא עוזב .
״סליחה״ שמעתי את אחד הרופאים .
״אנחנו צריכים להכניס אותה לניתוח״ הוא אמר . נשקתי לה בלחי ויצאתי משם מנגב את הדמעות.
״הארי אנחנו חוזרים למלו-״ הם אמרו ל לא נתתי להם להשלים משפט וקטעתי אותם
״אני נשאר פה!״ אמרתי , אני לא יעזוב אותה.
״הארי..עשר בלילה והניתוח שלה רק איזה שעתיים״ לואי אמר לי
״לא אכפת לי״ ישבתי שם מחוץ לחדרה מסרב לזוז.
״גם אני נשארת״ ג׳וס אמרה וישבה לידי
״ג׳וס..״ זאין אמר לה
״זאין זה בסדר אתה יכול ללכת , אני נשארת״ היא אמרה לו אבל הוא סירב לעזוב אותה והתיישב לידה.
״טוב נבוא לפה ישר בבוקר״ ליאם אמר ואנחנו הנהנו .
״הארי הבאתי לך ארוחת ערב״ ג׳וס אמרה מחזיקה בידה מגש עם אוכל.
״אני לא רעב״ אמרתי בקרירות.
״הארי אתה צריך לאכול..״ היא אמרה
״אני לא רעב!״ אמתי בעצבים . לא התכוונתי להתעצבן ככה , אבל אני לא יכול לחשבו על שום דבר אחר מלבד זה שהבחורה הזאת , שגרמה לי להרגיש דברים כאלה , שגרמה לי להרגיש מאושר עם כל מגע שלה. אני יכול לאבד אותה.. את המגע.. את התחושה…ועוד עכשיו, אחרי שאני יודע שגם היא אוהבת אותי , למה זה היה צריך להיות כל כך מסובך אצלנו.
_____

ראינו את הרופאים חוזרים עם קייט על מיטה ומכשיר הנשמה מחובר אליה .
״קייט״ קראתי כשראיתי אותה וקמתי על רגליי.
״אתם קרובים של קייט?״ הרופא שאל .
״כן״ ענינו לו
״מה עם משפחה?״ הוא שאל
״יש לה רק אבא אבל הוא נמצא בלונדון״ ג׳וס ענתה לו .
״אוקיי. טוב תראו, הניתוח הצליח ! אבל היא צריכה להשאר בבית החולים עוד יום כדי לבדוק שהכל בסדר״ הוא אמר וחיוך ענק נמרח על פניי .
״היא צפויה להתעורר בשעות הקרובות, כדי שמישהו ממכם יהיה ער כשהיא תקום״ הרופא הוסיף ואנחנו הנהנו.

*כעבור שעתיים*
ישבתי על הכיסא צמוד אליה .
״הארי..״ שמעתי את קולה המתוק. פתחה את עינייה באיטיות.
״קייט״ אמרתי מאושר .
״ג׳וס זאין היא התעוררה!״ צעקתי להם והם באו במהירות
״קייט!״ הם אמרו בשמחה ביחד. קייט השארה בשקט ולא אמרה כלום .
״הארי..״היא חזרה על השם שלי וג׳וס וזאין יצאו השאירו אותנו לבד.
״שמעתי אותך״ היא אמרה בשקט. מה זאת אומרת היא שמעה אותי?!?
״גם אני אוהבת אותך״ היא אמרה והלב שלי פעם כל כך חזק שאני חוש שיכולתי לשמוע אותו . סוף סוף , אני איתה …. עם אהבת חיי.

___

״הארי אני יכולה לאכול לבד אתה יודע״ אמרתי עוצרת את ידו שמחזיקה כף עם מרק חם שהוא כמעט הכניס לי לפה.
״כן אבל יותר כיף שאני מאכיל אותך״ הוא אמר והכניס לי לפה כף גדולה עם מרק.
״היי״ ג׳וס אמרה והיא וזאין נכנסו לחדר.
״טוב אם אתם מסתדרים פה אז אנחנו נחזור למלון , אנחנו עייפים אז רצינו ללכת למיטה.. ״ ג׳וס אמרה במבט מצטער.
״זה בסדר״ אמרתי לה שתרגיש בנוח עם זה שהיא הולכת , אני מבינה אותה .
״אהה ואני לא בטוחה שאתם הולכים למיטה בגלל שאתם עייפים ״אמרתי וכולנו צחקנו.
״אוי מטומטמת״ היא אמרה מנסה לעצור את הצחוק .
״ביי״ היא וזאין אמרו ביחד. ״עוד כף גדולה מגיעה לפה של קייט״ הארי אמר דוחף לי כף לפה וגורם לי לגכח
״הארי אני לא בת שנתיים״ אמרתי מגכחת . הוא הניח את המרק בצד ושכב לידי במיטה, זאת הייתה מיטה ליחד , ככה שהיינו צריכים להיות צמודים , מאוד. ״כבר שתיים לפנות בוקר כדי שנלך לישון״ הארי אמר ונתן לי נשיקה קטנה בלחי . ״הארי אתה צריך לאכול״ אמרתי לו ״ג׳וס אמרה לי שלא אכלת כלום״ הוספתי .
״אל תדאגי לי״ הוא אמר ״אני כן דואגת״ אמרתי וקירבתי אותו עוד יותר אליי יותר ממה שהיינו כבר .
״אני אוכל בבוקר״ הוא אמר ״עכשיו לכי לישון״ הוא נתן לי נשיקה גדולה בשפתיים.

____

״בוקר טוב בייב״ שמעתי את קולו הצרוד והעמוק של הארי שבבוקר הוא ניהיה עוד יותר צרוד. והוא נתן לי נשיקה קטנה בשפתיים.
״איו הארי לא צחצחת שיניים״ אמרתי וניתקתי את הנשיקה והוא גיכח. ״לא אכפת לי״ הוא אמר והמשיך לתת לי נשיקות קטנות על השפתיים.
״היי״ ראינו את כל לואי נכנס.
״אופס״ הוא אמר כשהוא ראה אותנו מתנשקים. הארי קם מהמיטה ועמד לידה. ואחרי כמה שניות נכנסו כל שאר הבנים עם החברות שלהן, ואלינור.
״היי בוקר טוב״ אמרתי להם ״איך את מרגישה?״ אלינור שאלה
״יותר טוב תודה״ עניתי לה.
״טוב..אני ג׳וס בריטני וקטלין הבאנו לך בגדים יפים ואיפור .. את יודעת יש רופאים חמודים״היא הוסיפה וקרצה לי .
״מה זאת אומרת יש רופאים חמודים?!״ הארי שאל בעצבים.
״אהה הם עדיין לא יודעים עליכם״ לואי אמר .
״יודעים מה?״ קטלין שאלה מבולבלת .
״שהארי וקייט ביחד, אבל באמת.״ לואי אמר
״מה ?! אתם לא ביחד רק בשביל הפירסום?!״ בריטני שאלה מופתעת , אבל על כולם היה הבעת פנים המומה חוץ ממי שכבר ידע.
״אני מניח ששמנו לב שיש לכם קטע , בגלל שהארי היה אתמול בדיכאון אבל עדיין לא חשבתי שתיהיו ביחד״ ליאם אמר.
״טוב בכל זאת,בואי נגנדר אותך בשביל הארי״ אלינור אמרה וקרצה לי .
״הארי אתה כל כך הולך לאהוב את התחתונים שלה ״ היא אמרה ואני צחקתי .
״כבר ראיתי , ואהבתי ״ הוא אמר ואני רק עוד יותר צחקתי. כולם היו בשוק לא הבינו איך הוא ראה . ואז הוא סיפר להם את כל מה שקרה בין שנינו . וכולם היו פעורי פה.
״טוב אז בואי נגנדר אותך בשביל הארי אפילו אם הוא ראה את התחתונים״ אלינור אמרה ואני צחקתי.
״טוב בנים צאו״ היא אמרה וכל הבנים יצאו חוץ מהארי. ״הארי זה כולל אותך״ אמרתי וגיכחתי
״אני רק ישב בצד ויראה״ הוא אמר וחייך. ״צא״ אמרתי וחייכתי אליו.
___
אחרי שהן הלבישו אותי בבגדים יפים , אפרו אותי וסידרו לי את השיער בצורה יפה
(http://www.polyvore.com/cgi/set?id=110629311)
הבנים נכנסו.
״את נראית נהדר״ ליאם אמר וכל הבנים הסיכמו איתו . כולם יצאו מהחדר ורק אני והארי נשארנו.
״את מושלמת״ הוא אמר ונתן לי נשיקה קטנה בשפתיים.
״מצטער להפריע לכם אבל לפני שאנחנו משחררים אותך יש כמה דברים שאני צריך להגיד״ הרופא נכנס לחדר ואני והארי התיישבנו על המיטה.
״טוב , דבר ראשון, את צריכה לשים קרח על המקום כל ערב . זה יכאב טיפה אבל זה יתרפא יותר מהר.
ודבר שני, את לא יכולה להתאגרף למשך חודש״ הרופא אמר. מה?!? לא אני חייבת להתאגרף אין מצב !!!! חוץ מזה שאני אוהבת את זה. אבא שלי…הוא יהרוג אותי בשניה שישמע מזה.


תגובות (9)

שמחה שזה משמח אותך (אוהבת לשמח אנשים ;) ) וכמובן שתמשיכייייייייי מידדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!!

26/01/2014 08:20

תמשיכי גם אני אוהבת לשמח סיפור מדהים!!!!!

26/01/2014 10:45

אכשיו את ממשיכה

26/01/2014 10:55

מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם אני כל יום נכנסת לפרופיל שלך לראות אם העלת פרק והפעם כפול!!!!!!!!!!!!!!!!!! איזה כיףףףף ליייייייייייייייייי תודה רבה רבה רבהההההה
אוהבת 3>

26/01/2014 12:25

תמשיכייייייייייייי זה מושלםםםם!!!1

26/01/2014 12:32

שש תגובות !!!
תמשיכי

26/01/2014 14:07

היי…
את רשמת שאני אמרתי שאני כותבת את הסיפור קודם כל אני רשמתי שאני מתרגמת את הסיפור רשמתי את זה בכמה פרקים שהעלתי אני רשמתי שתירגמתי…
וגם רשמתי ב"קצת על עצמי" שזה סיפור מהפייסבוק…. את יכולה לבדוק עם את רוצה…

27/01/2014 08:29

אני ממש מצטערת אני לא ראיתי שרשמת!!!! וואייי מממש סליחחהה !! טעות שלי!!

27/01/2014 08:43

אני ממש מצטערת אני לא ראיתי שרשמת!!!! וואייי מממש סליחחהה !! טעות שלי!!

27/01/2014 08:43
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך