Live the dream פרק 30 (אומייגאד אנחנו בפרק 30 :O)

:)Dana13 17/02/2014 924 צפיות 6 תגובות

בגלל שאני חולה עליכן ואתן כאלה חמודות החלטתי לכתוב עוד פרק ולעלות אותו !
טוב אני לא מאמינה שאנחנו בפרק 30 :O הכל בזכותכןןןןןןן !!!!!! תודה לכל מי שמגיבה אתן מדהימות ואני אוהבת אותכן כלל כךךךךךך <3

Live the dream 30:

״אני משחק את מאט״ ישבתי פעורת פה לא מאמינה למראה עיניי , אני אמורה להעמיד פנים שאני אוהבת את הארי?! נראה לי זה התפקיד שאני יעשה הכי טוב שיש, כי אני לא צריכה להעמיד פנים, זה שהוא פגע בי זה לא אומר שהרגשות עברו , זה לא אומר שהדבר החזק הזה שהרגשתי אליו עבר , אני עדיין אוהבת אותו… זה לא עבר , ואני לא חושבת שזה יעבור.

״א-א-אתה?״ גמגמתי אחרי שתיקה מביכה והוא הנהנן בראשו לא אמר כלום. כמה שאני שונאת להודות בזה , אני כלכ כך מתגעגעת לחיבוק שלו לנשיקה שלו, לכל דבר קטן בו, וזה הורג אותי איך שנה אחרי שנפרדנו אני עדיין לא יכולה לשחרר ממני את הרגשות האלו. אבל אני חייבת..יש לי חבר… יש לי פאקינג חבר ואני אוהבת מישהו אחר.

״יש לכם חמש דקות הפסקה ונחזור לצלם״ הבמאי אמר וכך אחד התפזר למקום אחר.

״את עדיין עונדת את השרשרת״ שמעתי את קולו הצרוד והעמוק שכל כך אהבתי . התעלמתי ממנו וישבתי באחד הכסאות מוציאה את האייפון מכיסי.
״אני לא מצפה שתסלחי לי אבל לפחות אל תתעלמי״ הוא אמר והתיישב לידי
״לא להתעלם ממך ? אוקיי, אז תגיד לי מה שלום קרוליין?״ שאלתי בעצבים
״תכף תענה לי אותו דבר שג׳סטין ענה״ מלמלתי בשקט
״אני לא כמוהו, אני התחננתי שתסלחי לי , עשיתי הכל , אבל מה לעשות שאת אגואיסטית והאגו שלך יותר מדי גדול״ הוא אמר והצליח להרתיח את דמי וגרם לי להיות כל כך עצבנית.
״עדיף להיות אגואיסטית מאשר זונה ממין זכר״ אמרתי בעצבים
״לפחות אותי מישהו רוצה לזיין״ הוא קרץ לי והלך משם .
״אתה רוצה שאני יזכיר לך איך פאקינג רצית לזיין אותי כשפגשת אותי?!״ צעקתי עליו בעצבים ובטעות כולם שמעו והסתכלנו על שנינו.
״מתחילים לצלם!״ הבמאי אמר והעיניים ירדו מאיתנו .

״היי אחי תראה הבחורה החדשה לוהטת״ הארי אמר את שורתו ללואי ושניהם הסתכלו עליי הולכת בתפאורה.
״אתה רוצה פוסטר או משהו?״ אמרתי את שורתי להארי ששיחק את מאט
״מה השם שלך בייב?״ הוא שאל ונזכרתי, הכל חזר אליי, איך הוא היה קורא לי בייב כל הזמן, איך אני אהבתי את זה כל כך , איך אני אוהבת אותו כל כך.
״קייסי״ עניתי לו
״ואל תעז לקרוא לי בייב שוב״ אמרתי והלכתי מחוץ לסט .
״קאט!״ הבמאי צעק , ״יש לכם עוד הפסקה כי אני צריך לבדוק משהו״ הוא אמר במיקרופון.

-נקודת מבט הארי-

״היי לאב״ ראיתי בחור שנראה לי מוכר אך לא זהיתי מאיפה
״היי״ היא אמרה ונשקה לו נשיקה קטנה בשפתיים , נשיקה שהצליחה לעצבן אותי כמו לא התעצבנתי.
״היי ג׳יימי״ שמעתי את ג׳וס אומרת לו ונותנת לו חיבוק. זה הוא! אותו אחד שמשחק איתה בסדרה! אותו אחד שגרם לי להשתכר ברמה כזאת! רק בגללו הגעתי למצב שבגדתי בה! זה הוא! הוא זה שהרס את כל מה שהיה אי פעם בני לבין קייט.


תגובות (6)

נוווו באמת עכשיו להפסיק???????????????????????????
תמשיכיייייייי היוםםםםםםם עכשיוווווו הדקקקהההה השניהההההההה!!!!!!!!!

17/02/2014 10:25

אומיגזר? המשכת?
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (- -)

17/02/2014 10:28

גם אני אוהבת אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^
ו-וואו, את חייבת להמשיך!!!!!!!!!!!!!
דווקא, דיי מתאים לי שהארי יקנא! :)
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

17/02/2014 10:30

ת-מ-י-ש-כ-י-!-!-!
עאעאאע זה ה-סיפור חחח
בבקשה תמשיכי

17/02/2014 11:41

תמשיכיייייי

17/02/2014 12:24

עאעאעעאאעאעאא
מושלםםםםםםם
ת-מ-ש-י-כ-י! !!!!

17/02/2014 14:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך