Live the dream פרק 25:

:)Dana13 09/02/2014 1158 צפיות 4 תגובות

ואיייי אני מצטערת שלא העלתי מלא זמן פרק!!!!!! היה לי ממש עומס!
יש לי את פרק 26 כבר כתוב אז שתי תגובות ואני ממשיכה :)

Live the dream 25:
״מה שמך?״ שאל אותה הבמאי
״קרוליין פארקר״ זאת היא , זאת באמת היא. היא הבחינה בי והייתה המומה , יצאתי משם ישר והלכתי לכיוון המכונית .
״קייט חכי!״ הארי רץ אליי , ״זאת..אחותך?״ הוא פחד לשאול אותי אני הנהנתי עם ראשי. דמעות התחילו לרדת מעיניי כשנזכרתי בכל מה שהיא עשתה לי , את כל ההשפלות , השמועות , איך כמעט כולם שנאו אותי בגללה. הארי חיבק אותי והמשכתי לבכות לתוך חזהו מורחת את כל האיפור שעל פניי.
״שש.. יהיה בסדר״ הוא אמר מנגב את דמעותיי .
״קייט״ שמעתי את קולה המעצבן , אף פעם לא סבלתי את הקול שלה , הוא כזה צפצפני וסנובי שזה נראה כאילו היא עושה את זה בכוונה .
״הארי בוא נלך״ אמרתי ועמדתי להיכנס לאוטו, אך ידה של קרוליין עצרה אותי
״התגעגעת אליי קייטי?״ היא אמרה חוסמת אותי מלהיכנס לרכבו של הארי.
״אל תקראי לי קייטי״ אמרתי בקרירות , מנסה לעבור אותה אך לא מצליחה , הרגשתי את אצבעותיו של הארי משתלבות בשלי , וגבי נצמד לחזהו.
״אוי אתן כל כך חמודים ביחד״ היא חייכה חיוך מזויף לעברנו , ״בינינו הארי, היא תמיד נמשכה אלייך״ היא אמרה וקרצה להארי.
״כמו שאת תמיד נמשכת לג׳סטין?״ אמרתי בעוקצניות , ״אוי תשכחי מי זה כבר אני וג׳סטין עשינו טעות וזהו״ היא אמרה נאנחת כאילו אני זאת שלא יוצאת טוב פה.
״אם זה היה רק זה עוד אוליי הייתי סולחת לך , אולי את לא יודעת אבל הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים אחרי שפגשתי את הארי , זה שאת לא היית נמצאת בחיים שלי!״ אמרתי בעצבים
״קייט..״ הארי לחש לי באוזן מרמז לי לעזוב את זה…
״אוי הארי זה הדבר הכי טוב שקרה לך בחיים כל כך מרגש…״ היא אמרה בציניות ועשתה כאילו היא מנגבת את הדמעות , ״מה אני יעשה שמשפחה לו בוחרים ואני נדפקתי אחות כמוך! אמא הייתה כל כך מאוכזבת ממך״ היא הזכירה את אמא שלנו אני לא מאמינה שהיא הזכירה אותה שוב אחרי כל הזמן הזה.
״שוב את מזכירה אותה! את גדולה ממני רק בשנתיים זה אומר שאת בקושי הכרת את אמא אז אין לך שום זכות להגיד לי שהיא הייתה מאוכזבת ממני!. אם כבר היא הייתה מאוכזבת שיש לה בת כמוך שמתנהגת כמו זונה!״ אמרתי בעצבים והדמעות התחילו לרדת שוב . הארי חיבק אותי חיבוק גדול ולבסוף קרוליין זזה ונכנסנו לרכב. היא נופפה לנו מבחוץ עם חיוך של שטן על פניה .
הסתכלתי על החלון בוכה את כל נשמתי החוצה , נזכרת בכל מה שעברתי בגללה. יבבות בכי יצאו מפי
״בבקשה אל תבכי, זה שובר אותי לראות אותך בוכה״ הארי אמר בשקט. בחיים לא האמנתי שמישהו יכול להיכנס לי ללב ככה , איך מישהו יכול לגרום לי להרגיש מאושרת כשאני איתו.
הגענו לבית של הארי ולואי ואלינור ישבו בסלון ראו אותי בוכה .
״קייט״ הם אמרו בדאגה ואני הורדתי את ראשי לרצפה ממשיכה לבכות, הארי שם את ידו על כתפיי וקירב אותי אליו
״היא צריכה לנוח״ הארי אמר להם ולקח אותי לחדרו . שכבתי על המיטה והארי הגיש לי כוח מים קרים.
״תודה״ מלמלתי כשלקחתי את הכוס מידו . הוא נשק לי לי במצח ושכב לידי.
״אני לא יתן לה לפגוע בך״ הוא אמר וניגב ממני את הדמעות . לא אמרתי כלום פשוט לגמתי מכוס המים הקרים.
אחרי כמה דקות ששכבתי שם בחוסר מעשה קיבלתי הודעה בפלאפון , לא הכרתי את המספר הזה.
׳את כל כך הולכת להצטער על מה שאמרת היום – קרוליין׳
והדמעות שוב התחילו לצאת מעיניי. אין לי כוח להצקות שלה , לעקיצות שלה , לאיך שתמיד היא ידעה לגרום לי להרגיש הכי נורא שבעולם שאפילו שהרגשתי מאושרת לפני שניה. שהיא הביאה אותי למצבים שהייתי חותכת את עצמי, למצבים שחשבתי על להתאבד אפילו. ואני מנסה לחשוב למה? למה היא עושה את זה כל הזמן? היא מקנאה.. שכל הזמן אני עם הבנים שהיא כל הזמן חלמה עליהם… ואז כל הזמן היא גונבת לי אותם , כל המן היא גורמת להם לרצות אותה ולא אותי . אבל לא , הפעם זה לא יקרה, אני לא יתן לה לקחת את הארי ממני.


תגובות (4)

ת-מ-ש-י-כ-י-!-!-!

09/02/2014 08:47

ת-מ-ש-י-כ-י-!-!-!

09/02/2014 08:47

ו…זה כתב פעמיים ~_~

09/02/2014 08:48

אני יודעת שכבר המשכת אבל זה מהמםםםםםם אני חולה על הסיפור הזה!!!!!!!!

09/02/2014 13:08
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך