:)Dana13
תודה לכל מי שמגיבה אוהבת אותכןןןןן❤️

Live the dream פרק 22 :)

:)Dana13 28/01/2014 1020 צפיות 5 תגובות
תודה לכל מי שמגיבה אוהבת אותכןןןןן❤️

אוקיי אזהרה מראש יש יחסית הרבה קללות בפרק
Live the dream 22:

״טוב , דבר ראשון, את צריכה לשים קרח על המקום כל ערב . זה יכאב טיפה אבל זה יתרפא יותר מהר.
ודבר שני, את לא יכולה להתאגרף למשך חודש״ הרופא אמר. מה?!? לא אני חייבת להתאגרף אין מצב !!!! חוץ מזה שאני אוהבת את זה. אבא שלי…הוא יהרוג אותי בשניה שישמע מזה.
יצאתי מהחדר במהרה והלכתי לשירותים , שמתי את ידי עלהכיור ואת הראש בין ידי.
״קייט..״ הארי קרא לי . ״הארי זה שירותי בנות צא״ אמרתי לו ״לא אכפת לי״ הוא התקרב אליי.
״זה רק למשך חודש..״ הוא אמר מנסה להרגיע אותי.
״הארי אתה לא יודע כלום!״אמרתי בעצבים ״אז תספרי לי״ הוא אמר בעצבים חזרה .
״זה אבא שלי… האיגרוף זה הכל בשבילו , הוא כל הזמן רצה בן שיהיה מתאגרף אבל מה לעשות שיצא לו בת ?!? אז הואהחךיט לעשות אותי מתאגרפת , אפילו לא שאל אותי פשוט כפה את זה עליי . אני לא רוצה להיות מתאגרפת אבל אסור שאבא שלי יגלה הארי בבקשה אסור שהוא יגלה..״ אמרתי להארי כשדמעות יוצאות מעיניי. הארי העביר את ידו על פניי וניגב את הדמעות .
״בואי נחזור למלון״ הוא אמר וחזרנו יחד למלון.

_____
ישבתי בחדר שלי ושל הארי מחכה שהארי יחזור מהארוחת ערב שלא היה לי חשק לרדת אליה .
״היי איך את מרגישה?״ שמעי את הארי נכנס
״יותר טוב..״ עניתי כשחולצתי מורמת וסימן של שטף דם מופיע בבטני . הוא הלך למקרר והוציא לי משם קרח. ״את צריכה לשים את זה״ הוא אמר והביא לי את הקרח הנחתי את הקרח על המכה וצרחת כאבים קטנה יצאה מפי . ״שש.. אני פה איתך״ הוא החזיק בידי. הוא שכב לידי במיטה , צמוד אליי וראה את מבטיי הכואבים. הוא נתן לי נשיקה קטנה איפה הפצע ואני גיכחתי למעשיו ״אולי זה לא יעזור אבל שווה לנסות״ הוא חייך אלי. אחרי כמה דקות מביכות של שקט הוא הסתכל עליי ופתח את פיו , הוא רצה לדבר אבל.. הוא נתקע.
״קייט?״ הוא שאל אותי והפניתי את מבטי אליו והסתכלתי בעינייו הירוקות שהמיסו אותי.
״אממ.. את יכולה לספר לי מה קרה איתך ועם ג׳סטין?״ הוא שאל . שתקתי , לא ידעתי מה להגיד הזיכרונות חזרו אליי .

*פלאשבאק*
-נקודת מבט קייט-
״בייב אני הולכת לקנות משהו אני יהיה פה עוד חצי שעה״ אמרתי לג׳סטין שישב בסלון
״אם קרוליין תפנה אלייך תתעלם ממנה , זה מה שאני עושה״ אמרתי לו וגיכחתי
״ביי אני יתגעגע״ הוא אמר ונתן לי נשיקה קטנה על השפתיים.

-נקודת מבט קרוליין(אחותה)-
״חצי שעה אנחנו יכולים לעשות את זה פעמיים!״ באתי לסלון והתיישבתי ליד ג׳סטין
״זאת אחותך את יודעת״ ג׳סטין אמר וגיכח ״כן אבל היא שונאת אותי ואני אותה , אוח פשוט סתום כבר ותעשה אותי ג׳סטין״ אמרתי לו. כולם לא מבינים למה אני כזאת כלבה , למה אני כזאת מגעילה אליה למרות שהיא אחותי. אני גדולה ממנה בשנתיים ואף פעם לא סבלתי אותה! כל הזמן כל הבנים היו הולכים אחריה ! כמה שניסיתי ואני עד עכשיו מנסה להתלבש ולהתנהג כמו שרמוטה … הבנים לא שמים על זה ! כל מה שהם רוצים ממני זה רק לשכב איתי! בחיים הם לא יסתכלו עליי כמישהי שיכול להיות להם זוגיות איתה ! תמיד אני יהיה סתם יזיזה או סטוץ חד פעמי!. כמה שהפצתי עליה שמועות כמה שירדתי עליה עדיין כל הבנים עדיין רצו אותה! . אני וג׳סטין הגברנו קצת קצב והגענו למצב ששנינו בהלבשה תחתונה ולפתע הדלת נכנסה, והבטתי שם באחותי מלאה בדמעות… אם אני עדיין יכולה לקרוא לה אחותי.

*סיום פלאשבאק*
-נקודת מבט קייט-
סיפרתי לו הכל … הוא היה המום , בשוק . אני זוכרת איך אותו יום נשברתי , נשברתי כמו שלא נשברתי בחיים שלי. אני לא יודעת אם אהבתי את ג׳סטין אבל הרגשתי אליו משהו ! .
״ואחרי שראיתי אותם גיליתי שהם היו יזיזים כבר שבועיים״ אמרתי לו והוא לא האמין למה שאמרתי . הוא הצמיד את ראשנו אחד לשני ונשק לשפתיי בעדינות . ״אני אף פעם לא יפגע בך ! אני מבטיח״ בוא נשק לי עוד נשיקה קטנה על שפתיי.


תגובות (5)

תמשיכיייייי כפיצוייייי מהמםםםםם ואיפה בדיוק את רואה קללות??(אולי מילים גסות..)

28/01/2014 09:30

עאאעאעאעאעאע
זה כזה מושלמי
תמשיכי

28/01/2014 09:52

עאאעאעאעאעאע
זה כזה מושלמי
תמשיכי

28/01/2014 09:52

מושלםםםםםםם ותקשיבי איןפה קללות. חחחחחחח

28/01/2014 13:39
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך